1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Αλλαγή χαρτογράφισης ΒΜW R1150GS

Συζήτηση στο φόρουμ 'Μοντέλα - Κριτικές - Βελτιώσεις' που ξεκίνησε από το μέλος Ωmega, στις 4 Οκτωβρίου 2018.

  1. Ωmega

    Ωmega Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    6.015
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW R1150GS(ΤρακτέRR team)
    Όνομα:
    Δημήτριος
    Περιοχή:
    .
    Ποτέ δεν είχα σκεφτεί οτι θα "πείραζα" δικό μου όχημα κι αυτό γιατί θεωρούσα ότι Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΞΕΡΕΙ..
    Όμως όπως αποδείχτηκε από την συμπεριφορά/απόδοση του 1150gs,η εταιρία κοιμόταν.
    Δεν μπορεί να παρουσιάζεις μια μοτοσικλέτα 1150cc με 78hp κι αυτά κακοταϊσμένα.

    Η κίνηση αναβάθμισης έγινε σε σπουδαγμένο και ψαγμένο Έλληνα προγραμματιστή με παγκόσμια αναγνώριση στον κύκλο των ιδιοκτητών ΒΜW.
    Το όνομά του Ιωάννης και είναι στην Θεσ/νίκη.

    Η επαφή έγινε προ καιρού με το παλικάρι κι ενημερώθηκα με λεπτομερώς για το τί χρειάζεται το μηχανάκι μου για να "πατήσει"/δουλέψει όπως πρέπει.Επίσης ο Γιάννης μέσα από την έρευνα επάνω στα BMW δίνει συμβουλές για τα αναλώσιμα που θα βοηθήσουν στην καλύτερη λειτουργία του κινητήρα.
    Παραγγέλθηκε το chip με βάση το μοντέλο της μοτοσικλέτας και τις όποιες αλλαγές έχει το δικό μου.Αναφέρω ότι είχα προβεί σε τοποθέτηση DNA φίλτρου αέρα.
    Παρέλαβα προ 3 ημερών.
    Εδώ θα αναφέρω ότι σε όλες τις εκδόσεις 1100/1150 παίρνεις chip έτοιμο και το κουμπώνεις απλά στον εγκέφαλο ενώ στα 1200 ο Γιάννης πρέπει να πάρει στα χέρια του την ECU την οποία και προγραματίζει.

    Συνεχίζεται..
     
    Last edited: 4 Οκτωβρίου 2018
    StepaS, ekos, giamar and 2 others like this.
  2. esel

    esel Administrator

    Μηνύματα:
    12.624
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW GS1200 ADV LC
    Όνομα:
    Στελιος Τζιανετοπουλος
    Περιοχή:
    μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
    να μας γραψεις τι παραπάνω σου δίνει....
     
    apache likes this.
  3. apache

    apache Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    14.240
    Όνομα:
    Mανώλης
    Περιοχή:
    Κορυδαλλός
    Ξυπνάει τον τάφο.
     
    Zatara, maik900, giamar and 1 other person like this.
  4. esel

    esel Administrator

    Μηνύματα:
    12.624
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW GS1200 ADV LC
    Όνομα:
    Στελιος Τζιανετοπουλος
    Περιοχή:
    μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
    στην Λαστα να παρακαλας να μην ειναι ο παππουλης (!!!) απ την καλαμάτα με το 1150....εχει στο βαλιτsάκι του παντα ζεστό νερο και φακκελάκια LIPTON TEA για τα κεράσματα.... :D:D:D:D
     
    chrisf, braz, apache and 2 others like this.
  5. Kuklinski

    Kuklinski member

    Μηνύματα:
    1.658
    Μοτοσυκλέτα:
    Brough Superior ss100
    Όνομα:
    Ακης
    Περιοχή:
    Brooklyn NY
    Γιαννης και ο παππους απο Καλαματα με το κιτρινο;
     
    apache, panostsi and esel like this.
  6. evangelos

    evangelos Moderator Staff Member

    Μηνύματα:
    1.738
    Μοτοσυκλέτα:
    Triumph Tiger 800 - GAS GAS EC300
    Όνομα:
    EVANGELOS
  7. esel

    esel Administrator

    Μηνύματα:
    12.624
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW GS1200 ADV LC
    Όνομα:
    Στελιος Τζιανετοπουλος
    Περιοχή:
    μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
    και κουτσαίνει και λιγάκι....
     
    apache likes this.
  8. karellen

    karellen member

    Μηνύματα:
    1.410
    Μοτοσυκλέτα:
    Honda DAX 72 τρου Αντβέ
    Όνομα:
    Νίκος
    Περιοχή:
    Καλαμάτα
    Μάκης με γκρι.

    Ξέχνα τον Στέλιο,χτύπησε πέρισυ παραμονές οδοιπορικού και ακόμα είναι με πατερίτσες.
     
    apache, giamar and esel like this.
  9. esel

    esel Administrator

    Μηνύματα:
    12.624
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW GS1200 ADV LC
    Όνομα:
    Στελιος Τζιανετοπουλος
    Περιοχή:
    μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
    κριμα....πολυ κρίμα
    περαστικά του ....εγω παντως τον χαζευω !!! οταν οδηγεί (οσο μπορούσα να τον ακολουθήσω)
     
    apache likes this.
  10. Ωmega

    Ωmega Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    6.015
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW R1150GS(ΤρακτέRR team)
    Όνομα:
    Δημήτριος
    Περιοχή:
    .
    Στοιχεία της μοτοσικλέτας μου.
    ΒΜW R1150GS
    11ος/02'(ημ/νία παραγωγής)
    Μονόμπουζο
    37500 χλμ σήμερα.
    DNA φίλτρο αέρα
    10-60 Liqui Moly

    Προσωπική ανάλυση λειτουργίας GS που έχω κάνει σε ανάλογο χώρο κι αφορά τις ελάχιστες ανάγκες για να τσουλήσει.

    Μια τοποθέτηση/αναλυση κι από εμένα.

    Bλέπω μια άνεση στο ανέβασμα στροφών από ακινητοποίηση στις πρώτες 5 ταχύτητες.Όντως δεν χρειάζεται να παίξει ψηλα..

    Οι ελάχιστες στροφές για να ρολλάρει(1η-5η) το 1150 χωρίς σκορτσάρισμα είναι οι 2500rpm.
    Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι φτάνεις στις ~3150rpm της κουμπωμένης ταχύτητας κι αλλάζοντας βρίσκεσαι στις 2500rpm της επόμενης.

    Η "απλωμένη" 6η του 1150 ΔΕΝ θα σε τραβήξει να ανεβάσεις από τις 2500rpm άνευ κροταλίσματος.
    Πρακτικά σημαίνει ότι χρειάζεται να πιάσεις τις 3700 και τα ~100χλμ/ω με την 5η ώστε στην αλλαγή 6ης να βρεθείς στις 3000.Εκει θα σνεβάσει προθυμα το μηχανάκι.

    Αν θες να είσαι γρήγορος καταλαβαίνεις ότι θα παίξεις παραπάνω..

    Αν δουλεύεις κλειστό κομμάτι με ταχύτητες έως 80χλμ-90χλμ ΔΕΝ κουμπώνεις 6η γιατί θα σε κρεμάσει.
    Σε αυτά τα χιλιόμετρα πρέπει να έχεις ευθεία και ιδανικές συνθήκες ώστε χαιδεύοντας μόνο το γκάζι με 6η να τα διατηρησεις ή και χαλαραααα να πιάσεις τα 100 και ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ μετά.

    Ταχύτητα πολύ καλή τριβάλιτσος και διπλός πιστεύω είναι τα 120χλμ/ω σε ανοιχτό κομμάτι που δεν κάνεις περιήγηση.Ο πίσω μπορεί να είναι πολύ χαλαρός.
    Τα 140+ προς Θεού δεν προβληματίζουνφουλ φορτωμένο(+διπλός),απλά για εμένα είναι για όταν θες να μασήσεις χιλιόμετρα.Στα δίνει σε καλές στροφές αλλά.. όπως αναφέρθηκε παραπάνω ανεβαίνει η αντίσταση του αέρα τόσο στη μηχανή όσο και σε αυτόν που τρως στο σώμα από δεξιά/αριστερά.(Δεν έχω φλαπς).

    Πιθανολογώ επίσης ότι τα 120 με τα 140 δεν θα έχουν σοβαρή απόκλιση στην κατανάλωση.
    Σε ταξιδάκι 4μερο(~1500χλμ) και περιηγητική διάθεση για το 70% της διαδρομής,φουλ φορτωμένος,έπαιζα από 5,3lt-5,9lt/100klm

    Συνεχίζεται..
     
    Last edited: 4 Οκτωβρίου 2018
    duke200, chrisf, VKon and 4 others like this.
  11. kostas_366

    kostas_366 member

    Μηνύματα:
    517
    Όνομα:
    Κωνσταντίνος
    Μήπως ο Παππούς αυτός, το 2007, είχε μαύρο 1100gs με αξάτμιση?
     
    esel likes this.
  12. karellen

    karellen member

    Μηνύματα:
    1.410
    Μοτοσυκλέτα:
    Honda DAX 72 τρου Αντβέ
    Όνομα:
    Νίκος
    Περιοχή:
    Καλαμάτα
    Ωραίος Δημήτρη,φαντάζομαι η αλλαγή αυτή σού έδωσε άλλη ψυχολογία στην οδήγηση.Ο Γιάννης είναι γνωστός γκουρού στα gs.

    Όχι,παράλληλα είχε και μια Άφρικα 750.
     
  13. johnnie

    johnnie member

    Μηνύματα:
    977
    Μοτοσυκλέτα:
    bmw r1200gs "Naomi"
    Όνομα:
    johnnie
    Να δω τις καινούργιες λαιλαπες σε 16 χρόνια από τώρα πως θα είναι...... BikeBikefunnySamurai suicideabcdefghgk
     
    esel likes this.
  14. πυξιδας990

    πυξιδας990 well know member

    Μηνύματα:
    2.568
    Μοτοσυκλέτα:
    aprilia caponord abs
    Όνομα:
    Μανωλης
    σκαλιζεται ενα μηχανακι χωρις λογο-οποιος θελει το κατι παραπανω παιρνει 1200 πρωτης γενιας που παιζει πια πολυ χαμηλα.
    ΤΟ 1150 αν το πιεζεις,το λαδι το παει αιμα.
     
    kostas_366 and apache like this.
  15. kostas_366

    kostas_366 member

    Μηνύματα:
    517
    Όνομα:
    Κωνσταντίνος
    Το 1100 να δεις τι έκανε, εκεί να δεις. Σε 150 κλμ με πίεση, 0,5 γρ μια φορά χαχα. Είχα και τα 2, περίπου έκανα 90.000κλμ (είχε σίγουρα κατεβασμένα κλμ) στο 1100 και 80 τόσα στο 1150, το 1100 έπινε πολύ λάδι στην πίεση, ήταν κ 5άρι το σασμάν.
     
    SHOOTER045 likes this.
  16. Ωmega

    Ωmega Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    6.015
    Μοτοσυκλέτα:
    BMW R1150GS(ΤρακτέRR team)
    Όνομα:
    Δημήτριος
    Περιοχή:
    .
    Πιθανόν να αφορά το παραπανω χρήστες που νόμισαν ότι έφτιαξαν πύραυλο ή ότι είχαν πύραυλο και το πήγαιναν @@@ντας.

    Δεν είμαι τέτοιος.Καταλαβα τι πήρα μετά την αγορά όπως κατάλαβα τι μπορεί να μου δώσει η συγκεκριμένη αναβάθμιση.

    Δεκτή η μομφή σου σαν γενική αναφορά..
    Το 1200 δεν μου αρέσει.
    Περιμένω την κριτική σου όταν διαβάσεις τι αλλαγές επέφερε η τοποθέτηση του chip.

    Είχες 1150;
     
    apache likes this.
  17. apache

    apache Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    14.240
    Όνομα:
    Mανώλης
    Περιοχή:
    Κορυδαλλός
    Αυτά να μου τα πεί όταν θα βάλω ΦΠΕ....JoyJoyJoy
     
    giamar likes this.
  18. kostas_366

    kostas_366 member

    Μηνύματα:
    517
    Όνομα:
    Κωνσταντίνος
    Μάλλον λέμε τον ίδιο, κούτσαινε είπατε, μάλλον. Είχε 1100 μαύρο του 94 με σιδερένιο ρεζερβουάρ, εγώ το 1100. Πήγαινε μαλλιά, με δυσκολία ακολουθούσα, ήταν πιο γρήγορο το δικό του, και όταν με σταμάτησε μέγαρα για καφέ, έκανε νόημα, βγάζει το κράνος και τι να δω, έναν συμπαθέστατο μεγάλο ηλικιακά τύπο, να χαμογελά χαχαχα.
     
    giamar, apache and esel like this.
  19. SHOOTER045

    SHOOTER045 Μαθουσάλας member

    Μηνύματα:
    8.264
    Μοτοσυκλέτα:
    GLX 90
    Όνομα:
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    Περιοχή:
    Ν.ΠΕΛΛΑΣ
    Πολλές φορές η αλλαγή χαρτογράφησης σε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι πρός το καλό.
    Το τρίπτυχο ΦΠΕ
    Φίλτρο
    Πρόγραμμα
    Εξάτμιση
    ΦΙΛΤΡΟ για καλύτερη αναπνοή και καλύτερη καύση
    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ για να υπάρχει καλύτερη διαχείριση του λογου αέρα / καύσιμο/καυσαέρια,
    ΕΞΑΤΜΙΣΗ για να υπάρχει καλύτερη και ταχύτερη απαγωγή των περισσότερων καυσαερίων που θα δημιουργηθούν

    Τα φασον έτοιμα προγράμματα τύπου chip σαν του ωμέγα, καλύπτουν μια ευρεία γκάμα .
    Δηλαδή
    Το chip είναι πρόγραμμα που αντικαθιστά το εργοστασιακό, φτιαγμένο σε ενα άλλο μηχανάκι με τις τροποποιημένες παραμέτρους του προγραμματιστή / μηχανικού.
    Με χ καύσιμο, χ φίλτρο και χ εξάτμιση.
    Σε κάποια μοντέλα που απο το εργοστάσιο έχουν ανοιχτό σύστημα εξάτμισης,δεν χρειάζεται επιτακτικά η αλλαγή του συνόλου η του τελικού.
     
    jtnakos, giamar, Ωmega and 2 others like this.
  20. πυξιδας990

    πυξιδας990 well know member

    Μηνύματα:
    2.568
    Μοτοσυκλέτα:
    aprilia caponord abs
    Όνομα:
    Μανωλης
    αρκετα χλμ με τετοιο λογω φιλου,ενα κιτρινο και ενα ασημι....
    αναφερεις την 6η που ειναι οχι απλως over -οβεραρα καλυτερα.Γιατι ομως σωνει και καλα να κρουαζιαρεις με αυτη απο την 2500 που αναφερεις,στο επαρχιακο μια 4η πχ,ειναι αψογη....
    το τσιπ ειχε προβληματισει και εδω κατω,δεν μπηκε ομως διοτι αγοραστηκε το 1200 και διοτι κατοπιν ωριμου σκεψεως το 1150 ειναι αυτο που ειναι και οποιος θελει το κατι παραπανω,παει στην μομφη που εγραψα....
    τα 120-140 τα ταξιδευει μια χαρα,και αν θελεις να προσπερασεις απλως κατεβαζεις....σαφως μετα τα 160-170 το νοιωθεις οτι αρχιζει το αγκωμαχιμα και ανα επιμεινεις σε υψηλες ταχυτητες το λαδι παει αιμα οπως ειπα....θα πρεπει να τονιστει οτι η σχεδιαση του ειναι πριν το 2000 και τοτε ο ανταγωνισμος δεν ειχε σοβαρεψει....οπως εκανε μετα το 2003 ας πουμε.
     
    esel and Ωmega like this.

Μοιραστείτε τη σελίδα