Κατανοώντας τις αναρτήσεις

ekos

well know member
Δημοσιεύσεις
2.765
Όνομα
d
Θεωρητικά, οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις έπρεπε να έχουν λύσει το πρόβλημα
Μήπως όμως το έχουν εντείνει;
Μήπως δεν εξελίσσουν αναρτήσεις περιμένοντας τα ηλεκτρονικά να δώσουν λύση;
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.153
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Θεωρητικά, οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις έπρεπε να έχουν λύσει το πρόβλημα
Μήπως όμως το έχουν εντείνει;
Μήπως δεν εξελίσσουν αναρτήσεις περιμένοντας τα ηλεκτρονικά να δώσουν λύση;
Οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις είναι τροπος ρυθμισης οχι ποιότητας νομίζω...
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Γιαυτο παρτε ΚαΤεΜ να ησυχαστε.
Και ιπποδυναμη και περιφερειακα κορυφαια.
Εχετε ακουσει τελευταια τιποτα;
Οι υπολοιπες εταιριες ειναι για τον μ π ουτσο.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Θεωρητικά, οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις έπρεπε να έχουν λύσει το πρόβλημα
Μήπως όμως το έχουν εντείνει;
Μήπως δεν εξελίσσουν αναρτήσεις περιμένοντας τα ηλεκτρονικά να δώσουν λύση;

Το αμορτισερ δεν εχει πλεον πολλα περιθωρια να βελτιωθει.Για να εχουμε καλυτερο αποτελεμα η πρεπει να αυηθουν οι διαστασεις του,κατι σχεδον αδυνατο ,η να του προσθεσουμε βοηθηματα τα οποια θα εχουν μεγαλο κοστος.
Σε μια εποχη που ολοι προσπαθουν να το μειωσουν,μην περιμενεις και πολλα.
 

ekos

well know member
Δημοσιεύσεις
2.765
Όνομα
d
Γιαυτο παρτε ΚαΤεΜ να ησυχαστε.
Και ιπποδυναμη και περιφερειακα κορυφαια.
Εχετε ακουσει τελευταια τιποτα;
Οι υπολοιπες εταιριες ειναι για τον μ π ουτσο.
Και αυτό έχει θέματα

Στάλθηκε χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Πιστεύω ότι στην τιμή που πωλούνται πολλά μηχανάκια έπρεπε να έχουν όλα ρυθμιζόμενα μπροστινά και πίσω αμορτισέρ (και σκληρότητα και επαναφορά), έτσι ώστε να το ρυθμίζει ο καθένας όπως θέλει. Σε όσα εχουν, μπορεί ο καθένας να τα ρυθμίσει όπως του αρέσει και όχι όπως αρέσει στον κατασκευαστή για λόγους και μάρκετινγκ.
 

doryforos

new member
Δημοσιεύσεις
301
Ηλικία
49
Μοτοσυκλέτα
Piaggio Liberty i Get 125 abs
Honda Cb 500x
Όνομα
Νίκος
Χωρίς πολλές γνώσεις και χωρίς πολλά δίκυκλα χιλιόμετρα στην πλάτη μου , αλλά με πολλά Test Rides θα καταθέσω την απόλυτα προσωπική άποψη ( ημιμαθής) .
Οι εταιρίες μάλλον έχουν γράψει στα παπάκια τους το θέμα αναρτήσεις.Η τεχνολογία είναι αυτή που είναι τα υλικά είναι γνωστά εδω και χρόνια
οποτε χρειάζεται ο σωστός συνδυασμός όλων .Αν έφτιαχναν το δίκυκλο με προοπτική ο ιδιοκτήτης του να το κρατήσει 15+ χρόνια , όπως το έφτιαχναν κάποτε
θα είχαμε καλύτερες αναρτήσεις , επειδή όμως σου λέει ποοοοοσο θα το κρατήσει? Αμα το κρατήσει πολύ θα την βρεί την άκρη.Βάζουν λοιπόν τις στοιχειωδώς απαραίτητες αναρτήσεις ωστε να κινούμαστε με σχετική ασφάλεια κι εεεχει ο γιαραμπής. Το πόσο στα παπάκια τους έχουν γράψει το θέμα αναρτήσεις οι κατασκευαστές το εμπέδωσα πλήρως στην αναζήτηση σκουτερ. όπου οοοοοοολοι σου λένε για τις μικρές διαδρομές , για το αυξημένο βάρος που έχει να αντιμετωπίσει η ανάρτηση και άλλα τέτοια χαριτωμένα .Και ξάφνου οδηγείς το Suzuki address όπου η πίσω ανάρτηση ειναι κορυφαία και που είναι φτιαγμένη με τα ιδια απλά
υλικά που είναι κι όλες οι άλλες κι έχουν να αντιμετωπίσουν την ίδια μικρή διαδρομή.Εκει πως κατάφεραν κι έκαναν άνετο σκουτερ; Μάλλον ασχολήθηκαν .Κάτι που δεν κάνουν οι υπόλοιποι. Στο προηγούμενο πρι πρι έβαλα after market Πισω ανάρτηση και βρήκα την υγειά μου.γιατι οι After market είναι καλύτερες ενω είναι ΚΑΙ αυτές απο τα ιδια υλικά ; Οσο για τις επόμενες? Πιθανότερο είναι να φτιαχτούν απο Ελληνικά χέρια γιατί και φίλος που πήγε την δική του εκεί μιλάει με τα καλύτερα λόγια
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Show EERA HEIGHTFLEX - Χαμηλώνει αυτόματα το ύψος των αναρτήσεων! Και μόλις ξεκινήσεις, τις σηκώνει και πάλι - Χαράς ευαγγέλια για τους κοντούς ;);)

https://www.bikeit.gr/…/17800-nea-kosmou-2018-showa-eera-he…

 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Κάτι αντίστοιχο έχουν τα ΜΧ ,οπου συμπιέζοντας την εμπρός ανάρτηση <κλειδώνουν > τα καλάμια ώστε να έχουν την καλύτερη δυνατή εκκίνηση, και στο πρωτο φρένο απεμπλεκεται ο μηχανισμός και η ανάρτηση δουλεύει κανονικά
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Kostas_RRR

new member
Δημοσιεύσεις
426
Μοτοσυκλέτα
Την πιο γλήγορη
Όνομα
Κώστας
Ο μέσος αναβάτης δεν γνωρίζει τι ακριβώς κάνουν οι αναρτήσεις, αν χρειάζονται προσοχή ή ρύθμιση κλπ. Έτσι κι αλλιώς οδηγεί τη μηχανή του πολύ κάτω από τα όρια της ανάρτησης, οπότε γενικά δεν υπάρχει θέμα σοβαρό ασφάλειας. Ένα κούνημα στις μεγάλες ταχύτητες είναι βέβαια πρόβλημα για τον μέσο αναβάτη, ο οποίος δεν ξέρει καν τι να κάνει για να το αντιμετωπίσει. Μέσος αναβάτης είμαστε όλοι εμείς ή οι περισσότεροι, που δεν έχουμε σκοπό να ψαχτούμε λίγο περισσότερο για να κερδίσουμε ένα δευτερόλεπτο στην πίστα και ψάχνουμε στο ebay για Ohlins και Brembo.

Οπότε οι κατασκευαστικές εταιρείες δεν έχουν άλλη επιλογή από το να προσφέρουν ολόκληρη τη γκάμα του μοντέλου με ΜΙΑ ανάρτηση. Που σημαίνει ότι π.χ. όλα τα ZX6R έχουν ακριβώς τα ίδια ελατήρια μπρος πίσω, δηλαδή το ίδιο θα πάρει αυτός που ζυγίζει 60 κιλά με αυτόν που ζυγίζει 160 κιλά! Ποιός όμως αγοράζει μηχανή και αμέσως αλλάζει ελατήρια όπως θα έπρεπε, που ταιριάζουν με το βάρος του, μαζί με του συνεπιβάτη; Για τον μεν το μηχανάκι θα φανεί ξουράφι, για τον δε μπαούλο και δεν θα φταίει το μηχανάκι. Θα φταίει κυρίως εκείνος που του το πούλησε και δεν φρόντισε να το σετάρει στα μέτρα του αγοραστή, διότι όπως είπαμε ο μέσος αναβάτης είναι άσχετος και το κατάστημα ΟΦΕΙΛΕΙ να είναι ειδικός.

Ο Moss έχει πολλά τέτοια videos, ψάξτε "suspension evaluation", που μέσα στο μαγαζί δοκιμάζει μηχανές σε μορφή stock και λέει τι πρέπει να αλλαχτεί αμέσως μετά την αγορά. Οι περισσότερες μηχανές είναι ρυθμισμένες για αναβάτη 70-80 κιλών, δηλαδή τον μέσο όρο. Αν ο αναβάτης είναι πιο βαρύς ή πιο ελαφρύς, πρέπει οπωσδήποτε να αλλάξει τα ελατήρια.
 

Kostas_RRR

new member
Δημοσιεύσεις
426
Μοτοσυκλέτα
Την πιο γλήγορη
Όνομα
Κώστας
Έχει τύχει σε κανένα δυο ίδια μηχανάκια το ενα να είναι αισθητά ψηλότερο απο το άλλο???
*Τα ΚΤΜ εξαιρούνται

Αυτό ρυθμίζεται με τη ρύθμιση προφόρτισης του ελατηρίου.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Αυτό ρυθμίζεται με τη ρύθμιση προφόρτισης του ελατηρίου.
Το ξέρω ρε Κώστα.
Αλλά σε μηχανάκι που δεν έχει δυο εκδόσεις ( ψηλό / κοντό)
Στο ενα να πατας κάτω με τα δυο πόδια, και στο άλλο με τις μύτες και αν
 

Kostas_RRR

new member
Δημοσιεύσεις
426
Μοτοσυκλέτα
Την πιο γλήγορη
Όνομα
Κώστας
Το ξέρω ρε Κώστα.
Αλλά σε μηχανάκι που δεν έχει δυο εκδόσεις ( ψηλό / κοντό)
Στο ενα να πατας κάτω με τα δυο πόδια, και στο άλλο με τις μύτες και αν

Δηλαδή εννοείς ότι μέσα στο ίδιο μαγαζί, το ίδιο μοντέλο με τα ίδια χαρακτηριστικά, με την προφόρτιση όλη έξω και στα δύο, το ένα έχει ύψος σέλας π.χ. 775mm και το άλλο 815mm;
 
Top Bottom