BENELLI TRK 502X

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Παιδιά εντάξει μην το &+μαμε το θέμα. Μια χαρά αξιόλογο μηχανάκι είναι το trk για 6 χιλιάρικα καινούργιο. Με το τωρινό τιμολόγιο. Για κάποιον που δεν κάνει χιλιόμετρα και δεν χρειάζεται να πάρει πολλά κυβικά για να έχει όγκο. Το είχα μια μέρα. Πολύ αξιόλογο μηχανάκι καφετέριας. Τραβάει πολύ τα βλέμματα. Τώρα για μηχανάκι που θα βάλεις εμπιστοσύνη να φορτώσεις και να πας ταξίδι δεν ξέρω. Δεν θα ήταν και η πρώτη μου επιλογή. Για μένα σαν Κώστας αν έλεγα ότι θα πάρω "ψηλό" μηχανάκι

Εδω φορτωνουν αλλα και αλλα...
 
N

notakos600

Guest
Παιδιά εντάξει μην το &+μαμε το θέμα. Μια χαρά αξιόλογο μηχανάκι είναι το trk για 6 χιλιάρικα καινούργιο. Με το τωρινό τιμολόγιο. Για κάποιον που δεν κάνει χιλιόμετρα και δεν χρειάζεται να πάρει πολλά κυβικά για να έχει όγκο. Το είχα μια μέρα. Πολύ αξιόλογο μηχανάκι καφετέριας. Τραβάει πολύ τα βλέμματα. Τώρα για μηχανάκι που θα βάλεις εμπιστοσύνη να φορτώσεις και να πας ταξίδι δεν ξέρω. Δεν θα ήταν και η πρώτη μου επιλογή. Για μένα σαν Κώστας αν έλεγα ότι θα πάρω "ψηλό" μηχανάκι
Τι σόι adventure είναι τότε;
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Κοροϊδεύουμε το TRK502 και την τιμή του σήμερα όταν εμείς οι ίδιοι δίνουμε ή δώσαμε τόσα και παραπάνω για μηχανάκια 10τιας με χιλιόμετρα επανω τους.
Εκεί τί μας βόλεψε;Το όνομα;Η αξιοπιστία;Τα φτηνά service;
Εδώ τι μας χαλάει;
Ξεχάσαμε τι καβαλαγαμε και με τι ταξιδεύαμε μέχρι χθες;; Ξεχάσαμε πόσο τα αγοράζαμε;

Μια χαρά το βρίσκω!!!
Τώρα που θα πέσουν και τα όρια ταχύτητας θα είναι ακόμα καλύτερα..
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Εδω φορτωνουν αλλα και αλλα...
Οκ, ας το πάμε αλλιώς. Θα φορτώνεις το trk με 7.200€ ή πχ το vstrom με 8.200€;; Προσωπικά εγώ σίγουρα το δεύτερο. Trk με 7.200 ή tracer με 8.300; πάλι το δεύτερο σίγουρα. Μιλάμε για μηχανάκια στην ουσία μια κατηγορία πάνω, με τα ίδια ακριβώς έξοδα συντήρησης και κατοχής, με περισσότερες δυνατότητες όμως για τα δύο μεγαλύτερα. Είπαμε καλό χρυσό το trk αλλά μέχρι ενα σημείο,μην τα θεοποιουμε όλα.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να το πάρω, αν δεν υπήρχε αυτό σε αυτά τα χρήματα και κοίταζα προς Κίνα μεριά...

 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Κοροϊδεύουμε το TRK502 και την τιμή του σήμερα όταν εμείς οι ίδιοι δίνουμε ή δώσαμε τόσα και παραπάνω για μηχανάκια 10τιας με χιλιόμετρα επανω τους.
Εκεί τί μας βόλεψε;Το όνομα;Η αξιοπιστία;Τα φτηνά service;
Εδώ τι μας χαλάει;
Ξεχάσαμε τι καβαλαγαμε και με τι ταξιδεύαμε μέχρι χθες;; Ξεχάσαμε πόσο τα αγοράζαμε;

Μια χαρά το βρίσκω!!!
Τώρα που θα πέσουν και τα όρια ταχύτητας θα είναι ακόμα καλύτερα..
Η τεχνολογία προχωράει τα δεδομένα αλλάζουν. Το 80 ας πούμε δεν είχαν πολλοί 500αρι ναι.
Τώρα το 500αρι δεν μπορεί να κρατήσει ούτε το όριο στην εθνική οδό των 130χμ, είναι σχεδόν τσιτωμενο, 160 έχει τελική.
Και μην πει κανένας ότι υπερβάλω, το εχω ζήσει το έργο με πιο γρήγορο μηχανάκι όταν έβγαινα Ιόνια με το KLE που είχε κάνα 20αρι τελική παραπάνω και στα 120 δούλευε ρελαντί όχι μουγκριζοντας όπως το trk (ξαναλέω ότι το είχα μια μέρα και έκανα καμία 100αρια χιλιόμετρα). Τώρα αν κάποιος ζητάει απο ενα μηχανάκι ταλαιπωρία οκ, πάσο.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Η τεχνολογία προχωράει τα δεδομένα αλλάζουν. Το 80 ας πούμε δεν είχαν πολλοί 500αρι ναι.
Τώρα το 500αρι δεν μπορεί να κρατήσει ούτε το όριο στην εθνική οδό των 130χμ, είναι σχεδόν τσιτωμενο, 160 έχει τελική.
Και μην πει κανένας ότι υπερβάλω, το εχω ζήσει το έργο με πιο γρήγορο μηχανάκι όταν έβγαινα Ιόνια με το KLE που είχε κάνα 20αρι τελική παραπάνω και στα 120 δούλευε ρελαντί όχι μουγκριζοντας όπως το trk (ξαναλέω ότι το είχα μια μέρα και έκανα καμία 100αρια χιλιόμετρα). Τώρα αν κάποιος ζητάει απο ενα μηχανάκι ταλαιπωρία οκ, πάσο.
Κώστα μου και τα 600αρια του τότε δεν γράφαμε πολύ παραπάνω.5-10 χιλιομετρα τελική.
Ξεχνάς όμως ότι δεν είχαν καταλύτη,εξατμίσεις που κόβουν αρκετά,ανάλογα με τα σημερινά όρια καυσαερίων για να παρουν έγκριση,καθώς και χαμηλή κατανάλωση.
Ζυγισέ τα ξανά τώρα...
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Κώστα μου και τα 600αρια του τότε δεν γράφαμε πολύ παραπάνω.5-10 χιλιομετρα τελική.
Ξεχνάς όμως ότι δεν είχαν καταλύτη,εξατμίσεις που κόβουν αρκετά,ανάλογα με τα σημερινά όρια καυσαερίων για να παρουν έγκριση,καθώς και χαμηλή κατανάλωση.
Ζυγισέ τα ξανά τώρα...
Ωραία σε σχέση με ενα 600αρι μονοκυλινδρο ή δικύλινδρο του ΤΟΤΕ είναι άμεσα συγκρίσιμο το trk ή το cb 500 της Honda. Με κανονικά σύγχρονα μηχανάκια όμως εγώ προσωπικά δεν μπαίνω καν σε διαδικασία σύγκρισης.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Οκ, ρεαλιστικά το θέμα δεν είναι τι κάνει και δεν κάνει το TRK σαν adventure, αλλά πόσο κοστίζει για αυτά που κάνει.
Ναι οκ, έχει ίδια ιπποδύναμη πάνω κάτω με το KLE ή με τον Πήγασο εικοσαετίας, αλλά για μισό λεπτό ρε παιδία. Εγώ θυμάμαι αρχές 2000-2001 -2002 ο Πήγασος να πηγαίνει στα 5700 ευρώ. Θυμάμαι το KLE που τελείωνε σαν μοντέλο το 2006-2007 να το έχουν βγάλει στα 5500 ευρώ. Θυμάστε το ER-5 και τα CB 500 του 1998- 1999; Πήγαιναν γύρω στα 2 εκ δραχμές (το κάβα πιο κάτω). Κι εκείνες ήταν εποχές ευημερίας έτσι; Που δέναμε τα σκυλιά με τα λουκάνικα.

Ένα 500αρι μηχανάκι για εμένα δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 6000 ευρώ. Δεν πα να είναι και απο την BMW η την Honda!
Το TRK για αυτό που είναι, είναι ακριβό. Στα 6000 θα ήταν καλό. Στα 5500 θα μιλούσαμε για το μπεστ σέλερ της κατηγορίας. Ετσι πάνε αυτά. Σύμφωνα με το τι δίνεις και τι παίρνεις.

Όσο υπάρχει το CF Moto 650 στα 6000 ευρώ, για εμένα το TRK είναι αόρατο. Όπως αόρατο είναι και το CB500X που το γουστάρω, αλλά όχι για τα λεφτά του.
Αν είχα σήμερα να διαθέσω 6000 ευρώ δεν θα κοίταζα καν για μεταχειρισμένο. Καρφί για το CF Moto!Yes
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Ωραία σε σχέση με ενα 600αρι μονοκυλινδρο ή δικύλινδρο του ΤΟΤΕ είναι άμεσα συγκρίσιμο το trk ή το cb 500 της Honda. Με κανονικά σύγχρονα μηχανάκια όμως εγώ προσωπικά δεν μπαίνω καν σε διαδικασία σύγκρισης.
Κάτι θα κερδίσεις.... Κάτι θα χάσεις...

Η ταχύτητα κίνησης,μόνη της, δεν μπορεί να είναι κριτήριο σύγκρισης.
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Μπορεί τα CFMoto να είναι VFM, αλλά με το μηδενικό δίκτυο της εταιρείας (και φαντάζομαι τι τεράστια επάρκεια θα έχει σε ανταλλακτικά..), προσωπικά δεν θα ακούμπαγα. Αν φτιάξει δίκτυο, ευχαρίστως.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Μπορεί τα CFMoto να είναι VFM, αλλά με το μηδενικό δίκτυο της εταιρείας (και φαντάζομαι τι τεράστια επάρκεια θα έχει σε ανταλλακτικά..), προσωπικά δεν θα ακούμπαγα. Αν φτιάξει δίκτυο, ευχαρίστως.
Eνώ της Benelli είναι τεράστιο....
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Eνώ της Benelli είναι τεράστιο....
Μεγαλύτερο από της Suzuki και από της Kawasaki παρακαλώ...
https://www.benelli-moto.gr/dealers/index.php

Αντίθετα η CFmoto, αφού το ψάξεις μια που στο εταιρικό site δεν αναφέρεται ο εισαγωγέας στην Ελλάδα, ανακαλύπτεις ότι είναι η ΜΟΤΟSTUFF, η οποία θα κάνει εγκαίνια στο 2ο κατάστημα της ΠΑΝΕΛΑΔΔΙΚΑ, στη Θεσ/νικη στις 10/12.
http://www.motostuff.gr/el//site/ne...essalonikixrusostomou_smurnis_22eukarpia.html
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Οκ, ας το πάμε αλλιώς. Θα φορτώνεις το trk με 7.200€ ή πχ το vstrom με 8.200€;; Προσωπικά εγώ σίγουρα το δεύτερο. Trk με 7.200 ή tracer με 8.300; πάλι το δεύτερο σίγουρα. Μιλάμε για μηχανάκια στην ουσία μια κατηγορία πάνω, με τα ίδια ακριβώς έξοδα συντήρησης και κατοχής, με περισσότερες δυνατότητες όμως για τα δύο μεγαλύτερα. Είπαμε καλό χρυσό το trk αλλά μέχρι ενα σημείο,μην τα θεοποιουμε όλα.

Tι θα πει αυτο.Το cb 500 ειναι εκει κοντα σε λεφτα και ιπποδυναμη και οσοι το προτιμησαν αντι του v strom λενε τα καλυτερα.Ο κοσμος εχει και αλλα κριτηρια οταν αγοραζει μηχανη Κωστα περα απο το φορτωμα και τις τελικες.Αγοραζει με τα ματια και στην πορεια την βρισκει την ακρη.
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Tι θα πει αυτο.Το cb 500 ειναι εκει κοντα σε λεφτα και ιπποδυναμη και οσοι το προτιμησαν αντι του v strom λενε τα καλυτερα.Ο κοσμος εχει και αλλα κριτηρια οταν αγοραζει μηχανη Κωστα περα απο το φορτωμα και τις τελικες.Αγοραζει με τα ματια και στην πορεια την βρισκει την ακρη.
Για τον καθένα το δικό του μηχανάκι είναι το καλύτερο. Εγώ δεν θα ψωνιζα μηχανάκι αντιγραφής multistrada, με βάρος καμια 240αρια κιλά, ηχο kawasaki th48 (χορτοκοπτικό) και επιδόσεις αναιμικου μονοκυλινδρου δεκαετίας του 90. Για μηχανάκι πόλης να πίνεις καθε μερα τον καφέ σου ξαναλέω είναι τέλειο, αντε να πας και εμα δυο ταξιδια τον χρόνο. Μέχρι εκεί.
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

well know member
Δημοσιεύσεις
2.375
Ηλικία
50
Περιοχή
Κρανίδι Αργολίδας. Φωκιανό Αρκαδίας.
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 640 ADV (07)
YAMAHA YZF600R (97) Thundercat
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης
Περιοχή
Κρανίδι Αργολίδας.
Όλα τα μηχανάκια ξέρουμε που φτιάχνονται...
Έχω στην κατοχή μου και τα 2 Benelli TRK και το (X) έχω κάνει προσωπικά κοντά στα δέκα χιλιάδες χιλιόμετρα τους τελευταίους τρεις μήνες..
Φορτωμένος δικαβαλος με 4 βαλίτσες...
Τώρα για τους φίλους που θέλουν μερικούς ίππους 8 με 10 σε λίγες μέρες θα είναι έτοιμο το κιτ !!!
Υπόψιν ότι δεν είμαι Μηχανοβιος καφετέριας...
Και το γράφω και εδώ προσωπικά η Benelli TRK X είναι μηχανή για όλα ...
Με όλα πας παντού...
Καλή διάθεση και γύρισμα το κλειδί.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Όλα τα μηχανάκια ξέρουμε που φτιάχνονται...
Έχω στην κατοχή μου και τα 2 Benelli TRK και το (X) έχω κάνει προσωπικά κοντά στα δέκα χιλιάδες χιλιόμετρα τους τελευταίους τρεις μήνες..
Φορτωμένος δικαβαλος με 4 βαλίτσες...
Τώρα για τους φίλους που θέλουν μερικούς ίππους 8 με 10 σε λίγες μέρες θα είναι έτοιμο το κιτ !!!
Υπόψιν ότι δεν είμαι Μηχανοβιος καφετέριας...
Και το γράφω και εδώ προσωπικά η Benelli TRK X είναι μηχανή για όλα ...
Με όλα πας παντού...
Καλή διάθεση και γύρισμα το κλειδί.

Εγώ θεωρώ πως είναι βαριά για τα άλογα που έχει. Με +10 άλογα θα περάσει σε οριακά αποδεκτά επίπεδα (πάντα σε σχέση με το βάρος). Το θέμα είναι πόσο θα τα χρεώνουν αυτά τα 10 άλογα.
Για ποιότητα κατασκευής δεν έχω καμία αμφιβολία ούτε για τα Benelli, ούτε για τα CF Moto ούτε καν για τα φτηνά Zontes. Από την στιγμή που περνάνε προδιαγραφές εισαγωγής EURO είμαι σίγουρος πως είναι μια χαρά. Τώρα αν τα πλαστικά ξεθωριάζουν μετά από 10 χρόνια αντί για 15 χρόνια, είναι λεπτομέρειες. Μηχανικά πιστεύω πως είναι εξίσου αξιόπιστα με πολλά "επώνυμα".

Πάντως σε όλο το νήμα κανείς δεν είπε κάτι κακό για τα TRK. Απλά τα συγκρίνουμε με άλλα μηχανάκια σε παρόμοια ή χαμηλότερη τιμή βάση των specs τους. Κι εκεί χάνουν λίγο σε απόλυτους αριθμούς κιλών/ίππων/κυβικών συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Από την άλλη αν κάποιος το βλέπει και γουστάρει ή όταν το παρκάρει γυρίζει να το ξαναθαυμάσει, αυτό είναι κάτι που δεν είναι μετρήσιμο. Δεν μπαίνει στο τραπέζι της σύγκρισης.

Υ.Γ Αφου σε πετύχαμε που τα έχεις και τα δύο (δρόμου και X) πες λίγο και για τις διαφορές που εντόπισες; Εμένα μου αρέσει το απλό περίσσότερο. Θεωρώ πως η διαφορά που κάνει στην οδήγηση στον δρόμο υπερβαίνει τα όσα θα χάσει κάποιος στο χώμα (που όλοι μας (στατιστικά, πλην λίγων) θα κάνουμε συνολική χρήση χώματος ενός 5% σε ένα adventure).
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom