Eγώ πάντως αν Είχα την δυνατότητα και το επέλεγα θα πήγαινα στο R - Mε κοντά στα 5000€ ακόμη μπορείς να του βάλεις Κάγκελα/Ποδιά (Outback Motortek), Φίλτρο Κ/Ν, Power commander (Dynojet), ολόσωμη Εξάτμιση (Acrapovic), καθώς και τον μπροστινό Πύργο με τα Led φώτα της REBEL X.. και με κάτι ψιλά ακόμη (Σέλα, Αυτοκόλλητα, Προστατευτικά & κάποιες βαφές) φτάνεις πάλι στα 20000€.. ίσως και λίγο παραπάνω - και Έχεις ''ΑΛΛΟ'' Μηχανάκι.
Η αλήθεια είναι πως χρόνια την γλυκοκοιτάζω την ΚΑ ΤΕ ΜΑ, το συγκεκριμένο είναι οδηγικά πραγματικά φοβερό-απίστευτο - και σε κερδίζει από την πρώτη στιγμή.
-Βέβαια και σε αυτό το μοντέλο,κάποια μικροθεματάκια διαβάζω.. όχι και τόσο σοβαρά όμως, κυρίως στα '19 Μοντέλα - πιστεύω να υπάρχει ίσως μία βελτίωση στα επόμενα - (Αυτά να μην Είχανε!!).
Πάντως το Μοτό!.. και στρίβει - και φρενάρει - και επιταχύνει (εννοείτε πως με το P/commander βγάζεις κόφτες! και το Μοτό 250ρίζει για πλάκα!) και έχει και πολύ καλή κατανάλωση για την κατηγορία του (λόγω του 'παράλληλου' μοτέρ), πράγμα δύσκολο για το Αυστριακό Εργοστάσιο, που με τα V μοτόρια.. την ήθελε την βενζινούλα του!
-Μαθαίνω και από ΚΑΤΕΜΑδες που το Έχουν Οδηγήσει, θα το άλλαζαν με το Δικό τους (1090, 990, 1190), Ίσως να είναι και Δική τους Άποψη.. αλλά πραγματικά το Μηχανάκι είναι πολύ καλό.. και τίποτα δεν έχει να ζηλέψει από μεγαλύτερα On-Off, αντίθετα πολλά από Αυτά τα ''πατάει''.
..τα θεματάκια τους μόνο να μην είχαν... και σίγουρα είναι ακριβό!