Αλλαγή χαρτογράφισης ΒΜW R1150GS

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Ποτέ δεν είχα σκεφτεί οτι θα "πείραζα" δικό μου όχημα κι αυτό γιατί θεωρούσα ότι Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΞΕΡΕΙ..
Όμως όπως αποδείχτηκε από την συμπεριφορά/απόδοση του 1150gs,η εταιρία κοιμόταν.
Δεν μπορεί να παρουσιάζεις μια μοτοσικλέτα 1150cc με 78hp κι αυτά κακοταϊσμένα.

Η κίνηση αναβάθμισης έγινε σε σπουδαγμένο και ψαγμένο Έλληνα προγραμματιστή με παγκόσμια αναγνώριση στον κύκλο των ιδιοκτητών ΒΜW.
Το όνομά του Ιωάννης και είναι στην Θεσ/νίκη.

Η επαφή έγινε προ καιρού με το παλικάρι κι ενημερώθηκα με λεπτομερώς για το τί χρειάζεται το μηχανάκι μου για να "πατήσει"/δουλέψει όπως πρέπει.Επίσης ο Γιάννης μέσα από την έρευνα επάνω στα BMW δίνει συμβουλές για τα αναλώσιμα που θα βοηθήσουν στην καλύτερη λειτουργία του κινητήρα.
Παραγγέλθηκε το chip με βάση το μοντέλο της μοτοσικλέτας και τις όποιες αλλαγές έχει το δικό μου.Αναφέρω ότι είχα προβεί σε τοποθέτηση DNA φίλτρου αέρα.
Παρέλαβα προ 3 ημερών.
Εδώ θα αναφέρω ότι σε όλες τις εκδόσεις 1100/1150 παίρνεις chip έτοιμο και το κουμπώνεις απλά στον εγκέφαλο ενώ στα 1200 ο Γιάννης πρέπει να πάρει στα χέρια του την ECU την οποία και προγραματίζει.

Συνεχίζεται..
 
Τελευταία επεξεργασία:

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Ξυπνάει τον τάφο.

στην Λαστα να παρακαλας να μην ειναι ο παππουλης (!!!) απ την καλαμάτα με το 1150....εχει στο βαλιτsάκι του παντα ζεστό νερο και φακκελάκια LIPTON TEA για τα κεράσματα.... :D:D:D:D
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.389
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Γιαννης και ο παππους απο Καλαματα με το κιτρινο;
Μάκης με γκρι.

και κουτσαίνει και λιγάκι....
Ξέχνα τον Στέλιο,χτύπησε πέρισυ παραμονές οδοιπορικού και ακόμα είναι με πατερίτσες.
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
κριμα....πολυ κρίμα
περαστικά του ....εγω παντως τον χαζευω !!! οταν οδηγεί (οσο μπορούσα να τον ακολουθήσω)
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Στοιχεία της μοτοσικλέτας μου.
ΒΜW R1150GS
11ος/02'(ημ/νία παραγωγής)
Μονόμπουζο
37500 χλμ σήμερα.
DNA φίλτρο αέρα
10-60 Liqui Moly

Προσωπική ανάλυση λειτουργίας GS που έχω κάνει σε ανάλογο χώρο κι αφορά τις ελάχιστες ανάγκες για να τσουλήσει.

Μια τοποθέτηση/αναλυση κι από εμένα.

Bλέπω μια άνεση στο ανέβασμα στροφών από ακινητοποίηση στις πρώτες 5 ταχύτητες.Όντως δεν χρειάζεται να παίξει ψηλα..

Οι ελάχιστες στροφές για να ρολλάρει(1η-5η) το 1150 χωρίς σκορτσάρισμα είναι οι 2500rpm.
Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι φτάνεις στις ~3150rpm της κουμπωμένης ταχύτητας κι αλλάζοντας βρίσκεσαι στις 2500rpm της επόμενης.

Η "απλωμένη" 6η του 1150 ΔΕΝ θα σε τραβήξει να ανεβάσεις από τις 2500rpm άνευ κροταλίσματος.
Πρακτικά σημαίνει ότι χρειάζεται να πιάσεις τις 3700 και τα ~100χλμ/ω με την 5η ώστε στην αλλαγή 6ης να βρεθείς στις 3000.Εκει θα σνεβάσει προθυμα το μηχανάκι.

Αν θες να είσαι γρήγορος καταλαβαίνεις ότι θα παίξεις παραπάνω..

Αν δουλεύεις κλειστό κομμάτι με ταχύτητες έως 80χλμ-90χλμ ΔΕΝ κουμπώνεις 6η γιατί θα σε κρεμάσει.
Σε αυτά τα χιλιόμετρα πρέπει να έχεις ευθεία και ιδανικές συνθήκες ώστε χαιδεύοντας μόνο το γκάζι με 6η να τα διατηρησεις ή και χαλαραααα να πιάσεις τα 100 και ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ μετά.

Ταχύτητα πολύ καλή τριβάλιτσος και διπλός πιστεύω είναι τα 120χλμ/ω σε ανοιχτό κομμάτι που δεν κάνεις περιήγηση.Ο πίσω μπορεί να είναι πολύ χαλαρός.
Τα 140+ προς Θεού δεν προβληματίζουνφουλ φορτωμένο(+διπλός),απλά για εμένα είναι για όταν θες να μασήσεις χιλιόμετρα.Στα δίνει σε καλές στροφές αλλά.. όπως αναφέρθηκε παραπάνω ανεβαίνει η αντίσταση του αέρα τόσο στη μηχανή όσο και σε αυτόν που τρως στο σώμα από δεξιά/αριστερά.(Δεν έχω φλαπς).

Πιθανολογώ επίσης ότι τα 120 με τα 140 δεν θα έχουν σοβαρή απόκλιση στην κατανάλωση.
Σε ταξιδάκι 4μερο(~1500χλμ) και περιηγητική διάθεση για το 70% της διαδρομής,φουλ φορτωμένος,έπαιζα από 5,3lt-5,9lt/100klm

Συνεχίζεται..
 
Τελευταία επεξεργασία:

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.389
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Ωραίος Δημήτρη,φαντάζομαι η αλλαγή αυτή σού έδωσε άλλη ψυχολογία στην οδήγηση.Ο Γιάννης είναι γνωστός γκουρού στα gs.

Μήπως ο Παππούς αυτός, το 2007, είχε μαύρο 1100gs με αξάτμιση?
Όχι,παράλληλα είχε και μια Άφρικα 750.
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.945
Ηλικία
46
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
σκαλιζεται ενα μηχανακι χωρις λογο-οποιος θελει το κατι παραπανω παιρνει 1200 πρωτης γενιας που παιζει πια πολυ χαμηλα.
ΤΟ 1150 αν το πιεζεις,το λαδι το παει αιμα.
 

kostas_366

member
Δημοσιεύσεις
787
Περιοχή
Αργολίδα
Όνομα
Κωνσταντίνος
ΤΟ 1150 αν το πιεζεις,το λαδι το παει αιμα.
Το 1100 να δεις τι έκανε, εκεί να δεις. Σε 150 κλμ με πίεση, 0,5 γρ μια φορά χαχα. Είχα και τα 2, περίπου έκανα 90.000κλμ (είχε σίγουρα κατεβασμένα κλμ) στο 1100 και 80 τόσα στο 1150, το 1100 έπινε πολύ λάδι στην πίεση, ήταν κ 5άρι το σασμάν.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
σκαλιζεται ενα μηχανακι χωρις λογο-οποιος θελει το κατι παραπανω παιρνει 1200 πρωτης γενιας που παιζει πια πολυ χαμηλα.
ΤΟ 1150 αν το πιεζεις,το λαδι το παει αιμα.
Πιθανόν να αφορά το παραπανω χρήστες που νόμισαν ότι έφτιαξαν πύραυλο ή ότι είχαν πύραυλο και το πήγαιναν @@@ντας.

Δεν είμαι τέτοιος.Καταλαβα τι πήρα μετά την αγορά όπως κατάλαβα τι μπορεί να μου δώσει η συγκεκριμένη αναβάθμιση.

Δεκτή η μομφή σου σαν γενική αναφορά..
Το 1200 δεν μου αρέσει.
Περιμένω την κριτική σου όταν διαβάσεις τι αλλαγές επέφερε η τοποθέτηση του chip.

Είχες 1150;
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
στην Λαστα να παρακαλας να μην ειναι ο παππουλης (!!!) απ την καλαμάτα με το 1150....εχει στο βαλιτsάκι του παντα ζεστό νερο και φακκελάκια LIPTON TEA για τα κεράσματα.... :D:D:D:D
Αυτά να μου τα πεί όταν θα βάλω ΦΠΕ....JoyJoyJoy
 

kostas_366

member
Δημοσιεύσεις
787
Περιοχή
Αργολίδα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Ωραίος Δημήτρη,φαντάζομαι η αλλαγή αυτή σού έδωσε άλλη ψυχολογία στην οδήγηση.Ο Γιάννης είναι γνωστός γκουρού στα gs.


Όχι,παράλληλα είχε και μια Άφρικα 750.
Μάλλον λέμε τον ίδιο, κούτσαινε είπατε, μάλλον. Είχε 1100 μαύρο του 94 με σιδερένιο ρεζερβουάρ, εγώ το 1100. Πήγαινε μαλλιά, με δυσκολία ακολουθούσα, ήταν πιο γρήγορο το δικό του, και όταν με σταμάτησε μέγαρα για καφέ, έκανε νόημα, βγάζει το κράνος και τι να δω, έναν συμπαθέστατο μεγάλο ηλικιακά τύπο, να χαμογελά χαχαχα.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Πολλές φορές η αλλαγή χαρτογράφησης σε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι πρός το καλό.
Το τρίπτυχο ΦΠΕ
Φίλτρο
Πρόγραμμα
Εξάτμιση
ΦΙΛΤΡΟ για καλύτερη αναπνοή και καλύτερη καύση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ για να υπάρχει καλύτερη διαχείριση του λογου αέρα / καύσιμο/καυσαέρια,
ΕΞΑΤΜΙΣΗ για να υπάρχει καλύτερη και ταχύτερη απαγωγή των περισσότερων καυσαερίων που θα δημιουργηθούν

Τα φασον έτοιμα προγράμματα τύπου chip σαν του ωμέγα, καλύπτουν μια ευρεία γκάμα .
Δηλαδή
Το chip είναι πρόγραμμα που αντικαθιστά το εργοστασιακό, φτιαγμένο σε ενα άλλο μηχανάκι με τις τροποποιημένες παραμέτρους του προγραμματιστή / μηχανικού.
Με χ καύσιμο, χ φίλτρο και χ εξάτμιση.
Σε κάποια μοντέλα που απο το εργοστάσιο έχουν ανοιχτό σύστημα εξάτμισης,δεν χρειάζεται επιτακτικά η αλλαγή του συνόλου η του τελικού.
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.945
Ηλικία
46
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Πιθανόν να αφορά το παραπανω χρήστες που νόμισαν ότι έφτιαξαν πύραυλο ή ότι είχαν πύραυλο και το πήγαιναν @@@ντας.

Δεν είμαι τέτοιος.Καταλαβα τι πήρα μετά την αγορά όπως κατάλαβα τι μπορεί να μου δώσει η συγκεκριμένη αναβάθμιση.

Δεκτή η μομφή σου σαν γενική αναφορά..και γι αυτο το εγραψα
Το 1200 δεν μου αρέσει.
Περιμένω την κριτική σου όταν διαβάσεις τι αλλαγές επέφερε η τοποθέτηση του chip.

Είχες 1150;
αρκετα χλμ με τετοιο λογω φιλου,ενα κιτρινο και ενα ασημι....
αναφερεις την 6η που ειναι οχι απλως over -οβεραρα καλυτερα.Γιατι ομως σωνει και καλα να κρουαζιαρεις με αυτη απο την 2500 που αναφερεις,στο επαρχιακο μια 4η πχ,ειναι αψογη....
το τσιπ ειχε προβληματισει και εδω κατω,δεν μπηκε ομως διοτι αγοραστηκε το 1200 και διοτι κατοπιν ωριμου σκεψεως το 1150 ειναι αυτο που ειναι και οποιος θελει το κατι παραπανω,παει στην μομφη που εγραψα....
τα 120-140 τα ταξιδευει μια χαρα,και αν θελεις να προσπερασεις απλως κατεβαζεις....σαφως μετα τα 160-170 το νοιωθεις οτι αρχιζει το αγκωμαχιμα και ανα επιμεινεις σε υψηλες ταχυτητες το λαδι παει αιμα οπως ειπα....θα πρεπει να τονιστει οτι η σχεδιαση του ειναι πριν το 2000 και τοτε ο ανταγωνισμος δεν ειχε σοβαρεψει....οπως εκανε μετα το 2003 ας πουμε.
 
Top Bottom