θρύλοι της μοτοσικλέτας

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ο Aoki επανέλαβε τη βόλτα του και στο ιαπωνικό GP, στην πίστα Twin Ring Motegi, παρέα με τους αδελφούς του Nobuatsu και Haruchika Aoki. Και τις 2 φορές οδήγησε ένα ειδικάτροποποιημένο Honda Fireblade, ενώ ο ίδιος έχει βοηθήσει τη Honda στην εξέλιξη αγωνιστικών αυτοκινήτων για παραπληγικούς οδηγούς. Μάλιστα ο Takuma Aoki έχει λάβει μέρος σε αρκετούς αγώνες Cross Country Rally, με πιο σημαντικούς το Dakar Rally και το Asia Cross Country Rally.

takuma-aoki-rides-again-1.jpg takuma-aoki-rides-again-7.jpg

 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.420
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Παιδες...

ξαναειδα το βιντεο με τον Waine Rainey να ανεβαινει και παλι σε μοτοσυκλετα....


Διχως να ειμαι ιδιαιτερα ευαισθητος, μπορω να πω οτι συγκινηθηκα βλεπωντας εναν μοναδικο ανθρωπο-οπως ειναι ολοι οι πρωταθλητες-
ο οποιος ηταν στην κορυφη της καριερας του οταν εμεινε παραλυτος.
Προσπαθωντας να διαβασω την ψυχολογια του ανθρωπου αυτου, εκλεισα για λιγο τα ματια μου και σκεφτηκα ποια συναισθηματα θα μπορει να νιωθει καποιος που απο την κορυφη του κοσμου και τις απολυτης ταχυτητας καθηλωθηκε σε ενα καροτσι και σε μια ζωη εξαρτημενη απο τους γυρω του...

Η αισθηση της ελευθεριας μια μοτοσυκλετας μετα απο 26 χρονια σωματικής "φυλακης" πρεπει να ειναι μοναδικη....
μου εκανε εντυπωση η μετριοφροσυνη του, αλλα και η αγαπη των λογων των συνεργατων του....

Στην Αμερικη ....στην χωρα που τιμουν αντι να γελοιοποιουν τους "ηρωες" τους.....
 

kalampokas

member
Δημοσιεύσεις
1.040
Περιοχή
Κυψέλη
Μοτοσυκλέτα
"Σούζυ" GsxF 650 "Σκλάβος" Cbf 125
Όνομα
Θανάσης
Περιοχή
Κυψελάρα πάουα
Πραγματικά ανατριχιαστικό το βίντεο, όχι τόσο εκεί που ανεβαίνει μετά από τόσο καιρό, αλλά όταν μιλά στον φακό για τα συναισθήματα του....και ήταν αρνητικός αρχικά.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ο Casey Stoner συνεχίζει την μάχη του με την σοβαρή πάθηση της χρόνιας κόπωσης που τον έκανε να αφήσει τους αγώνες

Από τον BikerSpirit

Ο δυο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP, Casey Stoner αποκάλυψε σε συνέντευξή του στο podcast του Rusty’s Garage ότι εξακολουθεί να υποφέρει από το σοβαρό σύνδρομο χρόνιας κόπωσης που δεν του επιτρέπει να ζήσει κανονικά τη ζωή του, κάτι που τον έκανε να εγκαταλείψει τους αγώνες, ενώ τώρα βρίσκεται σε μια νέα φαρμακευτική αγωγή για να αντιμετωπίσει το σοβαρό πρόβλημα της πάθησης του.


Δεν είναι η πρώτη του μάχη με αυτή πάθηση, αφού ο Αυστραλός είχε λείψει από τρεις αγώνες το 2009 εξαετίας της συγκεκριμένης πάθησης που αργότερα συνδέθηκε με μια δυσανεξία στη λακτόζη.

Σύμφωνα με τον Stoner, η πάθηση της χρόνιας κόπωσης είναι αρκετά σοβαρή που ακόμη και η συμμετοχή σε χόμπι, όπως το να οδηγεί kart και η τοξοβολία, είναι εκτός συζήτησης.


«Δεν έχω οδηγήσει kart εδώ και πάνω από ένα χρόνο τώρα»
, δήλωσε ο Stoner.

«Δεν έχω την ενέργεια να οδηγώ, δεν έχω την δύναμη, αν το κάνω για μία μέρα, θα πρέπει μετά να καθηλωθώ στον καναπέ για άλλη μια εβδομάδα.»

«Δεν μπορώ να κάνω τα πράγματα που μου αρέσουν πολύ αυτό το καιρό, είναι λίγο απογοητευτικό, δεν έχω πάει για τοξοβολία πάνω από 10 μήνες ή περισσότερο.»

«Βασικά, αυτό που συμβαίνει είναι ότι με την χρόνια κόπωση δεν μπορώ να είμαι “κατάλληλος”, δυνατός και υγιής. Έχω ένα πρόβλημα με τους σπονδύλους. Μετακινούνται και αυτό “καταστρέφει” την πλάτη μου », εξηγεί ο Casey Stoner. «Η μετακίνηση των δίσκων ασκεί πίεση και προκαλεί τη ροή κάποιου υγρού, που ασκεί πίεση στο νεύρο και μου προκαλεί σπασμό. Όταν συμβαίνει αυτό πρέπει να μείνω στον καναπέ για μια τουλάχιστον εβδομάδα μέχρι να μπορέσω να σηκωθώ.»


Η χρόνια κόπωση τον έχει επίσης κρατήσει έκτος οδήγησης μοτοσυκλέτας , αφού στην πραγματικότητα, η τελευταία φορά που οδήγησε ήταν στις δοκιμές MotoGP της Ducati στο Sepang τον Ιανουάριο του 2018.

«Την πρώτη φορά που ανέβηκα και πάλι σε μοτοσυκλέτα από τον Ιανουάριο της περασμένης χρονιάς, ήταν μόλις πριν από μερικές εβδομάδες όταν ήμουν στις ΗΠΑ για τα γενέθλιά μου σε μια εκδήλωση της Alpinestars»

«Οδήγησα με μερικούς φίλους, δεν πίεσα ή τίποτα αλλού, αλλά ήταν αρκετό για μένα.»


Ο Stoner πρόσθεσε: «Τους τελευταίους μήνες προσπαθώ να βελτιώσω την κατάσταση μου με κάποια νέα φαρμακευτική αγωγή, αλλά δεν είμαι ακόμα κοντά στο να καταφέρω να βγω και πάλι έξω να κάνω πράγματα.»

«Αν δεν προσέχω πρέπει να καθηλώνομαι μετά στον καναπέ για μια εβδομάδα περίπου, ή τουλάχιστον τέσσερις ή πέντε μέρες, και αυτό το είναι κακό για τη γυναίκα μου.»

ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ...
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.223
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Νομιζω οτι χαθηκε ενα πραγματικα ταλεντο που ειχε να δωσει πολλα στο αθλημα. Του ευχομαστε καλη αναρρωση και προηγειται παντα η υγεια.

Συνδρομο 'χρονιας κοπωσης' το ειπαμε , ε? ........ καποιοι να τ΄ακουσουν εδω μεσα ......!Stoned Emoticon
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.124
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Κρίμα τέτοιο ταλέντο... Να γίνει καλά και τον ευχαριστούμε τις στιγμές που μας έδωσε με το DUCATI..
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.223
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Κρίμα τέτοιο ταλέντο... Να γίνει καλά και τον ευχαριστούμε τις στιγμές που μας έδωσε με το DUCATI..

.... και ΗONDA .....!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
schwantz.jpg

Schwantz: Στην εποχή μου έσερνα αγκώνα…
…μόνο όταν έπεφτα!!

Ένας από τους θρύλους του MotoGP, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής στα 500cc Kevin Schwantz, πιστεύει ότι τα ηλεκτρονικά είναι η μεγαλύτερη διαφορά ανάμεσα στη δική του και τη σύγχρονη εποχή.

«Τώρα με τα ηλεκτρονικά στις μοτοσυκλέτες δεν είναι όπως παλιά, που μέναμε πιο πολύ όρθιοι στη μοτοσυκλέτα… τώρα είναι σαν διαγωνισμός ποιος θα πλαγιάσει περισσότερο».

«Στις μέρες μου, η μόνη φορά που έσερνα αγκώνα στην άσφαλτο ήταν μόνο όταν έπεφτα!»

Ο Schwantz έμεινε με την Suzuki σε όλη τη διάρκεια της καριέρας του, ενώ οι μάχες του με τον συμπατριώτη του, τον Wayne Rainey έχουν μείνει στην ιστορία.

«Βλέπω τον Alex Rins και είναι τέλεια η θέση του πάνω στη μοτοσυκλέτα και μου θυμίζει τον Rainey. Εγώ από την άλλη ήμουν παντού και άλλαζα θέσεις συνεχώς, σε κάθε γύρο!»

«Πάντως και σήμερα οι αναβάτες πρέπει να προσαρμόζουν κάπου-κάπου το στυλ τους».

Οι Αγώνες στις ημέρες μας είναι πάρα πολύ πιο αμφίρροποι σε σχέση με εκείνους της εποχής του Schwantz. Ωστόσο και πάλι οι πραγματικά καλοί ξεχωρίζουν.

«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι όλοι είναι πάρα πολύ κοντά τώρα, όμως οι καλοί – ο Marquez, ο Rins, ο Dovi, ο Rossi, o Vinales – θα είναι στις πρώτες θέσεις ακόμα κι αν δεν κάνουν καλές κατατακτήριες».
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.420
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Δεν με βλεπω στην λιστα...


Ισως διοτι περναω για ενεργος ακόμη...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
doohan.jpg

Ο Doohan μιλά για τους Miller, Rossi και Al. Marquez
Ο Θρύλος των 500cc λέει τη γνώμη του

Ο Jack Miller έχει υπογράψει συμβόλαιο με την εργοστασιακή Ducati για το 2021, ο Vale αναμένεται να κλείσει με την Petronas και ο Alex Marquez να χάσει τη θέση του από τον Pol Espargaro.

Αυτά είναι μερικά από τα πιο «καυτά» θέματα της επικαιρότητας του MotoGP, καθώς περιμένουμε την έναρξη της νέας σεζόν στις 19 Ιουλίου.

Ο Θρύλος των 500cc με τους 5 Παγκόσμιους Τίτλους, ο Mick Doohan, μίλησε για τις τρεις παραπάνω περιπτώσεις, αναλύοντας το σκεπτικό του στο motogp.com.

«Τα νέα αυτά είναι καταπληκτικά για τον Jack. Έχει δείξει ότι είναι γρήγορος για να πάρει pole positions και να είναι με τους πρώτους».

«Το μόνο που του λείπει είναι το τελευταίο κομμάτι του παζλ και ίσως η εργοστασιακή Ducati να είναι αυτό το κομμάτι που του έλειπε. Μαζί με λίγη παραπάνω ωριμότητα».

«Είναι εδώ και καιρό πια στη μεγάλη κατηγορία και μόνο καλύτερος μπορεί να γίνει, διότι ωριμάζει. Αυτή ίσως είναι η ευκαιρία του και η Ducati έχει τη μοτοσυκλέτα για να τον υποστηρίξει».

Για τον Valentino Rossi και την επικείμενη μεταγραφή του στην ομάδα της Petronas, ο Doohan σχολίασε:

«Το σίγουρο είναι ότι δεν δείχνει εκείνα τα σημάδια κάποιου που θέλει να σταματήσει την καριέρα του. Παλεύει σκληρά μέσα στην πίστα και ανεξαρτήτως κατατακτηρίων, είναι εκεί».

«Στη δορυφορική Petronas δεν ξέρω ακριβώς ποιες θα είναι οι διαφορές των μοτοσυκλετών, αλλά είναι επόμενο αν πάει εκεί ότι έχει την επιρροή για να πάρει τα κατάλληλα εξαρτήματα από την Yamaha».

«Είναι καλό που παραμένει στο άθλημα τόσο για το ίδιο το άθλημα όσο και για τον ίδιο. Γιατί να σταματήσει αν είναι σε καλή κατάσταση τόσο σωματικά όσο και πνευματικά και αποδεικνύει σε παιδιά 20 χρόνια μικρότερά του ότι μπορεί να τους κερδίσει;»

«Η ημέρα που θα αποφασίσει να σταματήσει θα είναι μια στενάχωρη ημέρα… Όπως όλοι θα συνεχίσει την πορεία του, αλλά ποτέ δεν θα ξεχαστεί».

Τέλος, για την περίπτωση του Alex Marquez που χάνει τη θέση του από την Repsol Honda, ο Mick Doohan επισήμανε:

«Δεν έχω ιδέα τι έγινε! Είναι σίγουρα παράξενο που φεύγει χωρίς καν να έχει την ευκαιρία να αγωνιστεί. Δεν του δόθηκε καμμία ευκαιρία».

«Δεν ξέρω τι παίχτηκε στο παρασκήνιο, αλλά όταν ξεκινήσει η χρονιά αν τα πάει καλά και παίρνει δυνατά αποτελέσματα, μετά τι; Υπάρχει άλλη θέση γι’ αυτόν;»

«Είμαι βέβαιος πάντως ότι ο Pol θα τα πάει καλά με την Honda. Ωστόσο ειλικρινά δεν είμαι τόσο κοντά στο HRC και δεν έχω κάτι άλλο να σχολιάσω πέρα από αυτό».

Σε περίπτωση που επαληθευθούν οι φήμες και ο Alex Marquez χάσει τη θέση του από τον Pol Espargaro, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πάει για μερικά χρόνια στην LCR και να επιστρέψει μετά και πάλι στην εργοστασιακή ομάδα.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Οι 10 οδηγοί με τα περισσότερα βάθρα στην ιστορία του MotoGP – Ο Rossi και οι υπόλοιποι​

Από τον BikerSpirit

Για να κατακτήσει ένα οδηγός παγκόσμιο πρωτάθλημα χρειάζεται νίκες αλλά και σταθερότητα στα βάθρα, για να μπορέσει να είναι στην κορυφή!

Στην λίστα με τους “TOP 10” των δέκα οδηγών που έχουν τερματίσει στις τρεις πρώτες θέσεις, δηλαδή στο βάθρο στην μεγάλη κατηγορία που ακολουθεί παρακάτω υπάρχουν οδηγοί που παρόλο που έχουν τόσα πολλά βάθρα που τους βάζει στο “TOP 10”, δεν κατάφεραν να κατακτήσουν ένα τίτλο!

1. Valentino Rossi (199 βάθρα)

Απολυτό ρεκόρ, από τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή της μεγάλης κατηγορίας MotoGP, κάτι που δύσκολα θα φτάσει άλλος αναβάτης, αφού ο δεύτερος είναι πίσω του 85 βάθρα, αριθμός που πολλοί οδηγοί δεν έχουν κερδίσει σε όλη τους την καριέρα!
Τα δεδομένα του Valentino Rossi είναι εντυπωσιακά, με 21 σεζόν πίσω του στην μεγάλη κατηγορία, πηγαίνει για την 22η του σεζόν για να παλέψει να τερματίζει μεταξύ των καλύτερων. Το 2021 θα συνεχίσει να αγωνίζεται με το στόχο της επίτευξης βάθρων και νικών … αν και σε αυτό το δύσκολο 2020 πέτυχε μόνο ένα στη Jerez. Το 2021 θα είναι μόνο ένα ραντεβού με το 200 βάθρο στην μεγάλη κατηγορία MotoGP.

2. Jorge Lorenzo (114 βάθρα)

Ο τρεις φορές πρωταθλητής MotoGP στις 12 σεζόν που έχει συμμετάσχει στην μεγάλη κατηγορία (2008-2019) υπήρξε σημείο αναφοράς εντός και εκτός πίστας, επιτυγχάνοντας ένα ποσοστό βάθρων πάνω από 50%. Στους τρεις τίτλους του έκανε πολύ λίγα λάθη. Κέρδισε 2 περισσότερα βάθρα από τον αντίπαλο της γενιάς του, Dani Pedrosa, παρόλο που αυτός κέρδισε 3 τίτλους έναντι κανενός του Pedrosa.

3. Dani Pedrosa (112 βάθρα)

Υπάρχουν αναβάτες που έχουν γίνει παγκόσμιοι πρωταθλητές MotoGP όπως ο Kenny Roberts Jr με 22 βάθρα ή ο Nicky Hayden με 28, ενώ ο Pedrosa, παρά τα 112 βάθρα, δεν τα κατάφερε ποτέ . Ο Pedrosa είναι ο τρίτος αναβάτης στην ιστορία της μεγάλης κατηγορίας με τα βάθρα που έχει κερδίσει, και έχει κερδίσει και μια βαθιά εκτίμηση και σεβασμό απ όλο το κόσμο. Είναι αναμφισβήτητο πως οι τραυματισμοί, η κακή τύχη του ήταν από τους βασικούς παράγοντες που δεν τον άφησαν να φτάσει σε ένα τίτλο, ενώ έπεσε πάνω και σε γενιές μεγάλων οδηγών όπως ο Rossi, ο Stoner, ο Lorenzo ή ο Márquez, που τον εμπόδισαν να φτάσει στο στόχο του.

4. Marc Márquez (95 βάθρα)

Ο Ισπανός 6 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP το 2020 έχασε όλη την σεζόν μετά από τον τραυματισμό του και έχει μείνει στα 95 βάθρα ίσο αριθμό βάθρων με τον Αυστραλό Mick Doohan. Πέρυσι πρόσθεσε 18 βάθρα και αν φέτος δεν τραυματίζονταν είναι σίγουρο πως θα ξεπερνούσε τα 95 που έχει τώρα! Ο Marc Marquez βρέθηκε στο βάθρο για το 74,22% των αγώνων και κατέχει την δεύτερη θέση στα ποσοστά επί τις % μετά τον Wayne Rainey.

5. Mick Doohan (95 βάθρα)

Ο Αυστραλός κυριάρχησε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 500cc από το 1994 έως το 1998, μετά τον σοβαρό τραυματισμό του στο πόδι που κινδύνεψε να τον αφήσει εκτός των αγώνων για πάντα. Στην πραγματικότητα, από αυτά τα 95 βάθρα, περισσότερα από τα μισά, τα 54, είναι νίκες, με σχεδόν το 70% των βάθρων στους αγώνες του στο Παγκόσμιο Κύπελλο.

6. Giacomo Agostini (88 βάθρα)

Ο Ιταλός πρωταθλητής είναι αυτός που κατέχει το απόλυτο ρεκόρ πρωταθλημάτων, με 8 στην μεγάλη κατηγορία, ενώ ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος της κατηγορίας από το 1966 έως το 1972 , κερδίζοντας 7 συνεχόμενους τίτλους 500cc. Από αυτά τα 88 βάθρα τα 68, ήταν νίκες και 20 ήταν στη δεύτερη θέση. Σε καμία περίπτωση δεν ήταν τρίτος, δεν υπήρχαν άλλοι αντίπαλοι που θα μπορούσαν να τον επισκιάσουν.

7. Eddie Lawson (78 βάθρα)

“Steady Eddie“. Με ένα ασυνήθιστο αλλά αποτελεσματικό στιλ, ήταν ένας αναβάτης που ήταν συνεχώς στο βάθρο όπως λίγοι άλλοι, σχεδόν πάντα οδηγούσε τη Yamaha του και το Honda του το 1989, πολύ κοντά στο όριο αλλά δεν το ξεπερνούσε, έχοντας πάντα τον έλεγχο. Στους 4 παγκόσμιους τίτλους του στα 500cc και στις 31 νίκες του, συγκέντρωσε 78 βάθρα όταν οι σεζόν τότε είχαν 12 αγώνες ενώ ποτέ δεν ξεπέρασαν τους 15 αγώνες.

8. Casey Stoner (69 βάθρα)

Ο Αυστραλός ήταν στο MotoGP από το 2006 έως το 2012, συνολικά επτά σεζόν, προσφέροντας μοναδική άγρια οδήγηση. Πρώτα στην Ducati και μετά στη Honda, κέρδισε δύο παγκόσμιους τίτλους στους οποίους κυριάρχησε σαφώς έναντι των υπόλοιπων οδηγών. Είναι ένας θρύλος και ο μόνος που έχει κερδίσει τίτλο για την Ducati και για αυτόν τον λόγο τόσοι πολλοί θαυμαστές αισθάνθηκαν λύπη όταν αποσύρθηκε τόσο νέος από τους αγώνες μόλις 27 χρόνων.

9. Wayne Rainey (64 βάθρα)

Απίστευτη αξία από τη Βόρεια Αμερική που παρά το γεγονός ότι έτρεξε μόνο 6 πλήρεις σεζόν στα 500cc, όταν γίνονταν ακόμη λιγότερα Grand Prix από τώρα, καταφέρνει να σταθεί σε αυτό το TOP 10 . Η σταθερότητα του Rainey ήταν από τις μεγαλύτερες αξίες του, και ήταν πάντα εκεί. Μέχρι τώρα είναι ο οδηγός με το καλύτερο ποσοστό επιτυχίας στα βάθρα έναντι των αγώνων, με 77,11%.

10. Andrea Dovizioso (62 βάθρα)

Ο Ιταλός ανέβασε σημαντικά το επίπεδό του από το 2017, φτάνοντας τρεις φορές στην 2η θέση του πρωταθλήματος MotoGP, έχοντας τις περισσότερες μάχες με τον Marc Márquez . Βρίσκεται στην μεγάλη κατηγορία από το 2008, αλλά τα τελευταία πέντε χρόνια, έχει πετύχει περισσότερα από τα μισά βάθρα. Με αυτά που κέρδισε το 2019, πήρε την θέση του Max Biaggi από αυτό το TOP 10 . Το 2020 μπόρεσε να προσθέσει δύο ακόμη βάθρα πριν δηλώσει αποχή για το 2021 από τους αγώνες!

Κλείνοντας αυτή την λίστα να πούμε πως μόνο δυο οδηγοί μπορούν αυτή την στιγμή να αυξήσουν τα βάθρα τους αφού είναι και οι μόνοι ενεργοί στους αγώνες, ο Valentino Rossi και ο Marc Marquez!
 
Top Bottom