Jawa 350 TS restoring

N

notakos600

Guest
''Φαντάσου ότι έχεις ζήσει σ’ έναν κόσμο όπου δεν υπάρχουν καθρέφτες. Θα το είχες ονειρευτεί το πρόσωπό σου, θα το είχες φανταστεί σαν ένα είδος εξωτερικής αντανάκλασης αυτού που θα υπήρχε μέσα σου. Κι έπειτα, υπόθεσε ότι στα σαράντα σου χρόνια θα σου έτειναν έναν καθρέφτη. Φαντάσου τη φρίκη σου. Θα είχες δει ένα τελείως ξένο πρόσωπο και θα είχες καταλάβει καθαρά αυτό που αρνείσαι να παραδεχτείς: το πρόσωπό σου δεν είσαι εσύ.''
Μίλαν Κούντερα





''Τώρα το μάτι του Θεού είχε αντικατασταθεί από τη φωτογραφική μηχανή. Το μάτι του ενός μόνου είχε αντικατασταθεί από όλων τα μάτια. Η ζωή είχε μεταμορφωθεί σε μια εκτεταμένη παρτούζα στην οποία όλος ο κόσμος παίρνει μέρος.'' Μ.Κ.



Λίγη ιστορία.
O František Janecek ήταν ο ιδρυτής της εταιρίας κατασκευής των μοτοσικλετών Jawa και ένα σημαντικό κεφάλαιο στην ανάπτυξη της τσεχικής βιομηχανίας μοτοσικλέτας.
Ο Janecek γεννήθηκε στις 23 Ιανουαρίου 1878 στην Klášter nad Dědinou, ένα μικρό χωριό στη Βοημία στην σημερινή Δημοκρατία της Τσεχίας. Πήγε στην Πράγα για σπουδές μηχανικών στη Τεχνική Σχολή της Πράγας και στη συνέχεια μετακόμισε στη Γερμανία στο Κολέγιο Μηχανικής του Βερολίνου.
Μετά την αποφοίτησή του επέστρεψε στην Πράγα και άρχισε να εργάζεται για τον εβραϊο βιομήχανο Emil Kolben στην εταιρία Kolben.Τα πήγε πολύ καλά και όταν ήταν μόλις 23 ετών διορίστηκε διευθυντής του νέου εργοστασίου που άνοιξε ο Kolben στην Ολλανδία, όπου συνάντησε τη μελλοντική σύζυγό του. Εκείνος χτυπήθηκε από ένα αυτοκίνητο όταν οδηγούσε το ποδήλατό του για την δουλειά. Η κόρη του οδηγού του έδωσε τις πρώτες βοήθειες, έγιναν φίλοι και αργότερα παντρεύτηκαν.
Όταν ήταν 31 ο Janecek άνοιξε το δικό του μηχανουργεία του στην Πράγα.
Αφού υπηρέτησε στο ιταλικό μέτωπο στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο ο Janecek γνώρισε μια γόνιμη περίοδο σχεδιασμού και επινοήσεων και εξασφάλισε πάνω από εξήντα νέα διπλώματα ευρεσιτεχνίας, συμπεριλαμβανομένου ενός σχεδίου για τη βελτίωση της χειροβομβίδας. Η χειροβομβίδα, που ονομάστηκε μοντέλο 21, έγινε το πρότυπο χειροβομβίδας και ο στρατός της Τσεχοσλοβακίας της έδωσε το παρατσούκλι "Janecek».
Ο Janecek είδε μια ευκαιρία το 1927, να μετατραπεί ένα πρώην εργοστάσιο εξοπλισμών σε μια εταιρεία κατασκευής μοτοσικλετών. Επέστησε την γνώση της μηχανικής του και την εμπειρία του με τις τεχνικές μαζικής παραγωγής στο εργοστάσιο και στήριξε τα νέα σχέδια του γύρω από μια υπάρχουσα μηχανή 498cc κατασκευασμένη από μια γερμανική εταιρεία με την επωνυμία Wanderer. Η νέα εταιρεία ονομάστηκε JAWA το 1929, η ένωση των δύο πρώτων γραμμάτων των Janecek και Wanderer.









Τεχνικά στοιχεία:
  • Twin, two-stroke

  • Displacement 343.00 ccm (20.93 cubic inches)

  • Compression rate 10.2:1

  • Power 27.00 HP (19.7 kW)) @ 5500 RPM

  • Top Speed 125.0 km/h (77.7 mph)

  • Bore and Stroke 58.0 x 65.0 mm (2.3 x 2.6 inches)

  • TPower 27.00 HP (19.7 kW)) @ 5500 RPM

  • Kickstart

  • Gearbox: 4-speed

  • Fuel tank capacity 17.00 litres (4.49 gallons)

  • Weight 166.0 kg (366.0 pounds)

  • Wheels Spoke

  • Tyre front 3.25-18" / rear 3.50-18"

  • Front suspension Telescopic forks

  • Rear suspension Hydraulic telescopic

  • Front brake Drum

  • Rear brake Drum


Αγοράστηκε το κιτ της VAPE με την ηλεκτρονική ανάφλεξη που καταργεί τις πλατίνες με πολλά οφέλη όσον αφορά την αξιοπιστία του μοτέρ ως επί το πλείστον.











Καλά μας χιλιόμετρα και πάντα όρθιοι!

 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Παναγιώτη βλέπω "ζέστανες λάστιχα" κι αρχίζεις να "μπαίνεις". Giving

Κράτα ρυθμό τώρα κι έχε μας στην μπρίζα οσο τακτικότερα γίνεται.. Smileys drinking beer Emoticon
 
Top Bottom