Aλλαγές στα διπλώματα οδήγησης

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Aλλαγές στα διπλώματα οδήγησης και στο όριο ηλικίας 14/03/2018



Τι προβλέπει το νέο νομοσχέδιο

Σε συζήτηση στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή εισήχθη το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που προβλέπει μεγάλες αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ), στον τομέα των ταξί, στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.

Όπως φαίνεται από το νομοσχέδιο που κατατέθηκε στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής έρχονται σημαντικές αλλαγές και ανατροπές στα διπλώματα οδήγησης και στο όριο ηλικίας.

Συγκεκριμένα στο άρθρο 65 του νέου ΚΟΚ τονίζεται πως: «Οι κάτοχοι οποιασδήποτε κατηγορίας άδειας οδήγησης, οι οποίοι έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 74 ετών υποχρεούνται ανά τρία έτη σε δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς για κάθε κατηγορία που επιθυμούν να ανανεώσουν».

Έτσι είναι ξεκάθαρο ότι πλέον οι ηλικιωμένοι θα πρέπει ουσιαστικά να δώσουν ξανά εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης μόλις συμπληρώσουν το 74ο έτος της ηλικίας τους. Μάλιστα θα πρέπει να μπαίνουν σε δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς (όπως ονομάζονται επίσημα οι εξετάσεις) κάθε τρία έτη, εκτός από τις ιατρικές βεβαιώσεις που προσκομίζουν.

Όσοι είναι πάνω από 80 ετών θα πρέπει να δίνουν εξετάσεις για δίπλωμα κάθε δύο χρόνια.


Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών οι ηλικιωμένοι θα κάνουν έναν κύκλο βασικής οδήγησης και δεν θα δίνουν όλο το πρόγραμμα των εξετάσεων.

Το σχέδιο νόμου σε ότι αφορά τον ΚΟΚ, προβλέπει μείωση 40% σε όλα τα πρόστιμα, με εξαιρέσεις παραβάσεις, όπως η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, τη συμμετοχή σε αυτοσχέδιους αγώνες, την παραβίαση ερυθρού σηματοδότη αλλά και stop, την επίδειξη ικανότητας, εντυπωσιασμού, ανταγωνισμού, η παράνομη προσπέραση, όπου τα πρόστιμα αυξάνονται ενώ παράλληλα εάν ο οδηγός μέσα σε πέντε χρόνια διαπράξει τρεις φορές κάποιες από τις παραπάνω παραβάσεις του αφαιρείται για πάντα το δίπλωμα οδήγησης.

Το σχέδιο νόμου προβλέπει τριπλάσια προσαύξηση, ανάλογα με το εισόδημα του κάθε οδηγού. Παράλληλα καταργείται η διάταξη με την οποία αν το πρόστιμο πληρωθεί εντός 10 ημερών μειώνεται στο μισό. Ο νέος νόμος ταξινομεί τις παραβάσεις του ΚΟΚ σε τρεις κατηγορίες: στις χαμηλής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας.

Πιο συγκεκριμένα, τα πρόστιμα για την πρώτη κατηγορίας είναι μέχρι 100 ευρώ, για τη δεύτερη από 101 έως 300 ευρώ και για την τρίτη από 301 έως 600 ευρώ. Προβλέπονται επίσης και δύο πρόσθετες κατηγορίες: της πολύ υψηλής συχνότητας και τις αντικοινωνικής συμπεριφοράς. Και στις δύο θα αφαιρείται η άδεια οδήγησης για 60 ημέρες.

Σε παραβάσεις όπως η χρήση κινητού χωρίς ακουστικά, η ζώνη ασφάλειας, το κράνος, η μεταφορά παιδιών χωρίς ασφάλεια (πλην προσπεράσεων φορτηγών που η ποινή είναι οι 30 μέρες χωρίς αφαίρεση πινακίδων την πρώτη φορά) προβλέπονται διοικητικά μέτρα που είναι η αφαίρεση διπλώματος και πινακίδων για 60 ημέρες. Σε περίπτωση υποτροπής μέσα σε έξι μήνες για τη χρήση κινητού και την ασφαλή μεταφορά παιδιών ο παραβάτης θα πρέπει να επαναλάβει τις εξετάσεις οδήγησης.


πηγη:https://www.news.gr/ellada/article/992219/allages-sta-diplomata-odigisis-ke-sto-orio-ilikias.html
 

Ilias vara

wolf
Δημοσιεύσεις
2.875
Περιοχή
θεσσαλονικη
Μοτοσυκλέτα
VARADERO MK3
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΣΕΡΡΕΣ
Επειδή πηρα εχθές στο μηχανολογικό Θεσσαλονίκης για να ρωτησω για τον πατέρα μου και τι θα πρέπει να κάνει ...
Πηρα την θεϊκή απάντηση από καλό φιλο που εργάζεται εκεί

Ότι η αλλαγή έχει ξεκινήσει από 30 αγουστου
Αλλά δεν ξέρουν και πι ίδιοι τι ακριβώς. Πρέπει να κάνουν γιατι δεν έχουν επίσημα ενημερωθεί
Και να πω του πατέρα μου να περιμένει

Που σημαίνει ότι αν τον σταματήσει η τροχαία
Θα τον γράψει ....CoolShot
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)

Σε παραβάσεις όπως η χρήση κινητού χωρίς ακουστικά, η ζώνη ασφάλειας, το κράνος, η μεταφορά παιδιών χωρίς ασφάλεια (πλην προσπεράσεων φορτηγών που η ποινή είναι οι 30 μέρες χωρίς αφαίρεση πινακίδων την πρώτη φορά) προβλέπονται διοικητικά μέτρα που είναι η αφαίρεση διπλώματος και πινακίδων για 60 ημέρες. Σε περίπτωση υποτροπής μέσα σε έξι μήνες για τη χρήση κινητού και την ασφαλή μεταφορά παιδιών ο παραβάτης θα πρέπει να επαναλάβει τις εξετάσεις οδήγησης.


πηγη:https://www.news.gr/ellada/article/992219/allages-sta-diplomata-odigisis-ke-sto-orio-ilikias.html

RollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRolling
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Μαλλον θα υπαρχει περιοδος χαρτιτος Ηλια.Δεν ξερω αν και η ασφαλιστικη θα δειξει την αναλογη κατανοηση σε περιπτωση στραβης.
 

Ilias vara

wolf
Δημοσιεύσεις
2.875
Περιοχή
θεσσαλονικη
Μοτοσυκλέτα
VARADERO MK3
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΣΕΡΡΕΣ
Μαλλον θα υπαρχει περιοδος χαρτιτος Ηλια.Δεν ξερω αν και η ασφαλιστικη θα δειξει την αναλογη κατανοηση σε περιπτωση στραβης.

Αν τους σταματήσει τροχαία. ;;
Το πρόστιμο ποιος θα το πληρώσει ;;;
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Αν τους σταματήσει τροχαία. ;;
Το πρόστιμο ποιος θα το πληρώσει ;;;

Kανω την υποθεση οτι μιας και ακομη και οι ιδιοι δεν ξερουν τι τους γινεται,μεχρι να ξεκαθαρισουν τα πραγματα δεν θα τον γραψει.
 

Ilias vara

wolf
Δημοσιεύσεις
2.875
Περιοχή
θεσσαλονικη
Μοτοσυκλέτα
VARADERO MK3
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΣΕΡΡΕΣ
Kανω την υποθεση οτι μιας και ακομη και οι ιδιοι δεν ξερουν τι τους γινεται,μεχρι να ξεκαθαρισουν τα πραγματα δεν θα τον γραψει.

Χαχαχα

Ελλάδα είσαι φιλε
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Απο την στιγμη που καποιος εχει υποβαλει την σχετικη αιτηση,την εχει μαζι του και δεν τον γραφει η τροχαια.

Επαναλαμβανω ομως οτι δεν ξερω αν αυτο θα το δεχτει η ασφαλεια σε περιπτωση που εμπλακει καποιος σε ατυχημα.
 

Ilias vara

wolf
Δημοσιεύσεις
2.875
Περιοχή
θεσσαλονικη
Μοτοσυκλέτα
VARADERO MK3
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΣΕΡΡΕΣ
Απο την στιγμη που καποιος εχει υποβαλει την σχετικη αιτηση,την εχει μαζι του και δεν τον γραφει η τροχαια.

Επαναλαμβανω ομως οτι δεν ξερω αν αυτο θα το δεχτει η ασφαλεια σε περιπτωση που εμπλακει καποιος σε ατυχημα.
Δεν δέχονται καμία αίτηση γιατί δεν ξέρουν ακόμη τον τροπο
 

User S-T

well know member
Δημοσιεύσεις
3.640
εγω το εχω ξανα γραψη. αφορα ολλα σας/μας τα εγγραφα. Ποτε και για κανενα λογο μην παραδιδετε τα παλια
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Δεν δέχονται καμία αίτηση γιατί δεν ξέρουν ακόμη τον τροπο

Τι να πω ρε Ηλια.Το πρωι το ακουσα στο ραδιο απο υψηλοβαθμο στελεχος της αστυνομιας.Δυστυχως δεν θυμαμαι το που και το ποιος.
 

KateGR

new member
Δημοσιεύσεις
27
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Αυτή της φωτογραφίας
:) :) :)
Όνομα
Κατερίνα Χ.
εμένα μου άρεσε και η αλλαγή για οδήγηση με τη σαγιοναρα. Έχουν αρχίσει και γράφουν όντως, μου το παν παθόντες
 

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Ενώ με γόβα δωδεκάποντη είσαι μιά χαρά........................
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Τι αλλάζει στις εξετάσεις για το δίπλωμα οδήγησης
Ιανουαρίου 30, 2019

Πιο τσουχτερά πρόστιμα, που θα φτάνουν και τα 6.000 ευρώ και χωρίζονται σε 3 κατηγορίες, προβλέπει το τελικό σχέδιο νόμου για τα διπλώματα που κατατέθηκε με πολλούς μήνες καθυστέρησης, χθες αργά το βράδυ στη Βουλή.

Παραμένει ο… μεγάλος αδερφός στον νέο τρόπο εξέτασης για την κατοχή διπλώματος, οι 17χρονοι «κέρδισαν» εντέλει τη συνοδευόμενη οδήγηση, οι σχολές οδηγών υποχρεούνται να εγκαταστήσουν διασυνδεδεμένες κάμερες σε οχήματα και σχολές με το υπουργείο Μεταφορών ενώ οι διαμορφωμένες πίστες που είχε προαναγγείλει το ΥΠΟΜΕΔΙ θα έρθουν σε περίπου δύο χρόνια. Ταυτόχρονα, για πρώτη φορά ο υποψήφιος οδηγός καλείται να προσκομίσει ασφαλιστήριο, για τυχόν ζημιές που ενδεχομένως προκαλέσει.

Ειδικότερα, η διαδικασία έκδοσης διπλώματος χωρίζεται σε 3 φάσεις. Η πρώτη φάση περιλαμβάνει τη θεωρητική εξέταση, με τον εξεταζόμενο να καλείται να δώσει τα σήματα οδήγησης πληρώνοντας 15 έναντι 10 ευρώ που ισχύει τώρα. Μετά την επιτυχή θεωρητική εξέταση ακολουθεί η δοκιμασία «προσόντων και συμπεριφοράς».

Η συγκεκριμένη δοκιμασία διενεργείται σε δύο φάσεις και γίνεται την ίδια μέρα. Στο πρώτο στάδιο της δοκιμασίας, εξετάζονται οι γνώσεις και οι δεξιότητες οδήγησης στην «πορεία» και εφόσον ολοκληρωθεί με επιτυχία το στάδιο αυτό, εξετάζεται στο δεύτερο σκέλος το οποίο είναι το «παρκάρισμα» και η «οπισθογωνία». Σημειώνεται ότι σε περίπτωση αποτυχίας του υποψηφίου οδηγού στο δεύτερο στάδιο, υποχρεούται να επανεξεταστεί και στο πρώτο.

Η δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς των υποψηφίων οδηγών μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων πραγματοποιείται από τον ίδιο να είναι μόνος του πάνω στη μηχανή, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες κατηγορίες στις οποίες παρών θα είναι ένας εξεταστής. Σταδιακά ωστόσο, ο εξεταστής δεν θα βρίσκεται ούτε στα οχήματα καθώς σε διάστημα 20 μηνών οι εξετάσεις θα γίνονται υποχρεωτικά στις ειδικές πίστες.

• Εντός του οχήματος πρέπει να τοποθετείται κάμερα με μικρόφωνο, που να εικονίζει ευδιάκριτα ολόκληρη την καμπίνα του οχήματος ή τις θέσεις ανάβασης των μοτοσικλετών και να είναι διασυνδεδεμένη αδιάλειπτα με το Κέντρο Ελέγχου του υπουργείου Μεταφορών κατά τη διάρκεια της εξέτασης.

• Πριν την εξέταση κάθε σταδίου πραγματοποιείται ηλεκτρονική κλήρωση, από την οποία προκύπτει ο εξεταστής για κάθε υποψήφιο οδηγό.

Η ασφαλιστική δαπάνη πρέπει να περιλαμβάνει την ασφαλιστική ευθύνη έναντι τρίτων λόγω σωματικής βλάβης, ή ζημιών σε πράγματα, περιλαμβανόμενης και της χρηματικής ικανοποιήσεως λόγω ηθικής βλάβης. Μάλιστα, το ασφαλιστήριο συμβόλαιο από τον υποψήφιο οδηγό με τις ανωτέρω καλύψεις προσκομίζεται πριν την έναρξη της πρακτικής του εκπαίδευσης.

• Οι ειδικές δοκιμασίες προσόντων και συμπεριφοράς σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους ή πίστες πραγματοποιούνται από τον υποψήφιο χωρίς την παρουσία του εκπαιδευτή και του εξεταστή εντός ή επί του εκπαιδευτικού οχήματος και η εξαγωγή του αποτελέσματος γίνεται αυτόματα.

Λύση για αμοιβή

Με το σχέδιο νόµου δίνεται λύση και στο ζήτηµα της αµοιβής των εξεταστών. Αναδροµικά από την 1η Μαΐου 2018 έως τρεις µήνες από την έναρξη ισχύος του νόµου καθορίζεται µηνιαία αποζηµίωση ύψους 240 ευρώ, υπό την προϋπόθεση ο υπάλληλος να έχει συµµετάσχει σε τουλάχιστον έξι εξετάσεις. Σε περίπτωση µικρότερης συµµετοχής, το ποσό θα περιορίζεται ανάλογα.

Μεταξύ άλλων:

– Επαναπροσδιορίζεται η έννοια του όρου «Υπαίθριος Σταθμός Αυτοκινήτων» ως ο χώρος που χρησιμοποιείται για στάθμευση 5 έναντι 10 κατ’ ελάχιστο αυτοκινήτων.

– Παρέχεται η δυνατότητα στα υφιστάμενα πρατήρια υγρών καυσίμων που λειτουργούν σε θέσεις που έχουν απόσταση μικρότερη των 30 μέτρων από κτίρια και χώρους να ζητήσουν μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2019 νέα άδεια λειτουργίας, εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις

www.olympia.gr
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Να κοπεί με το καλό το "λάδωμα" που λέγεται ότι ακόμα ανθεί στις εξετάσεις.
Να γίνεται σοβαρότερη δουλειά στις σχολές οδηγών.
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

E.E. - Νέοι κανόνες για την απόκτηση διπλώματος​

Στόχος η εκπαίδευση οδήγησης να έρθει πιο κοντά στις πραγματικές συνθήκες
motomagE.E. – Νέοι κανόνες για την απόκτηση διπλώματος


Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έχει βάλει στόχο την όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστική προετοιμασία των υποψήφιων οδηγών και αναβατών για τις πραγματικές συνθήκες που θα αντιμετωπίσουν στον δρόμο, και τη βέλτιστη εκτίμηση του ρίσκου, ιδιαίτερα απέναντι στους ευάλωτους χρήστες του οδικού δικτύου. Αυτός είναι ο λόγος που στο άμεσο μέλλον στην εκμάθηση οδήγησης θα συμπεριλαμβάνονται η οδήγηση σε ολισθηρές συνθήκες (όπως σε πάγο), η ασφαλής χρήση του κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση (σσ. αφορά μόνο στους οδηγούς ΙΧ), τα τυφλά σημεία ενός οχήματος, τα συστήματα υποβοήθησης των οχημάτων, ο ασφαλής τρόπος για να ανοίξει οδηγός ΙΧ την πόρτα αφού σταθμεύσει, κ.α.

Τα μέλη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου προχώρησαν σε έξι νέες εισηγήσεις, οι οποίες θα ενταχθούν στο νομοθετικό πλαίσιο για την απόκτηση άδειας οδήγησης της Ε.Ε και είναι οι εξής:
  • Κατά την έκδοση ή την ανανέωση του διπλώματος δεν απαιτείται υποχρεωτικός ιατρικός έλεγχος.
  • Η περίοδος επιτήρησης αρχάριων οδηγών τίθεται στα τουλάχιστον δύο έτη.
  • Οι 18χρονοι θα μπορούν να αποκτήσουν άδεια οδήγησης για φορτηγό η πούλμαν με μέγιστη χωρητικότητα 16 επιβατών.
  • Εισαγωγή ενός νέου ψηφιακού διπλώματος οδήγησης, το οποίο ο ενδιαφερόμενος θα μπορεί να έχει μαζί του παντού μέσω του smartphone του.
  • Επίκεντρο της εκπαίδευσης νέων οδηγών ορίζεται η αναγνώριση και διαχείριση του ρίσκου σε πραγματικές συνθήκες.
  • Δεν αυξάνεται το ηλικιακό όριο για την Α1 κατηγορία (στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες είναι 16 ετών και άνω)
Οι Ευρωπαίοι αρμόδιοι για τις μεταφορές, αποφάσισαν ότι η άδεια οδήγησης θα πρέπει να έχει ισχύ τουλάχιστον 15 ετών για μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα, ενώ τα επαγγελματικά διπλώματα που αφορούν φορτηγά και λεωφορεία θα πρέπει να ανανεώνονται κάθε πενταετία. Από την άλλη, όμως, δεν υποστηρίχθηκε η πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία ήθελε την αφαίρεση της άδειας οδήγησης των ηλικιωμένων σε μικρότερη ηλικία από την τρέχουσα. Σύμφωνα με τα μέλη του Κοινοβουλίου, κάτι τέτοιο ενέχει τον κίνδυνο διακρίσεων. Με την απόρριψη της πρότασης θεωρούν, ακόμη, ότι εξασφαλίζουν την ελευθερία μετακίνησης και συμμετοχής στην κοινωνική και οικονομική ζωή και για τους ηλικιωμένους.
E.E. – Νέοι κανόνες για την απόκτηση διπλώματος

Οι Ευρωβουλευτές συμφώνησαν οι οδηγοί να αξιολογούν μόνοι τους την ικανότητά τους να οδηγήσουν, αφήνοντας την ελευθερία στα κράτη μέλη να αποφασίσουν αν η αυτοαξιολόγηση θα πρέπει να αντικατασταθεί από ιατρικές εξετάσεις, στις οποίες θα πρέπει να περιλαμβάνεται τουλάχιστον ο παθολόγος και ο οφθαλμίατρος. Οι Ευρωβουλευτές, ωστόσο, θέλουν τα κράτη μέλη της Ε.Ε. να εντείνουν τις προσπάθειές τους για ευαισθητοποίηση όσον αφορά τα ψυχικά και σωματικά νοσήματα, που θα μπορούσαν να αυξήσουν τον κίνδυνο πρόκλησης ατυχήματος κατά την οδήγηση.
E.E. – Νέοι κανόνες για την απόκτηση διπλώματος


Όσον αφορά τους νέους οδηγούς και αναβάτες, η απόφαση που πάρθηκε είναι ότι για τουλάχιστον δύο χρόνια θα βρίσκονται υπό αυστηρότερη επιτήρηση. Αυτό σημαίνει και μεγαλύτερους περιορισμούς, όπως για παράδειγμα μικρότερο ανώτατο όριο αλκοόλ στο αίμα και αυστηρότερες ποινές για επικίνδυνη οδήγηση.

Ένα από τα προβλήματα που έχει αρχίσει να αντιμετωπίζει ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό των κρατών μελών της Ε.Ε., έχει να κάνει με την έλλειψη σε επαγγελματίες οδηγούς. Για την καταπολέμηση του φαινομένου, τα μέλη του Ευρωκοινοβουλίου συμφώνησαν να επιτραπεί η απόκτηση επαγγελματικού διπλώματος σε όλους όσους έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος ζωής. Μόνη προϋπόθεση είναι να διαθέτουν πιστοποιητικό επαγγελματικής επάρκειας, ενώ τα φορτηγά και τα λεωφορεία που θα επιτρέπεται να οδηγούν έχουν μέγιστο όριο χωρητικότητας τους 16 επιβάτες. Επίσης, οι 17χρονοι θα μπορούν να λάβουν άδεια οδήγησης, για αυτοκίνητο ή φορτηγό, με την προϋπόθεση ότι θα συνοδεύονται από κάποιον πιο έμπειρο οδηγό.
E.E. – Νέοι κανόνες για την απόκτηση διπλώματος

Οι Ευρωβουλευτές, με στόχο τη στήριξη της ενιαίας αγοράς της Ε.Ε. τάχθηκαν υπέρ της δημιουργίας ψηφιακού διπλώματος, το οποίο θα υπάρχει στο smartphone του ενδιαφερόμενου, ενώ θα έχει αντίστοιχη ισχύ με το φυσικό.

Οι νέοι κανόνες που αφορούν τις άδειες οδήγησης υπερψηφίστηκαν από 339 ευρωβουλευτές, με 240 να καταψηφίζουν και 37 αποχές. Ο φάκελος, ωστόσο, θα εξεταστεί εκ νέου από το νέο σχήμα του Κοινοβουλίου, μετά τις Ευρωεκλογές στις 6-9 Ιουνίου 2024.

Από τη μεριά της, η εισηγητής Karima Delli, μέλος των Ευρωπαίων οικολόγων-πράσινων, είναι προφανές ότι δεν ήταν ιδιαίτερα χαρούμενη, καθώς πολλές από τις προτάσεις της, όπως αυτή που είχαμε δει για διαφορετικά όρια ταχύτητας μεταξύ μοτοσυκλετών και άλλων χρηστών του δρόμου, απορρίφθηκαν. Το ίδιο συνέβη και με τον υποχρεωτικό ιατρικό έλεγχο. Δεσμεύτηκε, όμως, ότι θα συνεχίσει την προσπάθειά της για πιο ασφαλείς δρόμους στην Ευρώπη.
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.444
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
  • . Με την απόρριψη της πρότασης θεωρούν, ακόμη, ότι εξασφαλίζουν την ελευθερία μετακίνησης και συμμετοχής στην κοινωνική και οικονομική ζωή και για τους ηλικιωμένους.
Οι Ευρωβουλευτές συμφώνησαν οι οδηγοί να αξιολογούν μόνοι τους την ικανότητά τους να οδηγήσουν, αφήνοντας την ελευθερία στα κράτη μέλη να αποφασίσουν αν η αυτοαξιολόγηση θα πρέπει να αντικατασταθεί από ιατρικές εξετάσεις, στις οποίες θα πρέπει να περιλαμβάνεται τουλάχιστον ο παθολόγος και ο οφθαλμίατρος.

.
Εξασφαλιζουν την ελευθερια της μετακινησης συνοδευομενα με τροχαια. Επιδης ο καθε 75αρης 90αρης μπορει να αξιολογησει μονος του την ικανοτητα του για οδηγηση με τα αντανακλαστικα του να ειναι στο -50 και να παιρνει σβαρνα ολο τον κοσμο. Ρε την παλευουν εκει στις Βρυξελλες Banging head
 
Top Bottom