Honda History

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Η ιστορια της Χονδα σε σειρα επεισοδιων magna απο το motomag.gr
πιαστε αναπαυτική καρεκλα καφεδια....και

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ




Honda NSR250R: Η πεμπτουσία του race replica
Δεν ήταν ούτε το δυνατότερο, ούτε απαραίτητα το καλύτερο, για πολλούς όμως το Honda NSR250R αποτελεί το απόλυτο δίχρονο sportbike 250 κυβικών. Ας κάνουμε μια μικρή αναδρομή σε αυτό.
mototriti.gr
Honda NSR250R: Η πεμπτουσία του race replica
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Καποια αρχεια που ειχα βρει οταν ειχα την αφρικα μπορει σε καποιους να χρειαζονται


DSC04603.JPGDSC04615.JPG
 

Attachments

  • Fitting%20SW%20Motech%20Crashbars.pdf
    891,2 KB · Προβολές: 2
  • fuelpumpXRV750.pdf
    582,8 KB · Προβολές: 1
Δημοσιεύσεις
1.313
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Μοτοσυκλέτα
Suzuki V-Strom 650cc (tweety)
Όνομα
ΜοτοΑγαπούλης
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Δεν ξέρω για σας, αλλά εμένα οι μετατροπές - και δει σε διεθνώς αναγνωρίσιμα και πετυχημένα μοντέλα - σπάνια μου αρέσουν, γιατί σπάνια τις θεωρώ πετυχημένες αισθητικά.
Συχνά το θεωρώ και "ιεροσυλία" να προσπαθείς να αλλοιώσεις ένα θρυλικό μοντέλο όπως πχ το Africa.

Φυσικά όλα αυτά εμπίπτουν στη σφαίρα της..... κολοκυθόπιτας (περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα). :D
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Τελευταία επεξεργασία:

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Με τους Κινέζους (που γελάγαμε πριν 10 χρόνια και τώρα λιμπιζόμαστε 2-3 μοντέλα), ειλικρινά δεν μπορώ να προβλέψω αν θα μετεξελιχθούν όπως οι Ιάπωνες από copy-pasters σε παραγωγούς με μεράκι,ζήλο,ενθουσιασμό και περηφάνια ή απλά θα σκέφτονται το βραχυπρόθεσμο κέρδος...
cdefghigi
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Δεν ξέρω για σας, αλλά εμένα οι μετατροπές - και δει σε διεθνώς αναγνωρίσιμα και πετυχημένα μοντέλα - σπάνια μου αρέσουν, γιατί σπάνια τις θεωρώ πετυχημένες αισθητικά.

δεν έχεις δίκιο!

αρχείο λήψης.jpg

:)
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Το καινούργιο monkey μπορεί να είναι ακριβό αλλά είναι 125 ,με abs και φοβερή οδική συμπεριφορά! Τα παλιά 50αρακια είχαν φτάσει το βάρος τους σε ασήμι. Έλεος!

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Honda Dream C77 με κυβισμό 305cc 23hp στις 7,500rpm 146km 159kg

ήταν από τις πρώτες μοτοσικλέτες μεγάλης παραγωγής που εξήγαγε μαζικά η Honda. Ξεχώριζαν για τη μεταλλική κατασκευή του σκελετού και το κράμα αλουμινίου για τους κυλίνδρους του κινητήρα. Ήταν πολύ καλά εξοπλισμένα, με 12V ηλεκτρικά, με ηλεκτρική μίζα, και ενδεικτικές λυχνίες , διπλά καθίσματα και άλλα προηγμένα χαρακτηριστικά, που δεν ήταν κοινά στις περισσότερες μοτοσυκλέτες της εποχής.
Η τελική εξέλιξη αυτών των μοτοσυκλετών, C77, ήταν διαθέσιμη από το 1960. Το 1960 η C77 ήταν μια πολύ σπάνια μοτοσυκλέτα. οι περισσότερες κυκλοφόρησαν το 1961. Η αμερικανική αγορά η CA77 ήταν διαθέσιμη το 1961. Αυτές οι μοτοσυκλέτες έγιναν μέχρι το 1967, πολλοί αναφέρονται στις ΗΠΑ ως μοντέλα του 1968 ή ακόμα και του 1969 . Αυτές οι μοτοσυκλέτες είχαν έναν εντελώς ανασχεδιασμένο κινητήρα: σχεδιασμό με πολλές εσωτερικές διαφορές, ουσιαστικά ένας νέος κινητήρας,
Τα C77 είχαν τιμόνια από συμπαγή χάλυβα, ενώ των CA77 ήταν από χαλύβδινους σωλήνες. Πέρα από αυτό υπήρχαν μόνο ελάχιστες διαφορές, διαφορετικοί δείκτες τοποθετήθηκαν στις μοτοσυκλέτες εκτός των ΗΠΑ, ώστε να ταιριάζουν με τους νόμους των χωρών. Οι μοτοσυκλέτες που κατασκευάστηκαν μέχρι το 1963 είχαν διαφορετικό σχήμα δεξαμενής καυσίμου σε μεταγενέστερες μοτοσυκλέτες και οι συμπαγής χαλύβδινες ράβδοι στον σκελετό σταμάτησαν περίπου την ίδια στιγμή (όλα τα μοντέλα χρησιμοποιούν συμβατικές σωληνοειδείς ράβδους) η μοτοσυκλέτα παρέμενε χωρίς αλλαγές για το υπόλοιπο χρονικό διάστημα της παραγωγής της. Υπήρχε επίσης μια έκδοση της μοτοσικλέτας που ονομάζεται C78 / CA78, αλλά οπτικά δεν υπήρχαν σημαντικές διαφορές με το C77 / CA77.
Το C77 εξήχθη στην Ευρώπη, τη Βρετανία, την Αυστραλία και άλλες αγορές και πωλήθηκε σε ορισμένους αριθμούς, αν και ήταν σχετικά ακριβό, όχι τόσο ελπιδοφόρο.
Το αντι-ιαπωνικό συναίσθημα μετά το Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο εξακολουθούσε να κυριαρχεί, και στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι κατασκευαστές όπως η BSA και η Triumph προσπάθησαν να πείσουν τους αντιπροσώπους να μην πουλήσουν ιαπωνικές μοτοσυκλέτες. Επίσης, το στυλ θεωρήθηκε κάπως ασυνήθιστο στα ευρωπαϊκά μάτια, και από τα μέσα της δεκαετίας του 1960 αρκετά ντεμοντέ.
Μια νέα εξέλιξη του κινητήρα χρησιμοποιήθηκε στον CB72 και τον ξάδελφο του CB77 305cc, τον, και οι δύο από τους οποίους ήταν σπορ μοτοσικλέτες της εποχής τους. Οι CL72 και CL77 Scramblersχρησιμοποίησαν επίσης τους ίδιους κινητήρες. Επιπλέον, ο κινητήρας μελετήθηκε και αναπτύχθηκε και διευρύνθηκε από το εργοστάσιο της Laverda ως βάση των κινητήρων διπλού κυλίνδρου 650cc και 750cc.



 

Buckley

member
Δημοσιεύσεις
860
Ηλικία
58
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Husky wr 390
Όνομα
Παναγιώτης
Honda Dream C77 με κυβισμό 305cc 23hp στις 7,500rpm 146km 159kg

ήταν από τις πρώτες μοτοσικλέτες μεγάλης παραγωγής που εξήγαγε μαζικά η Honda. Ξεχώριζαν για τη μεταλλική κατασκευή του σκελετού και το κράμα αλουμινίου για τους κυλίνδρους του κινητήρα. Ήταν πολύ καλά εξοπλισμένα, με 12V ηλεκτρικά, με ηλεκτρική μίζα, και ενδεικτικές λυχνίες , διπλά καθίσματα και άλλα προηγμένα χαρακτηριστικά, που δεν ήταν κοινά στις περισσότερες μοτοσυκλέτες της εποχής.
Η τελική εξέλιξη αυτών των μοτοσυκλετών, C77, ήταν διαθέσιμη από το 1960. Το 1960 η C77 ήταν μια πολύ σπάνια μοτοσυκλέτα. οι περισσότερες κυκλοφόρησαν το 1961. Η αμερικανική αγορά η CA77 ήταν διαθέσιμη το 1961. Αυτές οι μοτοσυκλέτες έγιναν μέχρι το 1967, πολλοί αναφέρονται στις ΗΠΑ ως μοντέλα του 1968 ή ακόμα και του 1969 . Αυτές οι μοτοσυκλέτες είχαν έναν εντελώς ανασχεδιασμένο κινητήρα: σχεδιασμό με πολλές εσωτερικές διαφορές, ουσιαστικά ένας νέος κινητήρας,
Τα C77 είχαν τιμόνια από συμπαγή χάλυβα, ενώ των CA77 ήταν από χαλύβδινους σωλήνες. Πέρα από αυτό υπήρχαν μόνο ελάχιστες διαφορές, διαφορετικοί δείκτες τοποθετήθηκαν στις μοτοσυκλέτες εκτός των ΗΠΑ, ώστε να ταιριάζουν με τους νόμους των χωρών. Οι μοτοσυκλέτες που κατασκευάστηκαν μέχρι το 1963 είχαν διαφορετικό σχήμα δεξαμενής καυσίμου σε μεταγενέστερες μοτοσυκλέτες και οι συμπαγής χαλύβδινες ράβδοι στον σκελετό σταμάτησαν περίπου την ίδια στιγμή (όλα τα μοντέλα χρησιμοποιούν συμβατικές σωληνοειδείς ράβδους) η μοτοσυκλέτα παρέμενε χωρίς αλλαγές για το υπόλοιπο χρονικό διάστημα της παραγωγής της. Υπήρχε επίσης μια έκδοση της μοτοσικλέτας που ονομάζεται C78 / CA78, αλλά οπτικά δεν υπήρχαν σημαντικές διαφορές με το C77 / CA77.
Το C77 εξήχθη στην Ευρώπη, τη Βρετανία, την Αυστραλία και άλλες αγορές και πωλήθηκε σε ορισμένους αριθμούς, αν και ήταν σχετικά ακριβό, όχι τόσο ελπιδοφόρο.
Το αντι-ιαπωνικό συναίσθημα μετά το Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο εξακολουθούσε να κυριαρχεί, και στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι κατασκευαστές όπως η BSA και η Triumph προσπάθησαν να πείσουν τους αντιπροσώπους να μην πουλήσουν ιαπωνικές μοτοσυκλέτες. Επίσης, το στυλ θεωρήθηκε κάπως ασυνήθιστο στα ευρωπαϊκά μάτια, και από τα μέσα της δεκαετίας του 1960 αρκετά ντεμοντέ.
Μια νέα εξέλιξη του κινητήρα χρησιμοποιήθηκε στον CB72 και τον ξάδελφο του CB77 305cc, τον, και οι δύο από τους οποίους ήταν σπορ μοτοσικλέτες της εποχής τους. Οι CL72 και CL77 Scramblersχρησιμοποίησαν επίσης τους ίδιους κινητήρες. Επιπλέον, ο κινητήρας μελετήθηκε και αναπτύχθηκε και διευρύνθηκε από το εργοστάσιο της Laverda ως βάση των κινητήρων διπλού κυλίνδρου 650cc και 750cc.



"buckley" senior...
honda oldman.jpg
honda c71.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Honda CL175 Scrambler: 1968-1973 20 hp στις 10.000 σ.α.λ. 130km/h

Η σειρά CL των μοτοσυκλετών ήταν στην πραγματικότητα μια μοτοσυκλέτα δρόμου με ψηλότερο οπίσθιο φτερό, ενισχυμένο τιμόνι και εξάτμιση ψηλά τοποθετημένη. κατασκευάστηκε από την Honda από το 1968 έως το 1973. Ο χαρακτηρισμός CL υποδεικνύει ότι το μοντέλο αυτό είναι η έκδοση "Scrambler" που υποδηλώνει κάποια ικανότητα εκτός δρόμου.
Είχε 174 cc τετράχρονο, δικύλινδρο κινητήρα με έναν εκκεντροφόρο επί κεφαλής, δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο, διπλά καρμπυρατέρ Keihin των 20mm και διπλή εξάτμιση. Ήταν επίσης εξοπλισμένο με ένα κιβώτιο πέντε ταχυτήτων, εκκίνηση με μανιβέλα και ηλεκτρική μίζα , εμπρός και πίσω φρένα ταμπούρα, φλας, ταχύμετρο με μετρητή ταξιδιού (1972 και αργότερα μοντέλα), η ιπποδύναμη έφτανε στους 20 hp.
Ο προκάτοχος του 175 ήταν ο δικύλινδρος 160 της Honda,. Ο νέος αναβαθμισμένος κινητήρας 175 κράτησε τις δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο, οι οποίες λειτουργούσαν με έναν εκκεντροφόρο άξονα σε ένα μονοκόμματο σχεδιασμό, που περιστρέφεται σε καλά λιπασμένες έδρες που έχουν κατασκευαστεί στην κεφαλή αλουμινίου, ο λόγος συμπίεσης αυξήθηκε κατά μισή μονάδα από 8.5: 1 σε 9: 1, ωστόσο, η ιπποδύναμη αυξήθηκε από 16,5 σε 19,7 στις 10.000 σ.α.λ. μια αύξηση 20% της ιπποδύναμης για μόνο 13cc είναι σημαντική!







 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Honda V65 Magna 1982-83 1.100 cc συμπίεση 10,5:1 116hp/7500rpm 6 speed 222km/h

Κατά τη δεκαετία του 80 , οι Ιάπωνες κατασκευαστές προσπαθούσαν να βρουν νέους τρόπους για να κρατήσουν τους πελάτες τους και να κερδίσουν περισσότερους. Η Honda ξεκίνησε την αλλαγή αυτή το 1982 με την κυκλοφορία ενός ολοκαίνουριου τετρακύλινδρου κινητήρα κατασκευασμένο σε 90 ° V δημιουργώντας μια νέα δυνατή κατηγορία μοτοσυκλετών cruiser . Εφαρμόστηκε στο νέο μοντέλο τους, το Magna, και τη νέα σπορ μοτοσυκλέτα τους, τη Sabre.
Tο 1100cc βγήκε το 1983 και πήρε τον τίτλο της ταχύτερης μοτοσικλέτας παραγωγής του '83 στα 400 μέτρα, διασπώντας το φράγμα των 10 δευτερολέπτων, φτάνοντας τελική στα 222 km/h. Τα 1100cc παρήχθησαν από το '83 έως το '86, όμως το '85 μείωσαν την ιπποδύναμη στους σε 105 HP.

2990da87ddd9b4b9d0d7f2bbcfd65714.jpghonda-v65-magna-01.jpg6-1543502028797@2x.jpgmaxresdefault.jpgHonda-Magna-V65-Engine.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
HONDA CB77 Honda 305 (Super Hawk), 1961-1968 305 cc 28hp / 9000rpm 168,3 km / h

Η Honda CB77 , ή Super Hawk, ήταν μια δικύλινδρη 305 cc που παράγεται από το 1961 έως το 1968. Πρόκειται για ένα μοντέλο ορόσημο στην πρόοδο της Honda και στις δυτικές αγορές ως μοτοσικλέτα της δεκαετίας του 1960. Θεωρείται η πρώτη μοτοσυκλέτα σπορ της Honda, που ξεχωρίζει για την ταχύτητα και την ισχύ της καθώς και για την αξιοπιστία της, ήταν η πρώτη σύγχρονη ιαπωνική μοτοσικλέτα. Σύμφωνα με τα πρότυπα της εποχής, το Super Hawk είχε ένα σχετικά μεγάλο κινητήρα για ιαπωνική μοτοσικλέτα, αν και η απόδοσή της ανταγωνίζονταν εκείνη των ευρωπαϊκών και αμερικανικών αντιπάλων με μεγαλύτερο κυβισμό. Ήταν εξοπλισμένη με μια ηλεκτρική μίζα (πολυτελή για εκείνη την περίοδο), ο κινητήρας ήταν τοποθετημένος σε ένα πλαίσιο από χαλύβδινους σωλήνες αντί των πιεσμένων πλαισίων των προηγούμενων Honda, και ενός τηλεσκοπικού μπροστινού πιρουνιού, ο παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας έπιασε στις 9000 σ.α.λ. και έφτασε τη μοτοσυκλέτα πάνω από 160 χλμ. / Ώρα.
Ο κινητήρας σχεδιάστηκε ως ένα αναπόσπαστο στοιχείο της δομής της μοτοσικλέτας, παρέχοντας ακαμψία στο πλαίσιο. Ο μουσικός Elvis Presley οδήγησε ένα CB77 Super Hawk στην ταινία Roustabout του 1964 όπως και ο συγγραφέας Robert M. Pirsig στο ταξίδι που έκανε με το γιο και τους φίλους του το 1968, το οποίο έγινε η βάση για το μυθιστόρημα Zen του 1974. Θεωρείται ως μια από τις μοτοσυκλέτες που καθόρισε το πρότυπο για τις σύγχρονες μοτοσικλέτες.






 
Top Bottom