Suzuki History

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Suzuki GS550 (1977-1978) 549cc OHC κινητήρας 4 κύλινδρος αερόψυκτος συμπίεση 8,6 :1 49hp / 9.000rpm 180km/h 6-ταχύτητες

106811710_1586406554854067_7100456616500378681_n.jpg 107356325_1586406598187396_817993437374683798_n.jpg 107382686_1586406514854071_6127374920524835305_n.jpg 107366041_1586406834854039_1583101600936373911_o.jpg 107143863_1586406808187375_1898038720991526289_o.jpg 107049930_1586406701520719_7964318709068169347_o.jpg 106990360_1586406744854048_3852501052155630035_o.jpg
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.217
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αυτές οι προκλητικά εξεχουσες ... καμπάνα και γεννήτρια αμφίπλευρα ... ωσάν τα λάστιχα φορτηγού που βάζουν στις μαούνες ... είναι που με ερριξαν στα ... στενα ιταλικά ....! cde
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.217
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
No spam

Info , το νέο Vstrom 1000 το τεσταρησε φίλος σήμερα που έχει ακόμη το παλιό του 2002 .... ασυγκριτα φρένα , στενή σέλα για κοντους, κράτημα και φρένο μέσα στην στροφή ....!
Εάν έπαιρνα ιαπωνικό ... Suzuki...!cde

No spam
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.271
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
No spam

Info , το νέο Vstrom 1000 το τεσταρησε φίλος σήμερα που έχει ακόμη το παλιό του 2002 .... ασυγκριτα φρένα , στενή σέλα για κοντους, κράτημα και φρένο μέσα στην στροφή ....!
Εάν έπαιρνα ιαπωνικό ... Suzuki...!cde

No spam
Το 1050 δεν υπάρχει ούτε για δείγμα ως καινούριο πανελλαδικα.
Εξαντλήθηκαν όλα τα κομμάτια ,πρέπει να κάνεις υπομονή κάνα δίμηνο.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Suzuki - Ντοκιμαντέρ 37 λεπτών για την αγωνιστική της ιστορία - 1ο μέρος, Research III - VIDEO


Δείτε ένα μοναδικό ντοκιμαντέρ για την έναρξη της αγωνιστικής ιστορίας μοτοσυκλετών της Suzuki, στο οποίο μιλούν πολλοί από τους πρωταγωνιστές της αρχικής εμπλοκής της φρίμας του Hamamatsu.

Το ντοκιμαντέρ καταπιάνεται με τους πρώτους αγώνες μοτοσυκλέτες, τοπικούς και διεθνείς στους οποίους συμμετείχε η Suzuki. Από τον θρυλικό αγώνα ανάβασης του βουνού Fuji το 1953, στην είσοδο της εταιρείας στα GP το 1960, τους αγώνες στο Isle of Man TT όπου κέρδισαν την κατηγορία των 50 κ.εκ. στην 3η κιόλας χρονιά συμμετοχής τους, στην πρώτη νίκη Ιάπωνα αναβάτη (Mitsuo Itoh) στα GP, κ.α.

Στο ντοκιμαντέρ θα δείτε εκτός από βίντεο εποχής και τους πρωταγωνιστές της έναρξης της αγωνιστικής ιστορίας της Suzuki, τα μέλη της ομάδας "Research III" που στόχο είχαν να κερδίσουν αγώνες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα GP, και για χάρη του ντοκιμαντέρ συμμετείχαν σε μια απολαυστική συζήτηση-reunion στο Hamamatsu.

Δείτε το βίντεο παρακάτω, και βρισκόμαστε σε αναμονή για να δούμε τα επόμενα ντοκιμαντέρ για την πλούσια αγωνιστική ιστορία του ιαπωνικού εργοστασίου.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Suzuki XN85 (1983 -1985) 673cc DOHC κινητήρας τετρακύλινδρος αερόψυκτος 2-βαλβίδες ανά κύλινδρο, διάμετρος Χ διαδρομή 62 mm × 55,8 mm συμπίεση 7,4:1 85 hp/8000rpm 5-ταχύτητες 206km/h 218 kg
Κυκλοφόρησε στις αρχές του 1983, ήταν μια υπερτροφοδοτούμενη μοτοσικλέτα .Σχεδιάστηκε ως sportbike. Το όνομα προήλθε από το γεγονός ότι παρήγαγε 85 ίππους. Η πραγματική ιπποδύναμη στον πίσω τροχό αποδείχθηκε ότι ήταν 70hp. Στην XN85 εμφανίστηκε ο πρώτος εργοστασιακός μπροστινός τροχός 16 ιντσών (τουλάχιστον στις Η.Π.Α.), ο οποίος είχε προηγουμένως εμφανιστεί μόνο σε αγωνιστικές μοτοσυκλέτες. Είχε επίσης χαμηλό τιμόνι με κλιπ, εξάτμιση τέσσερα σε ένα, και πίσω ανάρτηση monoshock, που ονομάζεται Suzuki Full Floater, το πρώτο που το έφερε αυτό και EFI . Το στυλ του ήταν εμπνευσμένο από τη μοτοσικλέτα katana.
Ο κινητήρας ήταν μάλλον ήσυχος, με το turbo να ξεκινάει περίπου στις 5.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας χρησιμοποίησε ένα σύστημα ψύξης με βίαιο ψεκασμό για να ψεκάζει λάδι στο κάτω μέρος των εμβόλων ώστε να βελτιώσει την ψύξη του κινητήρα.
Η συνολική παραγωγή XN85 ήταν 1.153 μονάδες από το 1983 έως το 1985. 300 από αυτές εξήχθησαν στις ΗΠΑ, όπου η μοτοσυκλέτα πωλήθηκε μόνο κατά το αρχικό έτος - 1983.
Το XN85 αντικαταστάθηκε λίγο μετά την κυκλοφορία του στις ΗΠΑ από το ελαφρύτερο και φθηνότερο GS750ES .

120092309_1659901650837890_6842528356213656058_n.jpg 120065298_1659901607504561_5663855366761871847_n.jpg 120073561_1659901404171248_5992516762240827843_n.jpg 120133376_1659901430837912_1137797956325351742_n.jpg 120048467_1659901504171238_2352372102931369333_n.jpg 12743788.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Suzuki Katana GSX 1100S 1981 ( 1074cc 111 hp / 9500 rpm) 231kg
Η Suzuki Katana σχεδιάστηκε το 1979-1980 από το Design Target της Γερμανίας για την Suzuki η σχεδίαση της Katana ξεκίνησε όταν η Suzuki προσέλαβε τον Hans Muth, πρώην επικεφαλής του styling της BMW , για να διαμορφώσει την εικόνα της εταιρείας. Η ομάδα τριών ατόμων Target Design αποτελείται από τους Hans Muth, Jan Fellstrom και Hans-Georg Kasten.
Στα τέλη του 1980, όταν το GSX1100S Katana βγήκε στο δρόμο, η Suzuki ισχυρίστηκε ότι ήταν η γρηγορότερη μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής στον κόσμο, εξασφαλίζοντας όλα τα βλέμματα να στραφούν στα πρωτοφανή επίπεδα απόδοσης. Τόσο ριζοσπαστική ήταν η σχεδίαση της μοτοσυκλέτας από προηγούμενες σχεδιάσεις μοτοσυκλετών δρόμου που τα περισσότερα μεγάλα περιοδικά μοτοσικλετών της εποχής σκέφτηκαν ότι το σχέδιο δεν θα απευθυνόταν στις μάζες, Παρ' όλα αυτά, είχε μια επιτυχία στις πωλήσεις, και η μοτοσικλέτα έγινε πρότυπο στον νέο σχεδιασμό μοτοσικλετών. Τμήματα του πρότυπου σχεδιασμού εξακολουθούν να είναι ορατά σε πολλές σύγχρονες μοτοσυκλέτες, συμπεριλαμβανομένων των παραμορφωμένων πτυχών του καθίσματος και του ρεζερβουάρ καυσίμου.

1981-GSX-1100S-Katana-1100.jpg suzuki-katana-04.jpg 120599279_1668376026657119_3109243805019404830_n.jpg 120613879_1668376059990449_8723163470789845748_n.jpg 120622510_1668376129990442_5589998834118838825_n.jpg 120626521_1668375986657123_9209696482871057370_n.jpg 120636949_1668376089990446_5094006921490535245_n.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
SUZUKI T250J (1970 – 1972) κινητήρας δίχρονος δικύλινδρος 247cc με δυο καρμπυρατέρ mikuni VM26SH, διάμετρος Χ διαδρομή 54 Χ 54, συμπίεση 7,5:1 33HP/8000rpm 6speed 145kg 168km/h.

137573590_1758447674316620_2964960248845689680_n.jpg138286573_1758447687649952_4207497765616897807_n.jpg138097247_1758447594316628_3009884721148147287_o.jpg138689369_1758447580983296_689355120758849983_o.jpg138569815_1758447707649950_1231717898888642913_n.jpg138481919_1758447757649945_5574627712201540163_n.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
SUZUKI GSX1100E κυκλοφόρησε στην αγορά τον Αύγουστο του 1979 κινητήρας εγκάρσιος TSCC (Twin-Swirl Combustion Chamber) (θάλαμος καύσης διπλού στροβιλισμού), τετρακύλινδρος αερόψυκτος DOHC 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο διάμετρος Χ διαδρομή 72 X 66mm 1074cc συμπίεση 9,5:1, 4 Mikuni καρμπυρατέρ X 34mm 100hp/8700rpm 5speed 254kg 216km/h
Το βασικό χαρακτηριστικό του κινητήρα GSX ήταν η αλλαγή από τον κοινό ημισφαιρικό θάλαμο καύσης δύο βαλβίδων ανά κύλινδρο του κινητήρα GS, σε έναν θάλαμο Twin Swirl Combustion Chamber(TSCC) τεσσάρων βαλβίδων ανά κύλινδρο με σχεδιασμό εμβόλου επίπεδης κορυφής. Ο σχεδιασμός TSCC ήταν ουσιαστικά μια τροποποίηση του σχεδιασμού του θαλάμου καύσης Pent-roof στον οποίο προστέθηκε μια ελαφρώς ανυψωμένη ράχη που τρέχει κατά μήκος της οροφής του θαλάμου καύσης παράλληλα με τη ροή καυσίμου της εισαγωγής. Αυτό έγινε για να αυξηθεί η περιστροφή του εισερχόμενου μίγματος αέρα-καυσίμου, προκειμένου να γίνει καλύτερη πλήρωση καυσίμου στον θάλαμο και να αυξηθεί η ταχύτητα καύσης. Η υψηλότερη ταχύτητα καύσης, σε συνδυασμό με τη μειωμένη απώλεια θερμότητας από τους ρηχότερους θαλάμους καύσης που δημιουργήθηκαν από τις στενές γωνίες βαλβίδων και το επίπεδο έμβολο σήμαινε ότι οι κινητήρες GSX παρήγαγαν περισσότερη ισχύ και ροπή από τους κινητήρες GS συγκριτικά του ίδιου κυβισμού.

143792241_1770334699794584_6552619322834308628_o.jpg143727623_1770334806461240_4675734420745968946_o.jpg143836264_1770334983127889_157352027469076796_o.jpg143143383_1770334703127917_6543444307701711184_o.jpg143643297_1770335016461219_5098214561498010443_o.jpg142964405_1770335053127882_1488119514238079019_o.jpg143263637_1770335086461212_8679534470424850135_o.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Suzuki T500 Cobra – 1968
492cc διάμετρος Χ διαδρομή 70X64mm συμπίεση 6:6,1 δυο καρμπυρατέρ mikuni 34mm 46hp/7000rpm 5speed 186kg 185km/h
Στα τέλη του 1967 η Suzuki παρουσίασε την T500 / 5 (Cobra στις αγορές ΗΠΑ / Καναδά) ως μοντέλο του 1968. Αυτή ήταν μια αερόψυκτη μοτοσικλέτα δικύλινδρη 500 cc με κιβώτιο πέντε ταχυτήτων, συνέχισε να παράγεται σε δεκάδες χιλιάδες μέχρι το τέλος του 1977. Το όνομα του μοντέλου "Cobra" αποσύρθηκε στο τέλος του πρώτου έτους παραγωγής, προφανώς επειδή η Suzuki έλαβε επιστολή από το νομικό τμήμα της Ford Motor Company. Η Ford εκείνη την εποχή είχε μια συμφωνία για την αγορά του αυτοκινήτου Shelby Mustang "Cobra", οπότε η Suzuki παραβίασε τη χρήση του ονόματος. Από τότε, το T500 ήταν γνωστό ως "Τιτάνας" σε όλες τις αγορές μέχρι το έτος του 1976.
Το 1976, στον Titan έγινε μια μικρή αλλαγή τοποθετώντας ένα δισκόφρενο, το όνομα "Titan" άλλαξε και ο χαρακτηρισμός έγινε, απλά, GT500 και για τα δύο μοντέλα 1976 και 1977.
Στο τέλος του 1977, το 500 σταμάτησε από τη γραμμή παραγωγής της Suzuki μετά από μια περίοδο δέκα ετών παράγοντας πάνω από 100.000 μοτοσυκλέτες.

151780682_1787538844740836_7155795084371012094_n.jpg151744318_1787538958074158_7549434438990483070_o.jpg
152012991_1787539064740814_5644299152364171161_o.jpg151692187_1787538904740830_334558264997828276_o.jpg151594379_1787539024740818_5988946845564363580_o.jpg151832701_1787538994740821_642155835185317004_o.jpg152161750_1787539194740801_6154716222645948719_n.jpg152048154_1787539171407470_6475271972566886543_o.jpg

Πηγη Dimitris Koub
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Suzuki GT 250"Ram-Air" (1973) δικύλινδρο αερόψυκτο 247 cc συμπίεση 7.5:1 30hp / 6500rpm 6 speed 160km/h 158kg
Το 1973 αντικατέστησε το προηγούμενο μπεστ σέλερ T 250, το οποίο εξακολουθούσε να πωλείται σε άλλες χώρες με αυτό το όνομα. Η κεφαλή κυλίνδρου Ram Air ανάγκαζε τον ψυχρό αέρα να περνάει μέσα από τους κυλίνδρους και πίσω από το μπλοκ. Μια απλή, αλλά λειτουργική καινοτομία, αν και μερικές φήμες λένε ότι είναι μόνο ένα τέχνασμα. Το ίδιο σύστημα Ram Air εφαρμόστηκε σε όλα τα αερόψυκτα GT μοντέλα, εκτός το GT750 που ήταν υδρόψυκτο.

161435778_1806715316156522_2850727083141102265_o.jpg161459050_1806715402823180_685149951861043742_o.jpg161662607_1806715309489856_2612115219924206041_o.jpg161738566_1806715326156521_1813156013505883553_o.jpg161655060_1806715379489849_5737165134422588796_n.jpg

Πηγη Dimitris Koub
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.017
Όνομα
George
Κ όμως ένα τέτοιο Μπλε κυκλοφορούσε κάποτε στο χωριό..αποριας άξιο πως βρέθηκε εκεί βέβαια κ εξίσου μεγαλύτερη απορία γεννιεται όταν μαζί του ήρθε κ το μικρότερο τότε αδερφάκι του το 175,...
Εβφαζαν ωραίο ήχο πάντως με τα δικάνα πισω
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Suzuki RS67U 125cc V-4
Πρώτη αγωνιστική εμφάνιση στο Grand Prix 1967 ( στον τελευταίο αγώνα της σεζόν τον Οκτώβριο). Κινητήρας V4 δίχρονος 125cc, 90 μοίρες διάταξη με 4 περιστροφικές βαλβίδες δίσκου και 4 καρμπυρατέρ των 24mm, 12 ταχύτητες, υγρόψυξη, Μέγιστη ισχύς 42 BHP στις 16.500 στροφές ( η ισχύς βελτιώθηκε σε 43,8 HP), κορυφαία ταχύτητα 222 km/h, κιβώτιο ξηρού κάρτερ, (πλαίσιο κατασκευασμένο από κράμα τιτανίου) 95kg βάρος. Ο κινητήρας παρήγαγε 340 hp / λίτρο!
Απαγορεύθηκε αφού η FIM άλλαξε τους κανόνες και περιόρισε τα 125cc σε 2 κυλίνδρους.

180510215_1842331542594899_3894024278145652990_n.jpg179933425_1842331762594877_1337082443668160643_n.jpg180100423_1842331599261560_7880953262559727674_n.jpg180111120_1842331492594904_4825095497130224279_n.jpg180152862_1842331545928232_414209044642468825_n.jpg180782549_1842331689261551_2083027371459953281_n.jpg

Πηγη Dimitris Koub
 
Top Bottom