BMW Motorcycles - History

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
BMW R37 100 + hp 279,5 km/h, και Ο Ernst Jakob Henne ( 22 Φεβρουαρίου 1904 - 23 Μαΐου 2005 (ηλικίας 101 ετών).

Η δικύλινδρη BMW R37 boxer749cc. εκτιμάται ότι με τον υπερτροφοδότη που εγκατέστησε ο Ernst Henne , ο κινητήρας παρήγαγε 100 + hp, έναν εκπληκτικά υψηλό αριθμό το 1929 και σημαντικά υψηλότερο από σχεδόν οποιοσδήποτε άλλης μοτοσυκλέτας εκείνης της εποχής
Ο Ernst Jakob Henne γεννήθηκε στις 22.02.1904 ως το τέταρτο παιδί της οικογένειας στο Weiler κοντά στο Wangen im Allgau. Το 1919 ξεκίνησε τη μαθητεία του για να γίνει μηχανικός αυτοκινήτων, και πριν γίνει ανεξάρτητος μηχανικός, την 1η Ιουλίου 1923, ήταν από τους αρχάριους σε αγώνα μοτοσικλέτας στο Muhldorf, σχεδόν τυχαία, και πέτυχε αμέσως την τρίτη θέση στην κατηγορία του με την πρώτη του φορά. Το φθινόπωρο του 1925, έκανε την πρώτη μεγάλη διεθνή εμφάνισή του στο Grand Prix της Monza, καταλαμβάνοντας την έκτη θέση στην κατηγορία των 350 κ.εκ.
Μετά από αυτή την επιτυχία, υπέγραψε συμβόλαιο με τη BMW ως οδηγός αγώνων. Το 1926, έγινε επίσης επίσημος αντιπρόσωπος της BMW στις μοτοσικλέτες και έγινε επίσης ένας από τους αρχικούς αντιπροσώπους αυτοκινήτων της BMW. Ο Ernst Henne πέτυχε την πρώτη του νίκη για τη BMW στις 2 Μαΐου 1926 στο "Karlsruher Wildparkrennen". Ήρθε πρώτος στην κούρσα Eifel την ίδια χρονιά, κερδίζοντας έτσι το γερμανικό πρωτάθλημα.
Ο Henne έφερε μια επιτυχία μετά την άλλη. Στο τέλος της δεκαετίας του 1920, θεωρήθηκε ως ένας από τους καλύτερους και πιο ευέλικτους μοτοσικλετιστές στη Γερμανία. Είχε αποδείξει, κατά τη διάρκεια των αγώνων του, ότι ήταν κυρίαρχος όλων των κατηγοριών, από τις μικρές έως μεγάλες. το 1928 αγόρασε μια BMW R37, και στη συνέχεια έβγαλε τα περισσότερα από τα βαριά κομμάτια της, μόλις κατέληξε στην τελική μορφή της μοτοσυκλέτας με τα γυμνά της στοιχεία, είχε κατασκευάσει μία από τις πιο επιτυχημένες μοτοσυκλέτες που είχαν κατασκευαστεί ποτέ.
Αναζητώντας νέες προκλήσεις, συμμετείχε στους διεθνείς αγώνες έξι ημερών στις αρχές της δεκαετίας του '30. Το 1933, 1934 και 1935 κέρδισε την ομαδική εκδήλωση με την εθνική ομάδα, η οποία ήταν στην πραγματικότητα μια καθαρή ομάδα της BMW.
Συνολικά, η BMW του Ernst Henne πήρε 76 παγκόσμια ρεκόρ, με τη μοτοσυκλέτα να παραμένει σε κατάσταση ενεργού ανάπτυξης για 6 χρόνια μεταξύ 1929 και 1935. Το '29 έφτασε την ταχύτητα που έχει καταγραφεί ποτέ για μια μοτοσικλέτα με 216,75 km / h, Το 1932, ο Henne έφτασε τα 246 km / h στην Ουγγαρία, στον νέο αυτοκινητόδρομο της Φρανκφούρτης έφτασε τα 256 km/h το 1935 που έθεσε ένα νέο παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας, και μόλις ένα χρόνο αργότερα πέτυχε 272 km/h με μια πλήρως κλειστή μοτοσυκλέτα.
Λόγω του χαρακτηριστικού του σχήματος, ο οδηγός και η μοτοσυκλέτα του σύντομα έγιναν δημοφιλείς ως "Henne και το αυγό του", και από το '35 ο Henne είχε αναπτύξει τη μοτοσυκλέτα αυξάνοντας την ταχύτητά της ετησίως από το 1929 έως το 1937.
Το τελευταίο ρεκόρ ταχύτητας της μοτοσικλέτας του έγινε στις 28 Νοεμβρίου 1937 με ταχύτητα 279,5 km/h, αυτό το ρεκόρ ήταν για 14 χρόνια !!






 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Απαγορεύονται δια ροπάλου αι αγγελιαι και προώθησεις (ελάττωματικων) προϊόντων!

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ποιός ήταν ο Βαρώνος της BMW

paul-rosche-1_featured.jpg
Ένα σύντομο βιογραφικό του Alexander Von Falkenhausen, του ανθρώπου που επηρέασε όσο λίγοι την εξέλιξη της BMW . Γεννήθηκε στο Μόναχο το 1907, απο οικογένεια στρατιωτικών. Alexander Heinrich Ludwig Richard Freiherr von Falkenhausen ήταν το όνομα με το οποίο βαφτίστηκε. Το 1924 σε ηλικία 17 χρονών συμμετέχει στον πρώτο του αγώνα με μια μοτοσυκλέτα DKW . Ερχεται δεύτερος και την ίδια χρονιά αποφασίζει να εγκαταλείψει την στρατιωτική καριέρα για την οποία τον προώριζε η οικογένεια και να ασχοληθεί με την μηχανολογία. Ξεκινάει...

...σαν μαθητευόμενος μηχανικός σε ένα μικρό εργοστάσιο κινητήρων .

Το 1928 γίνεται δεκτός στο τεχνικό Πανεπιστήμιο του Μονάχου, το περίφημο TUM και ακολουθεί σπουδές με ειδίκευση στην μηχανολογία αυτοκινήτων και αεροπλάνων, με καθηγητή τον Willy Messerschmitt. Παίρνει το πτυχίο του το 1934 και προσλαμβάνεται στην BMW μετά απο πρόταση του αρχιμηχανικού της εταιρείας Rudolf Schleicher με τον οποίο έτρεχαν μαζί σε αναβάσεις.Εκείνη την εποχή το κορυφαίο σπόρ μοντέλο της εταιρείας ήταν το R5, στο οποίο ο Falkenhausen προσθέτει πίσω ανάρτηση και συμμετέχει στα International Six Days το 1936 και 1937, κερδίζοντας χρυσό μετάλιο.

a6f838f0ef99ef2a7fcab07e1231e40e_XL.jpg

Το 1938 η ιδέα του για πίσω ανάρτηση εφαρμόζεται στο καινούργιο σπορ μοντέλο της εταιρείας το R51, του οποίου η παραγωγή φτάνει μέχρι το 1955 σαν R51/3.Αναλαμβάνει το τμήμα εξέλιξης μοτοσυκλετών της εταιρείας με αντικείμενο την σχεδίαση αναρτήσεων και κινητήρων.

Στην διάρκεια του πολέμου σχεδιάζει την προσαρμογή ενος αστεροειδούς εννεακύλινδρου αεροπορικού κινητήρα σέ ένα τάνκ και ασχολείται με την εξελιξη και με τις δοκιμές στον δρόμο της τρίκυκλης στρατιωτικής μοτοσυκλέτας R75, φτάνοντας μέχρι το ανατολικό μέτωπο.

Μετά τον πόλεμο, η BMW έχοντας χάσει τα εργοστάσια του Eisenach και του Βερολίνου, που βρέθηκαν στον Ρωσικό τομέα και με το εργοστάσιο του Μονάχου βομβαρδισμένο, ασχολείται με την παραγωγή γεωργικών εργαλείων και ποδηλάτων.

Ο Falkenhausen ιδρύει την δική του εταιρεία με σκοπό την κατασκευή αγωνιστικών αυτοκινήτων, στην αρχή σαν AL-FA και στη συνέχεια σαν A F Motorenbau. Συμμετέχει με ένα βελτιωμένο προπολέμικο BMW 328 στο πρώτο μεταπολεμικό πρωτάθλημα, που οργανώνεται στην Γερμανία το 1946. Τα αγωνιστικά AFM , που κατασκευάζει είναι τροποποιημένα BMW 328. To 1948 κερδίζει το πρωτάθλημα αυτοκινήτων σπόρ- τουρισμού της Γερμανίας με το ηρωικό 328. Με το ίδιο αυτοκίνητο και συνοδηγό την σύζυγό του "Kitty", Katharina von der Muehle – Eckart, συμμετέχει σε rally στην Αυστρία, Γαλλία και Γιουγκοσλαβία. Επίσης τρέχει σε αναβάσεις στις Άλπεις με ένα BMW 502.

Επιστρέφει σαν μηχανικός στην BMW το 1954, εκείνη την χρονιά σχεδιάζει τον πρόδρομο της ανάρτησης Paralever, που έμελλε να συνοδεύει τις βαυαρικές μοτοσυκλέτες απο το 1988 μέχρι σήμερα.

Το 1957 γίνεται διευθυντής του τμήματος εξέλιξης κινητήρων και παράλληλα αναλαμβάνει και το αγωνιστικό τμήμα της εταιρείας. Ετσι ξεκινάει το M (motosport division) της BMW, που είναι δημιούργημα του Falkenhausen και της ολιγομελούς (6 άτομα) αρχικής ομάδας του. Εκείνη την εποχή ξεκινά την εξέλιξη του κινητήρα του νέου μικρού αυτοκινήτου της BMW του 700. Ο κινητήρας αυτός βασιζόταν στο "μοτοσυκλετιστικό" μοτέρ του R51/3.

Με το αυτοκίνητο αυτό ( το 700) παρακολουθεί το Γερμανικό πρωτάθλημα αναβάσεων απο το 1960 έως το 1964 και κερδίζει 17 αγώνες.

Τον Σεπτέμβριο του 1961 παρουσιάζεται στην έκθεση της Φρανκφούρτης το BMW 1500 "neue classe" μέ αμάξωμα σχεδιασμένο από τον Ιταλό Michelotti, ο κινητήρας σχεδιασμένος απο τον Falkenhausen με πέντε έδρανα βάσης και εκκεντροφόρο επικεφαλής απέδιδε 80 ίππους, που έδιναν στο αυτοκίνητο καταπληκτικές για την εποχή επιδόσεις, όμως ο σχεδιαστής του είχε προβλέψει για το μέλλον ώστε να μπορεί το μπλόκ να αντέχει μέχρι τουλάχιστον 300 ίππους . Αυτός ο κινητήρας, που με πολλή προσπάθεια ο Falkenhausen κατάφερε να πείσει το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας να μπεί στην παραγωγή ( οι γραφειοκράτες ήθελαν κάτι πιό συμβατικό),επρόκειτο να αλλάξει την μοίρα της εταιρείας, που αντιμετώπιζε πολυ σοβαρά οικονομικά προβλήματα εκείνη την εποχή.

Το 1500 neue classe είχε τεράστια επιτυχία έσωσε τα οικονομικά της BMW και ακολουθήθηκε απο το 1800 και το 2000 με μεγαλωμένες εκδοχές του ίδιου κινητήρα. Ο Βαρώνος όμως ήξερε πολύ καλά ότι η δόξα κερδίζεται στούς αγώνες , έτσι ξεκινά η βελτίωση του κινητήρα με την βοήθεια της Alpina , και το 1964 παρουσιάζεται το 1800 TI/SA με 130 ίππους και βελτιωμένες αναρτήσεις. Με ένα τέτοιο αυτοκίνητο ο Βαρώνος κερδίζει την πρώτη θέση στην ανάβαση Eberbach και χρυσό μετάλιο στο ράλλυ Μόναχο – Βιέννη – Βουδαπέστη την ίδια χρονιά.

Το 1965 η BMW συμμετέχει στο Ευρωπαικό πρωτάθλημα τουρισμού με το 1800 και κερδίζει τον αγώνα των 24 ωρών του Spa Francorchamps. Το 1966 κερδίζει το Ευρωπαικό πρωτάθλημα τουρισμού με οδηγό τον Hubert Hahne. Στη συνέχεια ακολουθούν πολλές νίκες με το ελαφρότερο 2002, που ήταν η συνέχεια του 1800 TI/SA.

Ο ίδιος κινητήρας εξελίσεται παράλληλα για την Φόρμουλα 2, με καινούργια τεραβάλβιδη κεφαλή με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής . Η BMW συμμετέχει απο το 1967 μέχρι το 1971 με δικό της μονοθέσιο στους αγώνες F2. To 1966 σε ηλικία 59 ετών ο Falkenhausen με μια F2 με τον τετραβάλβιδο κινητήρα, καταρρίπτει στην πίστα του Hockenheim το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας στα 500 μέτρα και στο 1/4 του μιλίου.

Οι επιτυχίες στους αγώνες ωθούν τον Βαρώνο να προχωρήσει ακόμα περισσότερο, έτσι τα Χριστούγεννα του 1968 αφήνει άφωνους τους συνεργάτες του στο αγωνιστικό τμήμα, ανακοινώνοντάς τους το επόμενο project. " Ας δοκιμάσουμε ένα TURBO". Φάρσα γυμνασιόπαιδου χαρακτήρισαν το σχέδιο οι συνεργάτες του αλλά σύντομα κατάπιαν την γλώσσα τους. Ο κινητήρας φτάνει τους 280 ίππους και το 1969 η BMW κερδίζει και πάλι το πρωτάθλημα τουρισμού. Το 1973 παρουσιάζεταi το 2002 TURBO, που ήταν το πρώτο ευρωπαικό αυτοκίνητο παραγωγής με κινητήρα turbo.

Το 1976 ο Βαρώνος συνταξιοδοτείται σαν ο μεγαλύτερος σε ηλικία εργαζόμενος στην BMW εκείνη την εποχή. Ο κινητήρας του όμως συνεχίζει να γράφει λαμπρές σελίδες στην ιστορία της BMW. Με υπερσυμπίεση και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό φτάνει τους 1000 ίππους και με μία Brabham BT52 ο Nelson Piquet παίρνει το παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 το 1983 . Ήταν ο ισχυρότερος κινητήρας στην ιστορία της F1 , έφτασε τους 1400 ίππους στο δυναμόμετρο του εργοστασίου και βασιζόταν στο block, που σχεδίασε ο Βαρώνος για την 1500 neue classe του 1961.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
BMW R37 100 + hp 279,5 km/h, και Ο Ernst Jakob Henne ( 22 Φεβρουαρίου 1904 - 23 Μαΐου 2005 (ηλικίας 101 ετών).

Η δικύλινδρη BMW R37 boxer749cc. εκτιμάται ότι με τον υπερτροφοδότη που εγκατέστησε ο Ernst Henne , ο κινητήρας παρήγαγε 100 + hp, έναν εκπληκτικά υψηλό αριθμό το 1929 και σημαντικά υψηλότερο από σχεδόν οποιοσδήποτε άλλης μοτοσυκλέτας εκείνης της εποχής
Ο Ernst Jakob Henne γεννήθηκε στις 22.02.1904 ως το τέταρτο παιδί της οικογένειας στο Weiler κοντά στο Wangen im Allgau. Το 1919 ξεκίνησε τη μαθητεία του για να γίνει μηχανικός αυτοκινήτων, και πριν γίνει ανεξάρτητος μηχανικός, την 1η Ιουλίου 1923, ήταν από τους αρχάριους σε αγώνα μοτοσικλέτας στο Muhldorf, σχεδόν τυχαία, και πέτυχε αμέσως την τρίτη θέση στην κατηγορία του με την πρώτη του φορά. Το φθινόπωρο του 1925, έκανε την πρώτη μεγάλη διεθνή εμφάνισή του στο Grand Prix της Monza, καταλαμβάνοντας την έκτη θέση στην κατηγορία των 350 κ.εκ.
Μετά από αυτή την επιτυχία, υπέγραψε συμβόλαιο με τη BMW ως οδηγός αγώνων. Το 1926, έγινε επίσης επίσημος αντιπρόσωπος της BMW στις μοτοσικλέτες και έγινε επίσης ένας από τους αρχικούς αντιπροσώπους αυτοκινήτων της BMW. Ο Ernst Henne πέτυχε την πρώτη του νίκη για τη BMW στις 2 Μαΐου 1926 στο "Karlsruher Wildparkrennen". Ήρθε πρώτος στην κούρσα Eifel την ίδια χρονιά, κερδίζοντας έτσι το γερμανικό πρωτάθλημα.
Ο Henne έφερε μια επιτυχία μετά την άλλη. Στο τέλος της δεκαετίας του 1920, θεωρήθηκε ως ένας από τους καλύτερους και πιο ευέλικτους μοτοσικλετιστές στη Γερμανία. Είχε αποδείξει, κατά τη διάρκεια των αγώνων του, ότι ήταν κυρίαρχος όλων των κατηγοριών, από τις μικρές έως μεγάλες. το 1928 αγόρασε μια BMW R37, και στη συνέχεια έβγαλε τα περισσότερα από τα βαριά κομμάτια της, μόλις κατέληξε στην τελική μορφή της μοτοσυκλέτας με τα γυμνά της στοιχεία, είχε κατασκευάσει μία από τις πιο επιτυχημένες μοτοσυκλέτες που είχαν κατασκευαστεί ποτέ.
Αναζητώντας νέες προκλήσεις, συμμετείχε στους διεθνείς αγώνες έξι ημερών στις αρχές της δεκαετίας του '30. Το 1933, 1934 και 1935 κέρδισε την ομαδική εκδήλωση με την εθνική ομάδα, η οποία ήταν στην πραγματικότητα μια καθαρή ομάδα της BMW.
Συνολικά, η BMW του Ernst Henne πήρε 76 παγκόσμια ρεκόρ, με τη μοτοσυκλέτα να παραμένει σε κατάσταση ενεργού ανάπτυξης για 6 χρόνια μεταξύ 1929 και 1935. Το '29 έφτασε την ταχύτητα που έχει καταγραφεί ποτέ για μια μοτοσικλέτα με 216,75 km / h, Το 1932, ο Henne έφτασε τα 246 km / h στην Ουγγαρία, στον νέο αυτοκινητόδρομο της Φρανκφούρτης έφτασε τα 256 km/h το 1935 που έθεσε ένα νέο παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας, και μόλις ένα χρόνο αργότερα πέτυχε 272 km/h με μια πλήρως κλειστή μοτοσυκλέτα.
Λόγω του χαρακτηριστικού του σχήματος, ο οδηγός και η μοτοσυκλέτα του σύντομα έγιναν δημοφιλείς ως "Henne και το αυγό του", και από το '35 ο Henne είχε αναπτύξει τη μοτοσυκλέτα αυξάνοντας την ταχύτητά της ετησίως από το 1929 έως το 1937.
Το τελευταίο ρεκόρ ταχύτητας της μοτοσικλέτας του έγινε στις 28 Νοεμβρίου 1937 με ταχύτητα 279,5 km/h, αυτό το ρεκόρ ήταν για 14 χρόνια !!







Από τότε το ίδιο μοτέρ έχουνε και το 2075 πάλι το ίδιο μοτέρ θάχουνε....Οι φωστήρες....abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.511
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Από τότε το ίδιο μοτέρ έχουνε και το 2075 πάλι το ίδιο μοτέρ θάχουνε....Οι φωστήρες....abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
Σωστότατος!! - ότι Βλέπεις λες.
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Από τότε το ίδιο μοτέρ έχουνε και το 2075 πάλι το ίδιο μοτέρ θάχουνε....Οι φωστήρες....abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk


Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
H Schek: Ο μύθος των BMW GS

98401d211546397e2b8c04cfd4ec5a4d_XL.jpg

Μπορεί ο Helmut Dahne να είναι ο “κύριος BMW” αλλά “ο κύριος GS” είναι ο Herbert Schek γνωστός και ως Der Lange aus Wangen , δηλαδή “ ο Ψηλός από το Wangen”. Ξεκίνησε την αγωνιστική του καριέρα, μόλις είχε πάρει το δίπλωμά οδήγησης σε ηλικία 18 χρόνων, την ημέρα των Θεοφανείων του 1951, σε μια παγωμένη πίστα στo Isny δίπλα στην γενέτειρά του το χωριό Wangen im Allgau κοντα στην λίμνη Bodensee. Αφηγείται ο κύριος Schek για εκείνη την εποχή:...

13498959114_1f0f853c95_b.jpg



“ Ολοι πήγαιναν πιό γρήγορα απο μένα και έπεφταν, έτσι τερμάτισα πρώτος” ,
“ προτίμησα τους χωμάτινους αγώνες γιατί το μόνο που χρειαζόμουν ήταν ένα ζευγάρι λάστιχα με τακούνια, δεν είχα χρήματα για περισσότερα. “ ,
“το PUCH ήταν όλο προβλήματα, στράβωνε το εμπρός σύστημα και στο τέλος έκοψε σκελετό”,

Τήν ίδια χρονιά συμμετέχει στο ISDT (παγκόσμιο εντούρο των 6 ημερών), όπου θα συνεχίσει αδειάλειπτα τις συμμετοχές του μέχρι το 1981 με πλούσια συγκομιδή 12 χρυσά, 6 ασημένια και 1 χάλκινο μετάλιο.
Στο Paris Dakar είχε “ μόνο” 15 συμμετοχές από το 1981 έως το 1998. Tο 1984 ήταν πρώτος στην Marathon Class.
Να σημειώσουμε εδώ ότι το 1983 ο H.Auriol και το 1984 ο G.Rahier κέρδισαν το Paris Dakar με BMW GS προετοιμασμένες απο τον Schek.
Αναφέρω συνοπτικά διακρίσεις σε διάφορα πρωταθλήματα:
1980 Πρωταθλητής Ευρώπης Enduro open class με BMW GS
1967 Πρωταθλητής Ευρώπης Enduro με Maico
Πρωταθλητής Enduro Γερμανίας 250cc
1962,1964,1965,1967,1969 Maico
Στα 350cc 1968 Jawa
Πρωταθλητής Γερμανίας στην κατηγορία πάνω απο 500cc
1970,1971,1972 BMW
1974, 1975 Maico.
f1db227ccd286c20328a05fc648191d2.jpg
Πιστεύω πως η συνεισφορά του στην δημιουργία των αγωνιστικών GS ήταν καθοριστική. Συμμετείχε στο ISDT του 1969 στο Garmish-Partenkirchen με τις πρώτες εργοστασιακές R75 G/S μετά απο πρόσκληση του Gunther Von der Marwitz . Η παρατήρησή του ότι πρέπει οι μοτοσυκλέττες να ελαφρώσουν στα 150 κιλά για να είναι ανταγωνιστικές είχε σαν απάντηση απο τον Von der Marwitz οτι “αυτό δεν γίνεται”.
Τότε θα φτιάξω την δικιά μου GS ! Την επόμενη χρονιά το Schek-GS ζύγιζε 135 κιλά και αργότερα
έφτασε τα 125 κιλα!

h_schek_01.jpg
Το 1981 έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ συμμετοχών στο ISDT του νησιού Elba με την 25η συμμετοχή του. Οταν του είπαν ότι αυτό το ρεκόρ δεν πρόκειται να βελτιωθεί και ότι πρέπει να αποσυρθεί πλέον απάντησε:
“Δέν μπορώ να αντιληφθώ αυτή την άποψη,οτι κάποιος πρέπει να εγκαταλείπει και να αποσύρεται.”
Οταν σταμάτησαν να του ανανεώνουν την αγωνιστική άδεια λόγω ηλικίας, συνέχισε κάθε Σαββατοκύριακο να συμμετέχει στα Κλασσικά Enduro με την γνωστή κόκκινη Schek GS.

Πηγη http://www.moto4fun.gr/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Η BMW Motorrad γιορτάζει 40 χρόνια με μοντέλα BMW GS – Μία φιλοσοφία που άλλαξε τον κόσμο της μοτοσικλέτας

Από τον BikerSpirit

Μία φιλοσοφία μοτοσικλέτας, θρυλική όσο και προηγμένη γιορτάζει μία σημαντική επέτειο το 2020: Τα μοντέλα BMW GS γίνονται 40 ετών.


Το φθινόπωρο του 1980, η BMW Motorrad παρουσίασε την R 80 G/S, μία μοτοσικλέτα που συνδύαζε για πρώτη φορά δύο διαφορετικές ‘σχολές’, off-road και on-road οδήγηση. Χάρη στο μοναδικό συνδυασμό προσόντων της σε συνθήκες δρόμου, εκτός δρόμου και ταξιδιού, χωρίς συμβιβασμούς στην καθημερινή χρηστικότητα, η R 80 G/S έγινε ο προάγγελος της νέας κατηγορίας touring enduro, δημιουργός της οποίας ήταν η BMW Motorrad. Και επιπλέον: Τα μοντέλα BMW GS έγιναν ‘συνώνυμο’ του τέλειου δίτροχου συνεργάτη για την εξερεύνηση των πιο απομακρυσμένων περιοχών του πλανήτη. Μέχρι σήμερα, η BMW Motorrad έχει παραδώσει σε πελάτες πάνω από 1,2 εκατομμύρια μοτοσικλέτες BMW GS.


Θρυλικά μοντέλα BMW
GS : Δυναμική συμπεριφορά, ικανότητες off road , άνεση και αντοχή.

Όμως δεν ήταν μόνο οι περιπέτειες το ‘στοιχείο’ των BMW GS από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκαν. Η R 80 G/S και οι απόγονοί της γρήγορα απέδειξαν τις ικανότητές τους στον τομέα της αγωνιστικής οδήγησης. Το 1981, ο Hubert Auriol οδήγησε τη μοτοσικλέτα του στη νίκη στο υψηλού κύρος και πολύ απαιτητικό Ράλι Παρίσι – Ντακάρ. Είναι μία από τις πολλές αγωνιστικές επιτυχίες που η BMW Motorrad γιόρτασε με τα GS μοντέλα της.


Τα εξαιρετικά ταλέντα των GS με κινητήρα boxer – δυναμική συμπεριφορά, off-road ικανότητες, άνεση και αντοχή – διατηρούνται και αναπτύσσονται συνεχώς από την BMW Motorrad τα τελευταία 40 χρόνια και μεταφέρονται με επιτυχία σε άλλα μοντέλα παραγωγής της. Το 1993, η F 650 “Funduro” ήταν η πρώτη μονοκύλινδρη enduro της BMW που κυκλοφόρησε στην αγορά. Και ενώ οι δυναμικές αρετές της μοτοσικλέτας ήταν απόρροια κυρίως του μικρού βάρους και των 47 hp του μονοκύλινδρου κινητήρα, η αλλαγή ‘φρουράς’ πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα στα μοντέλα BMW GS με κινητήρα boxer.


Η GS
ως οδηγός καινοτομίας: Τετραβάλιβιδη τεχνολογία και Telelever .

Με την BMW R 1100 GS, η BMW Motorrad όχι μόνο παρουσίασε την πρώτη GS με 4-βάλβιδο boxer και ισχύ 80 bhp, αλλά άνοιξε και νέους δρόμους στην τεχνολογία αναρτήσεων για τις μεγάλες τουριστικές enduro. Για πρώτη φορά σε enduro, ο κινητήρας και το κιβώτιο λειτουργούσαν ως ενεργά στοιχεία του πλαισίου, καθιστώντας περιττό το κεντρικό τμήμα του. Ενώ το BMW Paralever στην πίσω ανάρτηση είχε ήδη εξαλείψει τις αντιδράσεις του άξονα που παρατηρούνταν στα προηγούμενα διβάλβιδα boxer μοντέλα, οι μηχανικοί της BMW είχαν επινοήσει ένα καινοτόμο τρόπο να οδηγείται ο εμπρός τροχός με την ανάρτηση Telelever.


Με την αντιστάθμιση των κλίσεων (σταθερότερη γεωμετρία) και πιο ακριβή απόκριση στις εντολές του αναβάτη, έθεσαν νέα πρότυπα στην κατηγορία. Επιπλέον, η νέα R 1100 GS ήταν η πρώτη enduro στην ιστορία με σύστημα ABS – ένα πλεονέκτημα ασφάλειας που τώρα περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό όλων των μοτοσικλετών της BMW.


Συνεχιζεται......
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Τα GS μοντέλα της σειράς F : Η μαγεία GS στη μεσαία κατηγορία.

Εκτός από τις πολυάριθμες νέες και εξελιγμένες προτάσεις, μεταξύ των οποίων η F 650 GS (πρώτος μονοκύλινδρος κινητήρας με ηλεκτρονικό ψεκασμό, καταλύτη και ABS), που κατασκευαζόταν στο Βερολίνο από το 2000, οι F 650 GS και F 800 GS που λανσαρίστηκαν το 2007 σηματοδότησαν ένα ακόμα ορόσημο στην ιστορία των BMW GS. Με τον ισχυρό, υψηλόρροπο 2-κύλινδρο εν σειρά κινητήρα και το στρεπτικά άκαμπτο σωληνωτό πλαίσιο, ερμήνευσαν τη φιλοσοφία BMW GS με το δικό τους και ταυτόχρονα χαρακτηριστικό τρόπο BMW. Με τα νέα μοντέλα, η BMW Motorrad όχι μόνο παρουσίασε τους διαδόχους της εξαιρετικά επιτυχημένης F 650 GS με το μονοκύλινδρο κινητήρα, αλλά ταυτόχρονα επέκτεινε τη γκάμα enduro στην κατηγορία μεσαίου κυβισμού.

Προηγμένος DOHC με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους.

Η BMW Motorrad σημείωσε ένα ακόμα ορόσημο το φθινόπωρο του 2009 με το λανσάρισμα της ανανεωμένης BMW R 1200 GS. Εξοπλισμένη με τον ακόμα πιο εύστροφο κινητήρα DOHC με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους (2ΕΕΚ) ανά κύλινδρο, απέδιδε 81 kW/110 hp προσφέροντας ακόμα πιο δυναμική συμπεριφορά. Την επετειακή χρονιά 2010, η BMW Motorrad τίμησε τα 30 χρόνια των μοντέλων GS και τις επιτυχίες τους στην παραγωγή μοτοσικλετών και το μηχανοκίνητο αθλητισμό με τα ειδικά μοντέλα “30 Years GS” των BMW R 1200 GS, R 1200 GS Adventure, F 800 GS και F 650 GS βαμμένα στα εταιρικά χρώματα της BMW Motorrad Motorsport.

Το φθινόπωρο του 2010 η BMW Motorrad συνέχισε το success story των μοντέλων GS. Με την BMW G 650 GS, η BMW Motorrad πρόσθεσε ένα ακόμα ελκυστικό μέλος στην οικογένεια BMW GS. Λεπτοκαμωμένη και με νευρώδες ‘κορμί’, η νέα μονοκύλινδρη enduro έδειχνε τολμηρή, ελαφριά και περιπετειώδης Την ίδια στιγμή, ξεχώριζε από τον ανταγωνισμό σε επίπεδο ποιότητας, εξοπλισμού και άνεσης. Σε συνδυασμό με το συγκριτικά χαμηλό βάρος και το μειωμένη ύψος σέλας, ήταν μία ελκυστική ‘entry’ πρόταση που μυούσε τον αναβάτη στο μαγικό κόσμο των BMW GS.


Η δύναμη GS
: Νέας σχεδίασης boxer με κάθετη ροή.

Η δυναμική ανάπτυξη της φιλοσοφίας BMW GS συνεχίστηκε με αμείωτη ένταση την τέταρτη δεκαετία. Όταν η BMW Motorrad παρουσίασε τη νέα R 1200 GS στην Intermot το φθινόπωρο του 2012, το ενδιαφέρον συγκέντρωσε ο πλήρως ανασχεδιασμένος κινητήρας. Ο αερο/υγρόψυκτος επίπεδος δικύλινδρος (flat twin) boxer εισήγαγε κυλινδοκεφαλές με κάθετη ροή. Διέθετε ενσωματωμένο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ ο άξονας τελικής μετάδοσης είχε μεταφερθεί στην αριστερή πλευρά της μοτοσικλέτας. Σε αυτά ήρθε να προστεθεί μία προηγμένη τεχνολογία πλαισίου και ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου όπως το ABS, το traction control (έλεγχος πρόσφυσης) και το semi-active chassis. Με ισχύ 92 kW (125 hp), η νέα R 1200 GS προσέφερε ανώτερες οδηγικές επιδόσεις. Σχεδόν ενάμιση χρόνο αργότερα, τον Μάρτιο του 2014, η BMW κατασκεύασε την 500.000ή μοτοσικλέτα GS με κινητήρα boxer στη γραμμή συναρμολόγησης του Βερολίνου – μία R 1200 GS Adventure.


GS
για την κατηγορία κυβισμού κάτω από 500 κ.εκ: η G 310 GS .

Το φθινόπωρο του 2016, η BMW Motorrad παρουσίασε ένα ακόμα μοντέλο GS. Αυτή τη φορά επρόκειτο για την G 310 GS. Αυτό μετέφερε τις βασικές αρχές της οικογένειας BMW GS στην κατηγορία κυβισμού κάτω των 500 κυβ. εκ. ερμηνεύοντάς τις με το δικό της ξεχωριστό στυλ. Εξαιρετικά συμπαγής, αλλά ευρύχωρη και άνετη, εγκαινίασε ένα νέο κόσμο εμπειριών στην κατηγορία και έγινε μοναδικό ‘entry’ μοντέλο, κυρίως χάρη στην προσαρμοστικότητά της. Με τη νέα R 1200 GS, η BMW Motorrad επέκτεινε τη γκάμα GS όχι μόνο με περαιτέρω προϊοντικές βελτιστοποιήσεις αλλά και αυξάνοντας το εύρος δυνατοτήτων τους. Οι πελάτες, για πρώτη φορά μπορούσαν να προσδώσουν στην BMW GS μία πιο πινελιά enduro ή ξεχωριστού στυλ ανάλογα με την επιθυμητή χρήση της, με τα πακέτα Rallye και Exclusive.

Την ίδια χρονιά εμφανίστηκε στο προσκήνιο μία εντελώς νέα ερμηνεία της φιλοσοφίας GS: η R nineT Urban G/S. Η R nineT Urban G/S είχε την καταγωγή της από την πρώτη και θρυλική BMW R 80 G/S του 1980, μεταφέροντας τα γονίδιά της στη σύγχρονη εποχή με τη μορφή μιας κλασικής enduro μοτοσικλέτας BMW με κινητήρα boxer. Όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα R nineT, έφερε τον ισχυρό, αερο/υγρόψυκτο boxer με ισχύ 81 kW (110 hp) σε συνδυασμό με εξάρι κιβώτιο.


Νέος κινητήρας, νέο πλαίσιο: Τα νέα μοντέλα GS
της σειράς F .

Το 2017 η BMW Motorrad συνέχισε την ιστορία των GS με δύο πλήρως επανασχεδιασμένα F 750 GS και F 850 GS μοντέλα enduro. Η BMW Motorrad συνέχισε να ‘χτίζει’ πάνω στα δυνατά σημεία των μοντέλων GS στους διαδόχους τους, με τις επιτυχημένες δικύλινδρες μοτοσικλέτες F 650 GS, F 700 GS και F 800 GS, στοχεύοντας στην περαιτέρω βελτίωση ενός ήδη καταξιωμένου πακέτου. Όπως και στο παρελθόν, το σήμα GS αντιπροσώπευε τον τέλειο συνδυασμό ικανοτήτων touring και μεγάλων αποστάσεων με αγωνιστικές αρετές και εξαιρετική συμπεριφορά σε συνθήκες offroad. Εν κατακλείδι: Μία BMW GS είναι ο τέλειος σύντροφος για την εξερεύνηση απομακρυσμένων περιοχών του πλανήτη με μοτοσικλέτα.

Στην καρδιά των εξελίξεων ήταν ένας νέος, ισχυρός δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας με δύο αντικραδασμικούς άξονες και διαστήματα ανάφλεξης 270/450 μοιρών για βελτιστοποιημένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και συναρπαστικό ήχο. Απέδιδε 57 kW (77 hp) για την F 750 GS και 70 kW (95 hp) για την F 850 GS από 853 cc, προσφέροντας ανώτερες επιδόσεις και στα δύο μοντέλα GS.


Αυτό σήμαινε ακόμα περισσότερη ισχύ, ροπή και οικονομία για τα μεγάλα μοντέλα GS
με κινητήρα boxer .

Το φθινόπωρο του 2018 η BMW Motorrad προχώρησε σε μία ριζική αναβάθμιση του κινητήρα boxer των μεγάλων μοντέλων GS για περαιτέρω βελτίωση της ισχύος και της ροπής αλλά και μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Για το σκοπό αυτό, χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά η τεχνολογία BMW ShiftCam στην παραγωγή των κινητήρων της BMW Motorrad: αυτή επέτρεπε μεταβλητό χρονισμό και βύθιση των βαλβίδων εισαγωγής. Επιπλέον, οι εκκεντροφόροι εισαγωγής σχεδιάστηκαν για μη συγχρονισμένο άνοιγμα των δύο βαλβίδων εισαγωγής, με αποτέλεσμα βελτιωμένο στροβιλισμό του μίγματος αέρα / καυσίμου, και κατ’ επέκταση πιο αποδοτική καύση. Στις τεχνικές αλλαγές περιλαμβάνονται η χρήση οδοντωτής αλυσίδας – αντί κλασικής καδένας – για την κίνηση των εκκεντροφόρων, η βελτιωμένη αντλία λαδιού, τα twin-jet μπεκ στο σύστημα τροφοδοσίας και ένα νέο σύστημα εξάτμισης.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Στο «σφυρί» μια σπάνια BMW R80 G/S Paris Dakar του 1985​

Σε δημοπρασία στις 5 Φεβρουαρίου από τον γαλλικό οίκο δημοπρασιών Artcurial​


Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που όσα χρόνια κι αν περάσουν, έχουν τον τρόπο τους να σε εντυπωσιάζουν
bmw-r80-gs-paris-dakar-1.jpgbmw-r80-gs-paris-dakar-3.jpg
Θες το παρουσιαστικό τους, θες η ιστορία τους η οποία σε πολλές περιπτώσεις είναι συνυφασμένη με αγωνιστικά κατορθώματα, θες ο ιδιαίτερος χαρακτήρας τους, είναι στοιχεία που τους προσδίδουν θρυλική υπόσταση και διαχρονικότητα.
bmw-r80-gs-paris-dakar-4.jpg
Ένα τέτοιο παράδειγμα αποτελεί η BMW R80 G/S Paris Dakar (σ.σ. το G/S προκύπτει από τα αρχικά Gelände/Strasse δλδ. Off-road/Road) του 1985 η οποία θα βγει σε δημοπρασία στις 5 Φεβρουαρίου από τον γαλλικό οίκο δημοπρασιών Artcurial.

Το εν λόγω μοντέλο παρήχθη σε μόλις 200 αντίτυπα καθώς η BMW Motorrad ήθελε να γιορτάσει με αυτόν τον τρόπο τη νίκη του Gaston Rahier στο Rally Paris - Dakar. Γι' αυτό άλλωστε και η συγκεκριμένη, συλλεκτική σειρά, έφερε στο ντεπόζιτο την υπογραφή του αείμνηστου Βέλγου, δύο φορές νικητή του θρυλικού αγώνα αντοχής (1984 & 1985) με R 80 G/S.

bmw r80 gs paris dakar 2

Η συγκεκριμένη R80 G/S Paris Dakar κατασκευάστηκε στις 2 Μαϊου του 1985. Έχει 21.000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο και βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση έχοντας υποβληθεί στο πρόσφατο παρελθόν σε εργασίες πλήρους αποκατάστασης, από τον Γάλλο ιδιοκτήτη της (ο πέμπτος συνολικά που την έχει στην κατοχή του).
bmw-r80-gs-paris-dakar-9.jpg
Το 2016 έγινε αμμοβολή στο μαύρου χρώματος πλαίσιο το οποίο εν συνεχεία βάφτηκε σε χρώμα Blu Santorini. Παράλληλα, έγινε συντήρηση του κινητήρα και της μετάδοσης, ενώ τοποθετήθηκαν και νέα ελαστικά.

Το 2020 υποβλήθηκε εκ νέου σε εργασίες αποκατάστασης. Αυτή τη φορά έγινε πλήρης ανακατασκευή του συστήματος πέδησης, ενώ ο κινητήρας αναβαθμίστηκε με τοποθέτηση κιτ της Siebenrock, το οποίο ανέβασε τον κυβισμό στα 1.000 κ. εκ., ενώ τοποθετήθηκε και νέο κάρτερ της ίδιας εταιρείας (Siebenrock). Το κόστος των εργασιών ανήλθε στις 17.000 ευρώ.

bmw r80 gs paris dakar 6


Συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν την ιστορική της υπόσταση καθώς επίσης και από πιστοποιητικό γνησιότητας που φέρει τη σφραγίδα της BMW. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του οίκου δημοπρασιών Artcurial η τιμή αυτής της σπάνιας μοτοσυκλέτας θα κυμανθεί από 30.000 έως 50.000 ευρώ.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
BMW R69S
(1960-1969)
κινητήρας boxer δικύλινδρος 594 cc διάμετρος Χ διαδρομή 72 mm Χ 73 mm συμπίεση 9.5:1 δυο καρμπυρατέρ, Bing 26mm 42 hp/ 7000 rpm 175 km/h 202 kg
Παρήχθη από το 1960 έως 1969, κατασκευάστηκαν 15.347 από αυτές με 594 cc και άξονα-κίνησης, Αυτό το μοντέλο Σχεδιάστηκε ως σπορ μοτοσυκλέτα υψηλής συμπίεσης με υψηλή ισχύ, Έναρξη Παραγωγής – 1960 και Τέλος παραγωγής – 1969

149533465_1782802935214427_8045447336707893173_o.jpg149608474_1782802855214435_4404371976433167620_o.jpg149924166_1782803058547748_326935357034624574_o.jpg149988480_1782803021881085_5265447510728725285_o.jpg150244800_1782803108547743_472474482708012787_o.jpg149642808_1782803131881074_3638997081881234192_o.jpg150592877_1782803301881057_6871001527948632862_o.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η πιο εντυπωσιακή συλλογή κλασσικών BMW βρίσκεται στις ΗΠΑ​

Το σπίτι του Peter Netteshaim είναι ένα πολύτιμο μουσείο

Από τις φωτογραφίες αυτού του άρθρου νομίζεις πως πρόκειται για κάποιο μουσείο της BMW στη Γερμανία, όμως στην πραγματικότητα είναι το σπίτι που ζει ο Peter Netteshaim στην Νέα Υόρκη των ΗΠΑ και έχει σίγουρα την πιο εντυπωσιακή ιδιωτική συλλογή κλασσικών μοτοσυκλετών της BMW που έχουμε δει έως σήμερα.

Σύμφωνα με το CNET.com πρόκειται για την μεγαλύτερη ιδιωτική συλλογή μοτοσυκλετών της BMW στον κόσμο, αλλά επειδή οι Αμερικάνοι είναι λίγο επιρρεπείς στη μεγαλομανία (ονομάζουν τα περισσότερα πρωταθλήματά τους “World Championship”…) θα αρκεστούμε να πούμε πως είναι σίγουρα η πιο εντυπωσιακή, αφού όχι μόνο έχει στο κήπο του την R32, δηλαδή την πρώτη μοτοσυκλέτα της BMW, αλλά διαθέτει οκτώ R 32!!!!! Θυμίζουμε πως το εργοστάσιο έχει φτιάξει συνολικά 3000 αντίτυπα της R32, εκ των οποίων έχουν επιζήσει μόλις τα 110 και τα οκτώ από αυτά είναι στο σπίτι του Peter.

Άλλο ένα διαμάντι της συλλογής είναι η αγωνιστική μοτοσυκλέτα R90S με την οποία ο Reg Pridmore κέρδισε τον πρώτο επίσημο αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike. Μάλιστα για την ανακατασκευή της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας, ο Peter έψαξε και βρήκε τον μηχανικό που είχε φτιάξει αυτή τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα και του ανέθεσε τη δουλειά.

Όμως ο Peter Netteshaim δεν είναι απλώς ένας πλούσιος συλλέκτης που μοιράζει άφθονο χρήμα για να κάνει επίδειξη. Τις περισσότερες ανακατασκευές των μοτοσυκλετών του τις κάνει ο ίδιος μέσα στο σπίτι του, όπως της λευκής μονοκύλινδρης R25 που ετοιμάζει αυτή την περίοδο.










Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW Futuro: H μοτοσυκλέτα που άλλαξε την βαυαρική εταιρεία​

Μπροστά από την εποχή του​


BMW-FUTURO-1 (1).jpgBMW-FUTURO-2.jpgBMW-FUTURO-3.jpgBMW-FUTURO-4.jpg
To Futuro πρωτοεμφανίστηκε στο Σαλόνι της Κολωνίας το 1980, τη χρονιά δηλαδή που το μοτοσυκλετιστικό κοινό είδε εκεί για πρώτη φορά το Honda CX Turbo, το Suzuki Katana και τα πρώτα V2 της Υamaha, οπότε θα έλεγε κανείς ότι το 1980 ήταν μια ...καλή σοδιά

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος​

Στην πραγματικότητα, το concept αυτό ήταν η προσπάθεια των Βαυαρών να ξεφύγουν από αυτούς που τους είχαν συνδυάσει μόνο με τους αργούς, δικύλινδρους, μπόξερ κινητήρες (που να ήξεραν ότι ο κόσμος θα επέστρεφε εκεί), ενώ ο ανταγωνισμός «έσταζε επιδόσεις» και φουτουρισμό.

BMW FUTURO 7


Το Futuro ήταν όμως και μια μοτοσυκλέτα που επηρέασε μια μεταγενέστερη ΒΜW, το Κ1, τουλάχιστον στην αισθητική και το μπροστινό σύστημα, παρόλο η ίδια χρησιμοποιούσε τεχνολογία turbo για την αύξηση της ιπποδύναμης.
Ριζοσπαστική όσον αφορά στην πίσω ανάρτηση (η παραλληλόγραμμη ανάρτηση έγινε συνώνυμη με την βαυαρική εταιρεία μετά το 1987), έφερε επίσης κλειστές ζάντες, κλειστή τριπλέτα (στοιχείο το οποίο δανείστηκε αργότερα το Honda Pacific Coast), σταθερούς καθρέφτες και αισθητική που είδαμε από άλλες μοτοσυκλέτες κυρίως στα ’90s.

BMW FUTURO 6


O κινητήρας ήταν δικύλινδρος, boxer, με ψεκασμό της Bosch, ενώ με την τουρμπίνα της ΚΚΚ απέδιδε 75hp στις 7.250rpm. Τέλος, το βάρος ήταν μόλις 185 κιλά, ενώ η τελική ταχύτητα ήταν 200km/h, πράγμα που σημαίνει ότι το κόνσεπτ της BMW δεν έμοιαζε γρήγορο, αλλά ήταν κιόλας.

BMW FUTURO 10


Ήταν τόσο μπροστά από την εποχή του που ο κόσμος δυσκολεύτηκε να το αποδεχθεί; Ίσως, όμως το μόνο σίγουρο ήταν ότι άνοιξε τον δρόμο στο να βγει η βαυαρική εταιρεία από εκείνα τα στερεότυπα που τις ήθελε βαριές, αργές, βολταδόρικες μοτοσυκλέτες.

Πηγη https://2wo.gr
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW HP2 Sport: Το πιο ακραίο boxer​

Συλλεκτικό​


BMW-HP2-Sport-1.jpgBMW-HP2-Sport-6.jpgBMW-HP2-Sport-7.jpg

Τo 2008 η BMW ολοκλήρωσε την τριλογία HP2 με το Sport-είχαν προηγηθεί τα Enduro και Megamoto, τις προηγούμενες χρονιές

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος​

Η οικογένεια ΗΡ2 ήταν η προσπάθεια της βαυαρικής εταιρείας να τραβήξει στα άκρα τον μπόξερ κινητήρα, τοποθετώντας τον σε μοτοσυκλέτες οι οποίες θα είχαν σπορ ανησυχίες, είτε σε άσφαλτο, είτε σε χώμα. Στόχος, δεν ήταν φυσικά οι πωλήσεις, αλλά το να πείσει τους πάντες ότι οι boxer κινητήρες δεν ήταν μόνο για δικάβαλα, τριβάλιτσα ταξίδια-κάτι που φυσικά μια χαρά κατάφερε.

BMW HP2 Sport 2


Πατώντας λοιπόν στην R1200S, η BMW (ξανα)ανακάλυψε την γρήγορη οδήγηση και παρουσιάσε το ΗΡ2 Sport, ενώ δεν δίστασε να «τρέξει» και ένα ενιαίο πρωτάθλημα, το Boxer Cup. Έχοντας λοιπόν συγκεντρώσει μια ομάδα μηχανικών με στόχο την δημιουργία του πιο δυνατού boxer κινητήρα όλων των εποχών (κάτι που διατήρησε για πολλά χρόνια), η BMW δεν δυσκολεύτηκε τα τραβήξει τα βλέμματα των φίλων της εταιρείας αλλά και της μοτοσυκλέτας, γενικότερα.

Παρόλο που ποτέ δεν υπήρξε limited edition, οι λίγες πωλήσεις (εξαιτίας του περιορισμένου εύρους χρήσης και της υψηλής τιμής αγοράς) καθιέρωσαν το Sport ως τέτοιο-στις μέρες μας, ένα HP2 Sport με λίγα χιλιόμετρα και σε καλή κατάσταση κοστίζει 20.000-25.000 ευρώ!

BMW HP2 Sport 4


Τι ιδιαίτερο είχε λοιπόν το Sport; Πέραν του κινητήρα ο οποίος απέδιδε 130hp στις 8.750rpm και 11,7 kgm στις 6.000 rpm, η μοτοσυκλέτα ζύγιζε μόλις 178kg (εξαιτίας της χρήσης ανθρακονήματος), ενώ oι αναρτήσεις (Telelever-Paralever) έφεραν την υπογραφή της Ohlins.

Μπορεί σε απόλυτους χρόνους να μην μπορούσε να κοντάρει στα ίσα τον ιαπωνικό και ευρωπαϊκό ανταγωνισμό, αφού το HP2 Sport ήταν …sport και όχι supersport, όμως εδραίωσε το βαυαρικό εργοστάσιο ως μια εταιρεία που μπορούσε να κατασκευάσει και μοτοσυκλέτες για track day, πριν παρουσιάσει το S1000RR.

BMW HP2 Sport 9


Πηγη https://2wo.gr
 
Top Bottom