Rally Dakar του 2020

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Δεν ξερω αν υπαρχει νοημα και ωφελος τελικα και για τα εργοστασια και τους θεατες , σε αυτου του εξοντωτικου ειδους αγωνες ( οπως και του island Man...) ........ ειδικα οταν τα ποσοστα μεριμνας για την ασφαλεια των οδηγων μοτοσυκλεττας ειναι μηδαμινα εκ φυσεως, εν αντιθεση με τις οργανωμενες πιστες τουλαχιστον.
Κριμα ....... :(:(:(

Οι συγκεκριμενοι οδηγοι δεν ειναι πρωταρηδες.Ξερουν που πανε και παιρνουν το ρισκο.Μην σου πω οτι πανε γιατι υπαρχει αυτο το ρισκο.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Σίγουρα κρίμα ......Τι θα ήταν τ'αυτοκίνητα χωρίς το Le Mans;.........

...... σιγουρα ομως αλλο τo σκεπτικο , οι συνθηκες και τα ζητουμενα συμπερασματα απο το γαλλικο Le Mans και αλλο οι αρενες τυπου π.χ. του εγγλεζικου Ιsle of Man οπου η μονη προσδοκια ειναι καθαρα το ξεγελασμα του ...... χαρου ......! :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

kalampokas

member
Δημοσιεύσεις
1.040
Περιοχή
Κυψέλη
Μοτοσυκλέτα
"Σούζυ" GsxF 650 "Σκλάβος" Cbf 125
Όνομα
Θανάσης
Περιοχή
Κυψελάρα πάουα
Οι συγκεκριμένοι οδηγοί παίρνουν φέτος Roadbook, ΜΙΣΗ ώρα Samurai suicideπριν το ξεκίνημα κάθε ειδικής.
όπως έλεγε και ο Ορφανός χθες σε ραδιοφωνική εκπομπή, αυτό δεν έχει ξαναματαγίνει (όταν τερμάτιζαν στο παρελθόν, έπαιρναν και το Roadbook της επόμενης ειδικής).
Αρένα με λιοντάριαSmileys drinking beer Emoticon
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

taxydromos

new member
Δημοσιεύσεις
217
Περιοχή
Πειραιάς
Μοτοσυκλέτα
KTM 1090adventureR
Όνομα
Sotiris
Περιοχή
Πειραιάς
Dakar 2020: Έπεσε το κάστρο της KTM! Κέρδισε η Honda μετά από 31 χρόνια!
Έσπασαν δύο απίστευτα σερί…

Ο Ricky Brabec τα κατάφερε, ο αμερικανός κέρδισε το Dakar σπάζοντας το τρομερό σερί της KTM, το μακροβιότερο σε αγώνισμα μοτοσυκλέτας. Μαζί έσπασε και το ανάποδο ρεκόρ, καθώς η Honda είχε να κερδίσει το Dakar από το 1989! Βέβαια απήχε ως εργοστασιακή συμμετοχή για πολύ καιρό, αλλά και από την ημέρα που επέστρεψε επίσημα έχει περάσει αρκετός καιρός που δεν κατάφερε να περιορίσει την επέλαση της KTM. Πάντα κάτι θα τύχαινε στην Honda, όπως και φέτος φυσικά, δεν πήγαν όλα ρόδινα. Ο κινητήρας του Kevin Benavides έσπασε, ο Barreda είχε προβλήματα και έμενε ο Brabec να αντέξει τόσο από πλευράς επιθέσεων από την πολυπληθή ομάδα της KTM, όσο και από τις δυσκολίες του ίδιου του Dakar.

Μπορεί κανείς να πει πως η πρόσφατη ακύρωση ενός -ακόμη- σκέλους εξαιτίας των ανέμων βοήθησε την Honda, όμως αντίστοιχες ευκαιρίες έχει δώσει η τύχη και στην KTM. Το πιο κοντινό που έχουν φτάσει στο να σπάσει το σερί, ήταν πρόπερσι με την Yamaha μέχρι που μία άσχημη πτώση του Van Beveren έδιωξε αυτό το ενδεχόμενο. Πέρσι ο κινητήρας του Brabec τον πρόδωσε αναγκάζοντάς τον να αποσυρθεί. Μία χρονιά που η Honda είχε κάνει τα πάντα για να κερδίσει το Dakar, μέχρι και να χαρτογραφήσει κάθε πιθανή διαδρομή!
πηγή: motomag

Άντε να το πάρει η Yamaha το 2021 και η BMW το 2031! :)
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Οι γυναικείες συμμετοχές στο Dakar 2020!
Χωρίς καμία εγκατάλειψη!


Το φετινό Dakar τα είχε όλα και σηματοδοτεί την λήξη της πολυετή κυριαρχίας της KTM, με τον Ricky Brabec να φέρνει την πολυπόθητη νίκη στην Honda, μετά από 31 χρόνια! Η έρημος της Σαουδικής Αραβίας αποδείχτηκε πάρα πολύ μεγάλη πρόκληση για τους αναβάτες αφού απ’ τους 158 που ξεκινήσαν, μονάχα οι 100 κατάφεραν να τερματίσουν, ενώ είχαμε και μια μεγάλη απώλεια απ’ τον κόσμο των rally…

Οι γυναικείες παρουσίες δεν έλειπαν, παρά μόνο απ’ την κατηγορία των Quad, ενώ οι περισσότερες συμμετοχές ήταν στη κατηγορία των μοτοσυκλετών. Οι πέντε αναβάτριες κατάφεραν να ολοκληρώσουν επιτυχώς τον άθλο και να τερματίσουν χωρίς καμία τους να εγκαταλείψει. Η διαφορά μεταξύ της πρώτης στη γενική κατάταξη και της τελευταίας ήταν χαοτική, που έφτανε σχεδόν τη μια μέρα και έκανε ξεκάθαρη τη διαφορά επιπέδου μεταξύ των αναβατριών.



Η Laia Sanz της GasGas –η οποία πλέον ανήκει στην ΚΤΜ- κατάφερε να τερματίσει στη 18η θέση της γενικής και να υπερασπιστεί τον τίτλο της ταχύτερης αναβάτριας στο Dakar. Η ίδια θεωρεί πως το να βρίσκεται μέσα στους 15 πρώτους αναβάτες είναι μια νίκη γι' αυτήν, έναν άθλο που δεν κατάφερε να πετύχει φέτος. Το καλύτερο αποτέλεσμα που έχει μέχρι στιγμής ήρθε το 2015, όταν τερμάτισε ένατη. Μέχρι και σήμερα όμως, δεν έχει υπάρξει Dakar που να την κάνει να εγκαταλείψει. Ακόμη και το 2019, που ανάρρωνε από μια λοίμωξη που είχε τον Αύγουστο του 2018, έλαβε μέρος και τερμάτισε κανονικά. Όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές στο παρελθόν, έχοντας οδηγήσει μαζί της, η Laia αξίζει και με το παραπάνω μια θέση μέσα στη δεκάδα της γενικής χάρη στον τρόπο που οδηγεί και είναι ελάχιστοι οι άντρες που μπορούν να την ακολουθήσουν και να την ανταγωνιστούν. Εξάλλου, αυτό επιβεβαιώνεται και από τους 18 τίτλους που έχει συνολικά στα παγκόσμια πρωταθλήματα trial και enduro.



Πίσω απ’ τη Sanz και με τη διαφορά τους να φτάνει τις εννέα ώρες και 36 λεπτά… τερμάτισε η Ολλανδή Mirjam Pol με τη μοτοσυκλέτα της Husqvarna στη 41η θέση. Το φετινό Dakar ήταν το έβδομο που έλαβε μέρος η αναβάτρια, παρότι συμμετείχε για πρώτη φορά το 2006. Τρία χρόνια αργότερα, το 2009 ήταν η ταχύτερη γυναικά στο Rally, τερματίζοντας στην 53η θέση της γενικής.



Το 2010 θα ήταν η μοναδική χρονιά που θα εγκατέλειπε το Dakar στο 8ο σκέλος, ενώ απ’ το 2011 μέχρι το 2018 απείχε απ’ το Rally. Φέτος ήταν η καλύτερή της εμφάνιση και για να τα καταφέρει προετοιμαζόταν όλο το χρόνο με εντατικές προπονήσεις ώστε να ανταπεξέλθει στις αντίξοες συνθήκες.



Εξίσου εντυπωσιακή και πολλά υποσχόμενη είναι και η πρωτοεμφανιζόμενη Νοτιοαφρικανή Kirsten Landman με τη μοτοσυκλέτα της ΚΤΜ. Ξεκίνησε να ασχολείται με την οδήγηση μοτοσυκλετών από όταν ήταν οκτώ ετών και έκτοτε έχει λάβει μέρος σε πολλούς αγώνες όπως το Redbull Romaniacs, το King of the Hill Hard Enduro και στο εθνικό πρωτάθλημα enduro της Νότιας Αφρικής. Ωστόσο, το 2013 είχε μια πτώση στην Botswana και λόγω ιατρικούς λάθους έπεσε σε κώμα για 11 μέρες. Από τότε η φοβία που της δημιουργήθηκε ήταν τόσο μεγάλη που ακόμη και δύο εκατομμύρια ευρώ να της έδιναν δεν θα ξανασυμμετείχε σε χωμάτινους αγώνες και Rally.


Το χαμόγελό της τα λέει όλα, η Landman πλέον έχει ξεπεράσει κάθε φοβία...

Όμως η ιστορία του Joey Evans, που γλύτωσε από την παραπληγία και ξαναέλαβε μέρος στο Dakar το 2017 αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για την Landman και βρήκε το θάρρος να επιστρέψει στους αγώνες, παίρνοντας μέρος στο Desert 1000. Φέτος, κατάφερε έγινε η πρώτη Νοτιοαφρικανή που τερματίζει στο Dakar και παράλληλα η τρίτη ταχύτερη αναβάτρια, ενώ τερμάτισε δυο θέσεις πιο κάτω απ’ την Pol στη γενική.



Με 18 ώρες να την χωρίζουν απ’ το πρότυπό της την Laia Sanz και την Kristen Landman να τις κόβεις τα φτερά στο να γίνει η πρώτη Νοτιοαφρικανή αναβάτρια που τερματίζει στο Dakarη, η Taye Perry της ΚΤΜ τερμάτισε στην 77η θέση της γενικής,. Παρότι έχει ύψος μόλις 1,58μ. και είναι η πιο κοντή αναβάτρια που έχει λάβει μέρος ποτέ στο Dakar, αυτό δεν την εμπόδισε στο να ολοκληρώσει το Rally επιτυχώς.



Το ύψος όμως, λειτουργεί εις βάρος της όπως είπε, διότι χρειάζεται να καταβάλει περισσότερη προσπάθεια για να σηκώσει τη μοτοσυκλέτα όταν πέσει. Ξεκίνησε την καριέρα της σε ηλικία 12 ετών και έχει στεφθεί πρωταθλήτρια στη εθνικό πρωτάθλημα γυναικών της χώρας της.



Η Sara Garcia, ήταν η μοναδική αναβάτρια που δεν χρησιμοποίησε μια μοτοσυκλέτα της ΚΤΜ έμμεσα ή άμεσα, αφού τόσο η Husqvarna όσο και η GasGas είναι πλέον θυγατρικές της αυστριακής εταιρείας. Έλαβε μέρος με την WRF450 της Yamaha και ήρθε 86η στη γενική ολοκληρώνοντας το Dakar με συνολικό χρόνο 68 ώρες.



Μπορεί συνολικά να έλαβαν μόλις πέντε γυναίκες στο φετινό Dakar, όμως καμία τους δεν εγκατέλειψε τον αγώνα και καμία του δεν ήρθε τελευταία στη γενική, βάζοντας έτσι τα γυαλιά σε όσους έχουν ακόμη την εντύπωση οι αγώνες μοτοσυκλετών και τα Rally είναι μόνο για άντρες. Το βιογραφικό των περισσότερων αναβατριών επιβεβαιώνει τον κανόνα…


ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

Αναβάτρια ΜΟΤΟ Χρόνος Διαφορά

LAIA SANZ GAS GAS FACTORY 44:00:52
TEAM

MIRJAM POL HT RALLY RAID 53:37:39 + 09:36:47
HUSQVARNA RACING

KIRSTEN LANDMAN BAS DAKAR
KTM RACING TEAM 56:28:16 + 12:27:24

TAYE PERRY NOMADE RACING 62:05:19 + 18:04:27

SARA GARCIA PONT GRUP YAMAHA 68:00:00 + 23:59:08
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
R.I.P. Πέθανε ο Edwin Straver μετά το ατύχημα που υπέστη στην 11η ειδική του Ντακάρ 2020


Για άλλη μια φορά κακές ειδήσεις από τους αγώνες με το θάνατο του Edwin Straver που υπέκυψε τελικά στα τραύματα του σήμερα Παρασκευή 24/1/2020.


Ο Edwin Straver, μετά από ένα σοβαρό ατύχημα την περασμένη εβδομάδα στο προτελευταίο στάδιο του Ντακάρ στη Σαουδική Αραβία ήταν σε κρίσιμη κατάσταση και σήμερα κατέληξε, , ανεβάζοντας τους νεκρούς του φετινού Ντακάρ στους μετά και τον θάνατο του Paulo Gonçalves.


Η ανακοίνωση του Dakar:
Σήμερα το πρωί ο Οργανισμός του Ντακάρ πληροφορήθηκε από την οικογένειά του Edwin Straver, ότι ο Ολλανδός οδηγός, ο οποίος είχε μια πτώση στο 124ο χλμ. στην 11η ειδική από την Shubaytah στο Haradh την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2020, υπέκυψε τελικά στα τραύματα του .

Η ιατρική ομάδα που απεστάλη αμέσως με ελικόπτερο βρήκε τον Edwin τραυματισμένο και με καρδιακή ανακοπή και προχώρησε σε προσπάθειες ανάνηψης. Στη συνέχεια μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο στο Ριάντ, όπου εισήχθη στη μονάδα εντατικής θεραπείας πριν επαναπατριστεί αργότερα στην Ολλανδία.

Ο 48χρονος Edwin Straver, πρώην αναβάτης μοτοκρός, συμμετείχε στο τρίτο του Dakar. Ολοκλήρωσε την 30η συνολική και πρώτη στην κατηγορία Original by Motul το 2019. Εισήλθε στην ίδια κατηγορία φέτος.

Όλος ο κόσμος του Ντακάρ στέλνει τα ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους φίλους του Edwin.
 
Top Bottom