Βοήθεια πάλι...

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Ημαρτον με τους πειραματικους νεωτερισμους στα μικρα τετραχρονα κυβικα

Συμφωνώ απόλυτα! Γενικά δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο να υπάρχει ψεκασμός σε παπί. Οκ ναι σίγουρα παρέχει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, ευκολότερη ψυχή εκκίνηση και λίγο πιο ομαλό τράβηγμα. Αλλά το παπί θα έπρεπε να είναι κάτι απλό. Αν το πάμε έτσι στο Euro 6 θα βγει και παπί με ντίζελ λογικά. Έλεος...έχω ψάξει για λύση μήπως και υπάρχει κάποιος τρόπος να την γλιτώσεις την αντλία βενζίνης στο Address αλλά μάταιο.

Γενικά, έχω δεχτεί το γεγονός οτι μηχανή είναι καλό να περιμένω κανά 2 χρόνια ακόμα για να πάρω κάτι decent με τα όλα του. Αλλά για τα επόμενα 2 αυτά χρόνια θέλω κάτι δοκιμασμένο, αξιόπιστο και να μην μου βγάζει την πίστη κάθε τρεις και λίγο σε ανταλλακτικά. Επίσης το Address και ας πούλησε αρκετά ανταλλακτικά έχει πανάκριβα και τα ιμιτασιόν είναι ελάχιστα.

Για αυτό και αρχίζω σιγά σιγά στο τρυπάκι του να το δώσω για κάτι πιο απλό σαν κατασκευή...ίσως Supra...δεν ξέρω ακόμα αλλά αρχίζω και απελπίζομαι με αυτό το παπί...δεν περίμενα ποτέ οτι θα το πω αλλά αρχίζω και το μισώ σιγά σιγά
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Αυτή την αντλία φοράνε τα Address...είναι αντλία βενζίνης (ή και τρόμπα, όπως το θέλει το λέει ο καθένας), μπεκ ψεκασμού και ρυθμιστής μίγματος μαζί...

Όλοι οι άλλοι κατασκευαστές βάλανε ξεχωριστά αντλία κοντά στο ντεπόζιτο συνήθως και ξεχωριστά το μπεκ. Στην Suzuki όμως καπνίζανε κρακ και αποφασίσανε να σχεδιάσουνε αυτό εδω το πράμα που δεν βολεύει καθόλου...τον λόγο που χαλάει τόσο εύκολα όμως σε τόσο πολλά μοντέλο δεν μπορώ να καταλάβω...
 

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
θα δοκιμαζα να '' σπρωξω '' καυσιμο με μια αλλη αντλια μεσα απο αυτο ..............ο ρυθμιστης πιεσης και το μπεκ θα κανουν την δουλεια τους
 

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
η φισα πρεπει να εχει 4 καλωδια τα δυο εχουν συνεχεια ρευμα (αντλια ) και τα αλλα ειναι διακεκομενο ( μπεκ ) και ανα φιλτρο βενζινης πριν απο ολα αυτα για να μην τραβανε π@π@ ριες
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Μετά απο μια κουβέντα που είχαμε με τον @LAndreas (α ρε που θα πάει θα πάρω και εγω μηχανή και θα έρχομαι πάνω για καφέ μαζί σας), μου εξήγησε πάνω κάτω πως γίνεται η όλη μετατροπή και παράλληλα μου είπε και για το φίλτρο βενζίνης.

Το φίλτρο βενζίνης στο Address είναι αυτό εδω:

Θυμίζει λίγο την αντλία του κάπως σε σχέδιο. Δεν έχω ανοίξει ποτέ το παπί για να δω που ακριβώς είναι, αλλά αμα κρίνω απο αυτό...

...έχω την εντύπωση οτι είναι ή κάτω απο το ντεπόζιτο ή γενικά κάπου κοντά στο ντεπόζιτο. Το φίλτρο δεν έχει αλλαχτεί ποτέ και ίσως όπως είπε και ο φίλος Αντρέας την άκουσε η αντλία για αυτόν τον λόγο, γιατί έχει μαζέψει μάκα το φίλτρο και δεν αφήνει την αντλία να βρέχεται σωστά.

Ρε παιδιά ναι οκ διαβάζω σε φόρουμς για Address με θέματα στον ψεκασμό τους αλλά απο όσα άτομα γνωρίζω και έχω ρωτήσει με το ίδιο παπί δεν τους έβγαλε ποτέ κάτι και το είχανε ρίξει χειρότερο λιώσιμο σε χλμ απο οτι έχω ρίξει εγω...δεν γίνεται, κάτι κάνω λάθος και δεν το έχω παρεί γραμμή ακόμα...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom