WRC

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Το Ράλλυ Μόντε Κάρλο

Η αυλαία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ για το 2020 ανοίγει και τυπικά αύριο το βράδυ με τους πρωταγωνιστές του θεσμού να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό στις ε.δ. του Μόντε Κάρλο. Δείτε σε ποια συχνότητα και ποιες ώρες μπορείτε να τους απολαύσετε από τους τηλεοπτικούς σας δέκτες.

Το WRC υπόσχεται και για το 2020 έντονες συγκινήσεις στους φίλους του θεσμού με τις ομάδες και τα πληρώματα να ξεκινούν και επισήμως από αύριο το βράδυ μια συναρπαστική, όπως προμηνύεται, σεζόν με 13 στο σύνολο αγώνες που και φέτος έχει ως αφετηρία το Μόντε Κάρλο και τις πάντοτε απαιτητικές ειδικές διαδρομές της γύρω περιοχής.

Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος οι φίλοι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ζωντανά μέσα από τους τηλεοπτικούς τους δέκτες και τη συνδρομητική συχνότητα της CosmoteTV, αρκετές ειδικές διαδρομές για κάθε αγώνα του φετινού θεσμού.

Ας δούμε στη συνέχεια ποιες ειδικές διαδρομές περιλαμβάνει το «ζωντανό» μενού για το προσεχές τετραήμερο στη συχνότητα Sport5HD της CosmoteTV:

Πέμπτη 23/1

Ειδική Διαδρομή 1 (Malijai-Puiichel): 21:30

Παρασκευή 24/1

Ειδική Διαδρομή 4 (St. Clement-Freissinieres 1): 10:55

Ειδική Διαδρομή 5 (Avancon –N D du Laus 1): 12:20

Ειδική Διαδρομή 6 (Curbans –Venterol 2): 14:50

Σάββατο 25/1

Ειδική Διαδρομή 9 (St. Leger Melezes –La Batie Nueve 1): 10:30

Ειδική Διαδρομή 10 (La Breole –Salonnet 1): 11:55

Ειδική Διαδρομή 11 (St. Leger Melezes –La Batie Nueve 2): 15:00

Ειδική Διαδρομή 12 (La Breole –Salonnet 2): 16:25

Κυριακή 26/1

Ειδική Διαδρομή 15 (Col de Turini 2): 11:55

Ειδική Διαδρομή 16 (La Cabanette –Col de Braus 2/Power Stage): 13:00

Επίσημο site: www.wrc.com

Twitter: https://twitter.com/OfficialWRC

Facebook: https://www.facebook.com/WorldRally/

 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Με την ελπίδα οτι μπορει να μπει παλι και το Ακρόπολις στο WRC....
Κάποια στιγμή....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.267
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Ο εντυπωσιακοτερος αγώνας για μένα όσον αφορα τους αγώνες αυτοκινήτου!!!

Μακάρι να ξαναμπεί και το Ακρόπολις στο πρόγραμμα!!
Θα στήσω μοτοεκδρομή!!! Yes
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Ο εντυπωσιακοτερος αγώνας για μένα όσον αφορα τους αγώνες αυτοκινήτου!!!

Μακάρι να ξαναμπεί και το Ακρόπολις στο πρόγραμμα!!
Θα στήσω μοτοεκδρομή!!! Yes
Να το το κατσίκι που χρειάζεται κ εκεί , για να πηγαίνεις από ειδική σε ειδική από μέσα!!! Greeting
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Να το το κατσίκι που χρειάζεται κ εκεί , για να πηγαίνεις από ειδική σε ειδική από μέσα!!! Greeting
Δε φαντάζεσαι απόλαυση και άνεση !

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Παρακαλω να μου αλλαξετε γνωμη , γιατι αντιπαθω αυτου του ειδους αγωνες πλεον ? ....... μπηκες οδηγαρα μου στο τεραιν ? μπηκες .....θες να βαλεις και στο πορτ-παγκαζ μερικα ανταλλακτικα ? βαλε οσα θες ......! Βγαλε ομως τωρα ολες τις ειδικες μονος σου με τον συνοδηγο σου ..... οχι με ολη την αντιπροσωπεια στα βραδυνα πιτ, να βαραει σφυρι ......!
Εχω λαθος ή χανω καποια βασικα δεδομενα του .......advertising @ marketing.....? cdefghigcdefghigi
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Παρακαλω να μου αλλαξετε γνωμη , γιατι αντιπαθω αυτου του ειδους αγωνες πλεον ? ....... μπηκες οδηγαρα μου στο τεραιν ? μπηκες .....θες να βαλεις και στο πορτ-παγκαζ μερικα ανταλλακτικα ? βαλε οσα θες ......! Βγαλε ομως τωρα ολες τις ειδικες μονος σου με τον συνοδηγο σου ..... οχι με ολη την αντιπροσωπεια στα βραδυνα πιτ, να βαραει σφυρι ......!
Εχω λαθος ή χανω καποια βασικα δεδομενα του .......advertising @ marketing.....? cdefghigcdefghigi
Εχω την εντυπωση οτι ουσιαστικά ειναι αγωνες χρόνου και θεάματος και οχι αντοχής και θεάματος.....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Εχω την εντυπωση οτι ουσιαστικά ειναι αγωνες χρόνου και θεάματος και οχι αντοχής και θεάματος.....

Σωστη και δικαιολογημενη αποψη. Giving
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ξεκίνησε και τυπικά σήμερα, με τους Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul να τίθενται επικεφαλής μετά τις δύο πρώτες, νυχτερινές ειδικές διαδρομές.
Ως είθισται τα τελευταία χρόνια, το WRC ξεκινά υπό το φως των προβολέων, καθώς οι πρώτες ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, είναι νυχτερινές.

Η παράδοση διατηρήθηκε και φέτος, αφού μετά την εκκίνηση εμπρός από το Καζίνο του Μονακό, τα πληρώματα κατευθύνθηκαν στα ορεινά της Gap, για δύο ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 42,96 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Το Ράλλυ Μόντε Κάρλο είναι διάσημο, μεταξύ άλλων, για τις δύσκολες και απαιτητικές ειδικές διαδρομές του, όπου η στεγνή και βρεγμένη άσφαλτος μπορεί να συνδυαστεί με πάγο. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός, ότι τα πληρώματα ξεκίνησαν σήμερα με συνδυασμό ελαστικών με καρφιά και *****ών ελαστικών, τα οποία τοποθέτησαν σε διάταξη χιαστί, ώστε να βρουν τον βέλτιστο συνδυασμό πρόσφυσης.



Το πλήρωμα που δικαιώθηκε πλήρως, ήταν οι Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC), που βρήκαν το ιδανικό στήσιμο, έδειξαν την αυτοπεποίθησή τους πίσω από το τιμόνι του κορεατικού αυτοκινήτου και απέκτησαν σημαντικό προβάδισμα. Οι Βέλγοι έναν εκπληκτικό χρόνο στη δεύτερη ειδική διαδρομή, που είναι και η μεγαλύτερη του αγώνα. Χαρακτηριστικά, ήταν ταχύτεροι κατά 25,5 δευτερόλεπτα από τους δεύτερους Sebastien Ogier-Julien Ingrassia (Toyota Yaris WRC), οι οποίοι σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική διαδρομή. Προφανώς, ο Neuville βρήκε την ισορροπία μεταξύ στεγνού οδοστρώματος και πάγου στη δεύτερη ειδική διαδρομή, τη στιγμή που ο Ogier προτίμησε να μη ρισκάρει.



Μετά τις πρώτες δύο ειδικές διαδρομές λοιπόν, οι Neuville-Gilsoul επέστρεψαν στην ανασυγκρότηση με διαφορά 19,1 δευτερολέπτων από τους Ogier-Ingrassia. Στην τρίτη θέση βρίσκονται οι Ott Tanak-Martin Jarveoja (Hyundai i20 Coupe WRC), που ξεκίνησαν διερευνητικά τον αγώνα στην πρώτη τους εμφάνιση με τη νέα τους ομάδα. Οι Εσθονοί Παγκόσμιοι Πρωταθλητές, απέχουν 25,1 δευτερόλεπτα από την κορυφή, έχοντας βρεθεί σχεδόν μισό λεπτό πίσω από τους teammates τους, στη 2η ειδική διαδρομή του αγώνα. Μόλις 0,3 δευτερόλεπτα πιο πίσω, βρίσκονται οι Elfyn Evans-Scott Martin (Toyota Yaris WRC), στις πρώτες ειδικές διαδρομές με το νέο τους αυτοκίνητο.



Στην 5η θέση βρίσκονται οι Sebastien Loeb-Daniel Elena (Hyundai i20 Coupe WRC), οι οποίοι δεν κατάφεραν να κινηθούν σε ρυθμούς κορυφής. Την εξάδα συμπληρώνουν οι Esapekka Lappi-Janne Ferm (Ford Fiesta WRC), μετά από δύο ειδικές διαδρομές που άπαντες στο στρατόπεδο της M-Sport θα ήθελαν να ξεχάσουν. Στην εναρκτήρια διαδρομή του αγώνα, ο κινητήρας των τριών Ford Fiesta WRC παρουσίασε υπερθέρμανση, από στεγνά φύλλα που κολλούσαν στην εμπρός γρίλια, εμποδίζοντας τη ροή αέρα. Όπως ανέφερε και ο Richard Millener, "δεν υπάρχουν πολλά να κάνουμε σήμερα και σίγουρα δεν είναι ο καλύτερος τρόπος να ξεκινάμε τον αγώνα. Το άνοιγμα της γρίλιας είναι συγκεκριμένου μεγέθους και η κατάσταση δεν είναι εύκολη, όμως θα κάνουμε ότι μπορούμε."



Πέραν αυτού, που κόστισε πολύ χρόνο σε όλα τα πληρώματα, στην επόμενη ειδική διαδρομή εγκατέλειψαν από πρόβλημα στη μετάδοση, οι Teemu Suninen-Jarmo Lehtinen, ξεκινώντας με το αριστερό τη χρονιά. Επιπλέον, οι Gus Greensmith-Elliott Edmondson έχασαν χρόνο όταν έσβησαν τα φώτα λόγω του προβλήματος με τον κινητήρα, σε ένα πολύ δύσκολο ξεκίνημα για την ομάδα του Malcolm Wilson.

Οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC) φιγουράρουν στην 7η θέση, στο ντεμπούτο τους με την Toyota. Από εκεί και έπειτα, συναντάμε τα πρώτα πληρώματα με αυτοκίνητα προδιαγραφών R5. Οι Γάλλοι Eric Camilli-FX Buresi (Citroen C3 R5) βρίσκονται στην 8η θέση της γενικής, όντες επικεφαλής στο WRC3, ενώ 1 δευτερόλεπτο πιο πίσω βρίσκονται οι Mads Ostberg-Torstein Eriksen (Citroen C3 R5), που προηγούνται στο WRC2.

Η αυριανή ημέρα, που ξεκινά στις 09:36 ώρα Ελλάδος θα είναι και η μεγαλύτερη του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, καθώς περιλαμβάνει 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, συνολικούς μήκους 122,58 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Σημειώστε, πως 3 από τις 6 ειδικές διαδρομές θα μεταδοθούν ζωντανά από την Cosmote TV Sport 5HD:

SS4 St. Clement - Freissinieres 1, ώρα 10:55

SS5 Avancon - N D du Laus 1, ώρα 12:20

SS6 Curbans - Venterol 2, ώρα 14:50

Αναλυτικά αποτελέσματα και live ενημέρωση από το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC






 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
...... θεατες πανω σε στροφες σαν στοχος στημενοι ...... ωραια κινηματογραφικη θεα, αμα κατσει ......!abcdefghg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Μετά την πραγματοποίηση έξι ειδικών διαδρομών σήμερα ολοκληρώθηκε η δεύτερη και μεγαλύτερη ημέρα του αγώνα, με την Toyota στις δύο πρώτες θέσεις της κατάταξης και τη Hyundai «σοκαρισμένη» από τη σφοδρή έξοδο του Ott Tanak στην τέταρτη ε.δ. του αγώνα.

Αρχικά θα σημειώσουμε πως οι Tanak-Jarveola θα παραμείνουν στο νοσοκομείο της Gap καθαρά για προληπτικούς λόγους μέχρι και το πρωί του Σαββάτου, όπως συνέστησαν οι γιατροί. Οι περυσινοί πρωταθλητές, στην πρώτη τους εμφάνιση με τα χρώματα της Hyundai, είχαν μια πολύ άσχημη έξοδο μόλις στη δεύτερη ε.δ. της ημέρας, όταν ο εμπρός δεξιός τροχός του i20 WRC πάτησε σε γλιστερό σημείο εκτός δρόμου, με αποτέλεσμα να ντεραπάρουν τη στιγμή που το κοντέρ τους «έγραφε» πάνω από 180 χλμ./ώρα.



Από εκεί και πέρα, το σκέλος του αγώνα αποδείχτηκε υπόθεση της Toyota, με τον Elfyn Evans να δικαιώνει όσους πιστεύουν στις ικανότητές του στην άσφαλτο. Ο Βρετανός οδηγός που επίσης κάνει το ντεμπούτο του στη νέα του ομάδα, απέφυγε τα σημαντικά προβλήματα και μάλιστα κέρδισε όλες τις ειδικές διαδρομές του πρώτου loop – δηλαδή τις τρεις από τις έξι σημερινές. Πάντως, ο ίδιος έχασε χρόνο όταν στιγμιαία έπεσε σε ένα χαντάκι στην ε.δ. 6, αλλά και πιέστηκε από τον ομόσταυλό του Sebastien Ogier, ο οποίος στο τέλος της ημέρας βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης, μόλις 1.2 δλ. εμπρός από τον Evans, κερδίζοντας με τη σειρά τις δύο από τις τρεις ειδικές του δεύτερου loop.



Στη Hyundai μπορούν να χαίρονται για την παλιά καραβάνα τους, τον Thierry Neuville, που παρά το ότι βρήκε αρκετά περίπλοκες τις συνθήκες του οδοστρώματος ήδη από το πρωινό σκέλος, κατάφερε να διατηρήσει έναν πολύ καλό ρυθμό και ουσιαστικά να παραμείνει κοντά στους πρώτους, με 5.2 δλ. διαφορά από τον Ogier.



Η τέταρτη θέση του Sebastien Loeb δε λέει όλη την αλήθεια, αφού ναι μεν είναι πολύτιμη για την κορεατική ομάδα, ωστόσο ο μεγάλος Γάλλος (σ.σ. που ξεσηκώνει τους αμέτρητους θεατές στα περάσματά του), σε καμία περίπτωση δεν κινείται στο ρυθμό των προπορευόμενων (+1:06.9). Ο ίδιος δηλώνει πως δε βρίσκει καθαρό δρόμο στις διελεύσεις του. Τουλάχιστον η διαφορά του από τον πέμπτο αυτήν τη στιγμή στην κατάταξη (+50.3 δλ.) είναι σημαντική.



Ο λόγος για τον Esapekka Lappi, ο οποίος δηλώνει απογοητευμένος από την οδήγησή του και αυτό ίσως σημαίνει πολλά αν αναλογιστεί κανείς πως πρόκειται για τον πρώτο μεταξύ των πληρωμάτων της M-Sport στη μέχρι τώρα κατάταξη.



Την εξάδα συμπληρώνει ο Kalle Rovanpera που προσπαθεί να προσαρμοστεί στις συνθήκες του δρόμου στην πρώτη του με το Yaris WRC, με τους χρόνους του πάντως, όσο προχωράει ο αγώνας να βελτιώνονται.



Σε επίπεδο WRC2 o Mads Ostberg (Citroen C3) ολοκλήρωσε το σκέλος 13.9 δλ. εμπρός από τον Νορβηγό Ole Christian Veiby (Hyundai i20), φέρνοντας έτσι και τη Citroen στο προσκήνιο.



H κατηγορία WRC3 δείχνει υπόθεση του Γάλλου Eric Camilli (Citroen C3), ο οποίος έχει καταφέρει να χτίσει μια διαφορά της τάξης των 37.7 δλ. από τον συμπατριώτη του Nicolas Ciamin, με ίδιο αυτοκίνητο.



Από την «πλευρά μας», οι Νίκος Παυλίδης- Allan Harryman με το Peugeot 208, απέφυγαν τα προβλήματα και διατηρώντας σταθερά καλό ρυθμό ρυθμό βρίσκονται στην έκτη θέση της RC4.



To αυριανό σκέλος αποτελείται από δύο επαναλαμβανόμενες ε.δ., οι οποίες χαρακτηρίζονται και αρκετά δύσκολες, καθώς βρίσκονται σε μεγάλο υψόμετρο με συνεχείς εναλλαγές στην επιφάνεια του οδοστρώματός τους.

Σημειώστε, πως όλες οι αυριανές διαδρομές θα μεταδοθούν ζωντανά από την CosmoteTV και τη συχνότητα Sport 5HD:

Ειδική Διαδρομή 9 (St. Leger Melezes –La Batie Nueve 1): 10:30

Ειδική Διαδρομή 10 (La Breole –Salonnet 1): 11:55

Ειδική Διαδρομή 11 (St. Leger Melezes –La Batie Nueve 2): 15:00

Ειδική Διαδρομή 12 (La Breole –Salonnet 2): 16:25

Αναλυτικά αποτελέσματα και live ενημέρωση από το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC.



 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Συγκλονιστική είναι η εξέλιξη του εναρκτήριου αγώνα της χρονιάς, αφού μετά την ολοκλήρωση της τρίτης ημέρας, οι Elfyn Evans, Sebastien Ogier και Thierry Neuville διεκδικούν στα ίσια τη νίκη

Το Ράλλυ Μόντε Κάρλο είναι για ακόμη μια φορά αγώνας για γερά νεύρα και η σημερινή, τρίτη ημέρα του, το απέδειξε περίτρανα. Oι Elfyn Evans-Scott Martin βρίσκονται επικεφαλής με βραχεία κεφαλή, αφού οι Sebastien Ogier-Julien Ingrassia και Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul, απέχουν μόλις 4,9 και 6,4 δευτερόλεπτα από την κορυφή, αντίστοιχα. Η συγκεκριμένη τριάδα βρίσκεται κυριολεκτικά σε άλλον αγώνα, αφού τόσο οι χρόνοι όσο και τα περάσματα στις ειδικές διαδρομές, ξεχωρίζουν έναντι των υπόλοιπων WRC.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το πρόγραμμα της τρίτης ημέρας του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, περιλάμβανε 2 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 75,2 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Το οδόστρωμα είχε πολύ πάγο, οπότε όλα τα κορυφαία πληρώματα επέλεξαν για το πρώτο loop, ελαστικά με καρφιά. Οι Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC) σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο, μειώνοντας τη διαφορά από τους Sebastien Ogier-Julien Ingrassia (Toyota Yaris WRC) και Elfyn Evans-Scott Martin (Toyota Yaris WRC).



Όσο περνούσε η ώρα όμως, ο πάγος έλιωνε, με αποτέλεσμα τα πληρώματα να μην έχουν σωστή ενημέρωση από τα gravel crews, για τις συνθήκες της επόμενης ειδικής διαδρομής. Ταχύτεροι σε αυτό το δύσκολο εγχείρημα , με διαφορά 7,6 και 13,8 δευτερολέπτων από τους Ogier-Ingrassia και Neuville-Gilsoul αντίστοιχα, αποδείχθηκαν οι Evans-Martin, που πέρασαν στην κορυφή της κατάταξης, εμπρός από τους Γάλλους teammates τους. Η συγκεκριμένη ειδική, ήταν μια από τις καλύτερες στην καριέρα του Ουαλού και ως επίδοση, μπορεί να συγκριθεί με την πρώτη διαδρομή της τελευταίας ημέρας στην Κορσική, πέρυσι, όταν είχε μάχη με τον Ott Tanak. Ο οποίος Tanak, σήμερα επέστρεψε κανονικά στο σέρβις μαζί με τον συνοδηγό του Martin Jarveoja, έπειτα από την προληπτική νοσηλεία τους χθες, εξαιτίας της εξόδου που είχαν χθες.



Επιστρέφοντας στο αγωνιστικό μέρος, στο δεύτερο loop ο πάγος είχε λιώσει στα περισσότερα σημεία. Οι Neuville-Gilsoul σημείωσαν και στις δύο περιπτώσεις τον ταχύτερο χρόνο, ψαλιδίζοντας τη διαφορά από την κορυφή. Από την άλλη, οι μάχη μεταξύ Evans-Martin και Ogier-Ingrassia διατηρήθηκε αμείωτη. Αξίζει να σημειωθεί, ότι μετά την 11η -και προτελευταία σημερινή- ειδική διαδρομή, τα δύο πληρώματα της Toyota βρίσκονταν στην κορυφή με ακριβώς ίδιο χρόνο! Ωστόσο, στην τελευταία ειδική, οι Βρετανοί κινήθηκαν ταχύτερα από τους Γάλλους, που προτίμησαν να μη ρισκάρουν, αφού θυμίζουμε ότι σε περίπτωση που κάποιο πλήρωμα εγκατέλειπε σήμερα, δε θα είχε δικαίωμα επανεκκίνησης αύριο.



Έτσι, οι Evans-Martin ολοκλήρωσαν στην κορυφή, επιδεικνύοντας ταχύτητα και μένοντας μακριά από λάθη. Οι Ogier-Ingrassia είναι βέβαιο πως δεν έχουν πει την τελευταία του λέξη, αφού γνωρίζουν όσο ελάχιστοι το Μόντε. Βέβαια, μέσα στη μάχη βρίσκονται σαφέστατα και οι Neuville-Gilsoul, που σήμερα επέδειξαν βελτίωση σε σχέση με χθες.



Στην 4η θέση, με διαφορά σχεδόν 2:30 από την πρώτη τριάδα, βρίσκονται οι Sebastien Loeb-Daniel Elena (Hyundai i20 Coupe WRC). Οι 9 φορές Παγκόσμιοι Πρωταθλητές δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τους αντιπάλους τους, αφού σήμερα ήταν περίπου 1 δευτερόλεπτο/χιλιόμετρο πιο αργοί. Μάλιστα, το γεγονός ότι ο Loeb δεν παραπονιέται για κάποιο πρόβλημα ή λάθος στήσιμο στο αυτοκίνητο, είναι ενδεικτικό, ενώ στις σημερινές ειδικές διαδρομές, ήταν πιο αργός από τον Kalle Rovanpera.



Μια θέση πιο πίσω βρίσκονται οι Esapekka Lappi-Janne Ferm (Ford Fiesta WRC), με τον Φινλανδό να είναι σε κάθε Stop ειδικής διαδρομής, απογοητευμένος. Παρόλα αυτά, βελτίωσε τους χρόνους του σε σύγκριση με χθες, όμως είναι φανερό πως, τουλάχιστον Μόντε τα Ford Fiesta δεν είναι ανταγωνιστικά απέναντι στα Toyota Yaris και Hyundai i20 Coupe. Παρόλα αυτά, ο Lappi έχει μειώσει τη διαφορά από τον Loeb στα 14 δευτερόλεπτα και αναμένεται να διεκδικήσει αύριο τις πιθανότητές του για την 4η θέση. Την πρώτη εξάδα συμπληρώνουν οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC) που συνεχίζουν τη διαδικασία εκμάθησης με το νέο τους αυτοκίνητο. Ο 19χρονος οδηγός έχει μείνει μακριά από λάθη και προβλήματα, πετυχαίνοντας στο έπακρο μέχρι στιγμής το στόχο του. Όσον αφορά στα υπόλοιπα πληρώματα των εργοστασιακών ομάδων, οι Teemu Suninen-Jarmo Lehtinen και Gus Greensmith-Elliott Edmondson -που επέστρεψαν στον αγώνα μετά τη χθεσινή εγκατάλειψη- σημείωσαν αξιοπρεπείς χρόνους με τα Ford Fiesta WRC της M-Sport, όντες πάντως πιο αργοί από τους Lappi-Ferm. Οι Βρετανοί δε θα εκκινήσουν αύριο, καθώς ολοκλήρωσαν την ημέρα στην 66η θέση, απόρροια της χθεσινής τους εγκατάλειψης. Από την άλλη, η διαδικασία εκμάθησης συνεχίζεται και για τους Takamoto Katsuta-Dan Barritt με το 4ο Toyota Yaris WRC, που ολοκλήρωσαν την ημέρα στην 7η θέση γενικής.



Όσον αφορά στα αυτοκίνητα προδιαγραφών R5, η κατάσταση στην κορυφή παρέμεινε αμετάβλητη, με τα πληρώματα των Citroen C3 R5 να κυριαρχούν. Οι Eric Camilli-FX Buresi παραμένουν το ταχύτερο πλήρωμα της κατηγορίας RC2, ενώ προηγούνται στο WRC3 και βρίσκονται στην 8η θέση της γενικής. Οι Mads Ostberg-Torstein Eriksen βελτίωσαν σήμερα τους χρόνους τους, διατηρώντας το προβάδισμα στο WRC2 και ανεβαίνοντας στην 9η θέση της κατάταξης. Τη δεκάδα της γενικής συμπληρώνουν οι Nicolas Ciamin-Yannick Roche, που βρίσκονται στη δεύτερη θέση του WRC3.



Στο "ελληνικό σκέλος" του αγώνα, οι Νίκος Παυλίδης-Allan Harryman συνεχίζουν την πολύ καλή τους εμφάνιση, με το Peugeot 208 R2. Σήμερα, προσπάθησαν παρέμειναν μεταξύ των ταχύτερων πληρωμάτων στην κατηγορία τους, ολοκληρώνοντας την ημέρα στην 6η θέση της κατηγορίας RC4 και την 41η της γενικής. Επίδοση, που σημαίνει πως θα αγωνιστούν κανονικά στην αυριανή, τελευταία ημέρα του αγώνα, όπου θα συμμετάσχουν τα 60 πρώτα πληρώματα της κατάταξης.

Ες αύριον τα σπουδαία λοιπόν, καθώς απομένουν 4 ειδικές διαδρομές, με δύο περάσματα από το περίφημο Col de Turini, για να μάθουμε ποιος θα είναι ο νικητής του πρώτου φετινού αγώνα της χρονιάς. Θα εκπλήξει τους πάντες ο Elfyn Evans, πετυχαίνοντας ονειρικό ντεμπούτο με την Toyota, ή θα λυγίσει από τον 7 φορές νικητή του αγώνα, Sebastien Ogier; Μήπως ήρθε η στιγμή της πρώτης νίκης στο Μόντε για τον Thierry Neuville και τη Hyundai; Η απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα θα δοθεί αύριο, μετά από 63,54 αγωνιστικά χιλιόμετρα...

Αύριο, θα μεταδοθούν ζωντανά από την CosmoteTV και τη συχνότητα Sport 5HD, δύο ειδικές διαδρομές:

Ειδική Διαδρομή 15 (Col de Turini 2): 11:55

Ειδική Διαδρομή 16 (La Cabanette –Col de Braus 2/Power Stage): 13:00

Αναλυτικά αποτελέσματα και live ενημέρωση από το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC.

Δείτε τα highlights από το πρώτο loop των σημερινών ειδικών διαδρομών


 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
WRC - Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Πειστική νίκη για Neuville-Gilsoul



Η καταληκτική ημέρα είχε την υπογραφή των Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul, οι οποίοι χάρισαν στη Hyundai την πρώτη νίκη της χρονιάς, αφήνοντας τα δύο πληρώματα της Toyota στις επόμενες θέσεις του βάθρου.

Με τη διαφορά των τριών πρωτοπόρων στην αρχή της ημέρας να είναι ελάχιστη, όλοι οι φίλοι του WRC περίμεναν με αγωνία τις 4 σημερινές ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Οι Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC) ξεκινούσαν από τη τρίτη θέση, με διαφορά 6,4 δευτερολέπτων από τους πρωτοπόρους Elfyn Evans-Scott Martin (Toyota Yaris WRC), ενώ απείχαν και 1,5 δευτερόλεπτο από τους Sebastien Ogier-Julien Ingrassia (Toyota Yaris WRC).

Στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή της ημέρας, που περιλάμβανε και το διάσημο Col de Turini, οι Βέλγοι έκαναν ένα "state of intention", σημειώνοντας πειστικά τον ταχύτερο χρόνο. Με αυτόν τον τρόπο ξεπέρασαν τους Γάλλους 6 φορές παγκόσμιους πρωταθλητές, φτάνοντας μόλις 1,4 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή. Η συνέχεια ήταν ανάλογη, με τους Neuville-Gilsoul να είναι ξανά ταχύτεροι, ξεπερνώντας τους Evans-Martin κατά 4 δευτερόλεπτα και διευρύνοντας τη διαφορά από τους Ogier-Ingrassia.



Έπειτα και καθώς απέμενε η επανάληψη των δύο ειδικών διαδρομών, άπαντες περίμεναν την απάντηση των πληρωμάτων της Toyota. Όπως αποδείχθηκε όμως, οι Βέλγοι της Hyundai είχαν βρει τη χρυσή τομή σήμερα, ισορροπώντας ιδανικά μεταξύ μαύρου πάγου και πιο στεγνής ασφάλτου. Έτσι, έφτασαν στην πρώτη τους νίκη στο Μόντε Κάρλο, επίδοση που είχαν πλησιάσει πολύ στο παρελθόν, αλλά δεν είχαν καταφέρει να πετύχουν. Μάλιστα, κατέκτησαν και τους 5 βαθμούς της Power Stage, όπου ήταν για 16 χιλιοστά του δευτερόλεπτου (!) ταχύτεροι των Sebastien Ogier-Julien Ingrassia.



Οι Γάλλοι δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν το ρυθμό των αντιπάλων τους σήμερα, καθώς ήταν ανταγωνιστικοί απέναντί τους μόνο στην Power Stage. Εντέλει, με την επίδοσή τους στην Power Stage κατέκτησαν τη δεύτερη θέση, ξεπερνώντας για 1,7'' τους teammates τους, Elfyn Evans-Scott Martin. Η τρίτη θέση, που είναι το καλύτερό τους αποτέλεσμα στο Μόντε, αλλά και το γεγονός ότι διεκδίκησαν τη νίκη σχεδόν ως το τέλος, πιστοποιεί πως οι Βρετανοί δίκαια συγκαταλέγονται στα κορυφαία πληρώματα του θεσμού. Και έπεται συνέχεια, αφού τόσο αυτοί όσο και οι Ogier-Ingrassia, πραγματοποίησαν μόλις τον πρώτο τους αγώνα με το Toyota Yaris WRC.



Με θετικό πρόσημο ολοκληρώθηκε τελικά το Ράλλυ Μόντε Κάρλο για τους Esapekka Lappi-Janne Ferm (Ford Fiesta WRC). Ο 28χρονος Φινλανδός συνέχισε να βελτιώνει τους χρόνους του και εντέλει ολοκλήρωσε στην 4η θέση, που επίσης αποτελεί το καλύτερό του αποτέλεσμα στο Μόντε Κάρλο. Μια θέση πιο πίσω, τερμάτισαν οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC), στο ντεμπούτο τους με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC. O 19χρονος Φινλανδός απέφυγε λάθη και προβλήματα και αύξησε τις εμπειρίες του, προσθέτοντας και αυτός ένα "Personal Best" στο μέχρι στιγμής αγωνιστικό του βιογραφικό.



Οι Sebastien Loeb-Daniel Elena (Hyundai i20 Coupe WRC), περιορίστηκαν τελικά στην 6η θέση, μετά από μια καταστροφική ημέρα. Η αρχή του "κακού" έγινε το πρωί, όταν ξεκίνησαν με μία ρεζέρβα από το σέρβις, σε αντίθεση με όλους τους υπόλοιπους που επέλεξαν δύο. Ήδη, στη δεύτερη ειδική τα ελαστικά είχαν φθαρεί, με αποτέλεσμα μια έξοδο που θα μπορούσε να κοστίσει την εγκατάλειψη. Ωστόσο, οι Loeb-Elena στάθηκαν τυχεροί καθώς στο σημείο υπήρχαν αρκετοί θεατές, που έσπρωξαν το i20 στο δρόμο για τον τερματισμό. Μετά από αυτό, οι 9 φορές Παγκόσμιοι Πρωταθλητές δε μπορούσαν να πιέσουν καθώς τα ελαστικά τους είχαν φθαρεί, χάνοντας τελικά δύο θέσεις στη γενική κατάταξη.



Στην 7η θέση τερμάτισαν οι Takamoto Katsuta-Dan Barritt (Toyota Yaris WRC), με τον νεαρό Ιάπωνα να βρίσκεται σε στάδιο εκμάθησης. Τα μικρά λάθη δεν έλειψαν κατά τη διάρκεια του αγώνα, ωστόσο σήμερα ο Katsuta δεν αντιμετώπισε προβλήματα, πετυχαίνοντας και αυτός το καλύτερό του αποτέλεσμα στο WRC. Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι Teemu Suninen-Jarmo Lehtinen (Ford Fiesta WRC), που σημείωσαν αρκετά καλούς χρόνους μετά την επιστροφή από την πρόωρη εγκατάλειψή τους το βράδυ της Πέμπτης. Εντέλει, η 8η θέση είναι ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα, αν σκεφτούμε πως το πρωί της Παρασκευής, βρίσκονταν 55οι.



Η βαθμολογούμενη δεκάδα, συμπληρώθηκε από τους νικητές των κατηγοριών WRC3 και WRC2 αντίστοιχα, όπου κυριάρχησαν πληρώματα με Citroen C3 R5. Οι Eric Camilli-FX Buresi κατέκτησαν τη νίκη στο WRC3, τερματίζοντας στην 9η θέση γενικής, ενώ οι Mads Ostberg-Torstein Eriksen επικράτησαν στο WRC2, συμπληρώνοντας τη βαθμολογούμενη δεκάδα.



Στο βάθρο του WRC2, ανέβηκαν ακόμη οι Adrien Fourmaux-Renaud Jamoul (Ford Fiesta R5 MKII) και Nikolay Gryazin-Yaroslav Fedorov (Hyundai i20 NG R5). Την κατάταξη της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Rhys Yates-James Morgan (Ford Fiesta R5 MKII), ενώ οι Ole Christian Veiby-Jonas Andersson (Hyundai i20 NG R5) εγκατέλειψαν από έξοδο, που προκάλεσε την ακύρωση της δεύτερης σημερινής ειδικής διαδρομής, καθώς το αυτοκίνητό τους εμπόδιζε τη διέλευση των επόμενων αγωνιστικών. Από την άλλη, το βάθρο του WRC3 ήταν αμιγώς γαλλικό, καθώς τους Camilli-Buresi ακολούθησαν οι Nicolas Ciamin-Yannick Roche και Yoann Bonato-Benjamin Boulloud, όλοι τους με Citroen C3 R5.



Από ελληνικής πλευράς, οι Νίκος Παυλίδης-Allan Harryman πρόσθεσαν ακόμη μια τιμητική διάκριση στο βιογραφικό τους, τερματίζοντας τον αγώνα, μετά από πολύ καλή εμφάνιση. Συγκεκριμένα, το πλήρωμα του Peugeot 208 R2 επέστρεψε στο Πριγκιπάτο στην 40ή θέση της γενικής κατάταξης και την 5η, στην πολυπληθή κατηγορία RC4. Και του χρόνου!

Επόμενος αγώνας για το WRC, θα είναι το χιονισμένο Ράλλυ Σουηδίας στις 13-16 Φεβρουαρίου.

Αναλυτικά αποτελέσματα από το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC.




Xεραδες PraisingPraising
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
WRC - Ράλλυ Σουηδίας: Επικεφαλής ο Evans μετά την πρώτη ημέρα


Οι Elfyn Evans-Scott Martin ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός του Ράλλυ Σουηδίας σήμερα, με διαφορά 8,5 δευτερολέπτων από τους πιο κοντινούς διώκτες τους, Ott Tanak-Martin Jarveoja.

Ο 2ος γύρος του WRC ξεκίνησε σήμερα το πρωί, με τις καιρικές συνθήκες να αποτελούν το κύριο θέμα συζήτησης. Υπενθυμίζουμε, πως οι απροσδόκητα υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες, οδήγησαν σε μεγάλη μείωση των αγωνιστικών χιλιομέτρων του αγώνα. Το πρόγραμμα της σημερινής, πρώτης αγωνιστικής ημέρας, περιλάμβανε μόλις 4 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους μόλις 63,68 αγωνιστικών χιλιομέτρων, εκ των οποίων μία ήταν υπερειδική.

Η αρχή έγινε με 2 ειδικές διαδρομές στη Νορβηγία, ενώ αμέσως μετά το πρόγραμμα περιλάμβανε επιστροφή στη Σουηδία, για μια εντελώς νέα διαδρομή. Καθώς η ημέρα ξεκίνησε νωρίς το πρωί, στο οδόστρωμα υπήρχε χιόνι και πάγος, ωστόσο σε πολλά σημεία οι διαδρομές ήταν αμιγώς χωμάτινες, με αποκορύφωμα την αμιγώς χωμάτινη υπερειδική Torsby. Έτσι, οι οδηγοί καλούνταν να βρουν τη βέλτιστη πρόσφυση των ελαστικών με καρφιά, ανάλογα με την περίσταση.



Καλύτεροι σε αυτό αποδείχθηκαν οι Elfyn Evans-Scott Martin (Toyota Yaris WRC), οι οποίοι σημείωσαν σε δύο περιπτώσεις τον ταχύτερο χρόνο. Ο 31χρονος Ουαλός ξεχώρισε στη διαδρομή Nyckelvattnet, που όπως προαναφέραμε ήταν νέα για όλους, δημιουργώντας σημαντικό μέρος της διαφοράς. Το ρυθμό του Evans, ακολούθησε κατά κύριο λόγο ο Ott Tanak, που έχοντας στο δεξί κάθισμα του Hyundai i20 Coupe WRC τον Martin Jarveoja, "άνοιξε λογαριασμό" ταχύτερων χρόνων με τη νέα του ομάδα, όντας επίσης ταχύτερος σε δύο περιπτώσεις. O Παγκόσμιος Πρωταθλητής απέφυγε τα ρίσκα όπου η πρόσφυση ήταν ασαφής, ωστόσο έδειξε να βρίσκει ρυθμό και θα είναι υπολογίσιμος αντίπαλος για τον Evans, στη συνέχεια.



Στην 3η θέση, βρίσκονται οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC). Μόλις στη δεύτερή του εμφάνιση με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC στο πρωτάθλημα, ο 19χρονος Φινλανδός εντυπωσίασε, κινούμενος σε ρυθμούς τριάδας. Μάλιστα, πριν την υπερειδική βρισκόταν στη 2η θέση, εμπρός από τον Tanak, ωστόσο έχασε σχεδόν 6 δευτερόλεπτα όταν στην πρώτη φουρκέτα, ο κινητήρας του Yaris έσβησε προσωρινά. Μια θέση πιο πίσω, βρίσκονται οι Sebastien Ogier-Julien Igrassia (Toyota Yaris WRC). Οι 6 φορές Παγκόσμιοι Πρωταθλητές προτίμησαν να μη ρισκάρουν, με τον Ogier να αναγνωρίζει ιπποτικά πως οι teammates του έκαναν καλύτερη δουλειά από εκείνον σήμερα. Φυσικά, αυτό έχει και δεύτερη ανάγνωση, αφού οι επιδόσεις των Evans και Rovanpera δείχνει τη δυναμική του Toyota Yaris WRC στο Ράλλυ Σουηδίας. Κατά συνέπεια, ένας οδηγός με τις ικανότητες του Ogier μπορεί να αντιστρέψει τη διαφορά 17,8 δευτερολέπτων, ακόμη και σε έναν αγώνα μειωμένων χιλιομέτρων, όπως ο φετινός.



Στην 5η θέση, ολοκλήρωσαν την ημέρα οι Esapekka Lappi-Janne Ferm (Ford Fiesta WRC), με διαφορά 20,9'' από την κορυφή. Ο Φινλανδός θεωρεί πως δε μπορούσε να κινηθεί ταχύτερα, με την επίδοσή του πάντως να μην είναι κακή, καθώς είναι ανταγωνιστικός με τους διεκδικητές του τίτλου, διατηρώντας πίσω του τον Thierry Neuville. Ο Βέλγος, που ολοκλήρωσε την ημέρα 6ος με διαφορά 23,6'' από τον Evans, δεν είναι ικανοποιημένος από την θέση του στην κατάταξη, ωστόσο έμεινε ευχαριστημένος από την προσπάθειά του με το Hyundai i20 Coupe WRC και συνοδηγό τον Nicolas Gilsoul.



Μόλις 0,6'' πιο πίσω, βρίσκονται οι Craig Breen-Paul Nagle (Hyundai i20 Coupe WRC). Το τρίτο πλήρωμα της Hyundai, φρόντισε να μείνει μακριά από προβλήματα, ώστε να αποτελέσει ιδανική "οπισθοφυλακή" για τα άλλα δύο πληρώματα της Πρωταθλήτριας Κατασκευαστών, που διεκδικούν τη νίκη ή θέση στο βάθρο. Οι Teemu Suninen-Jarmo Lehtinen (Ford Fiesta WRC) βρίσκονται στην 8η θέση, με τον Φινλανδό οδηγό να μην εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του μέχρι στιγμής. Άτυχοι στάθηκαν οι Jari Matti Latvala-Juho Hanninen (Toyota Yaris WRC). Το φινλανδικό πλήρωμα, αρχικά είχε τετ-α-κε που κόστισε αρκετά δευτερόλεπτα στην 2η ε.δ. της ημέρας. Έπειτα, ο κινητήρας του Toyota Yaris WRC παρουσίασε πρόβλημα, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν την προσπάθειά τους μετά την 3η ε.δ., έχοντας χάσει περισσότερα από 2 λεπτά. Μάλιστα, σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση δε θα επανεκκινήσουν, ενώ επόμενος αγώνας που αναμένεται να συμμετάσχουν είναι το Ράλλυ Σαρδηνίας, τον Ιούνιο.



Στο WRC2, επικεφαλής βρίσκονται οι Mads Ostberg-Torstein Eriksen (Citroen C3), που έχουν μάχη με τους Ole Christian Veiby-Jonas Andersson (Hyundai i20 NG), με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι 8,4''. Τρίτοι, είναι οι Pontus Tidemand-Patrik Barth (Skoda Fabia evo), ενώ την κατάταξη της κατηγορίας διαμορφώνουν οι Adrien Fourmaux-Renaud Jamoul (Ford Fiesta MKII), Nikolay Gryazin-Yaroslav Fedorov (Hyundai i20 NG) και Rhys Yates-James Morgan (Ford Fiesta MKII).



Στο WRC3, για ιδιώτες οδηγούς με αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2, η μάχη για τη νίκη είναι επίσης σκανδιναβική υπόθεση. Στην κορυφή βρίσκονται οι Φινλανδοί Emil Lindholm-Mikael Korhonen (Skoda Fabia evo), που φιγουράρουν παράλληλα στην 10η θέση της γενικής, όντες το ταχύτερο πλήρωμα με τέτοια αυτοκίνητα. Στη 2η θέση της κατηγορίας βρίσκονται οι συμπατριώτες τους Jari Huttunen-Mikko Louka (Hyundai i20 NG), με τους Johan Kristofersson-Stig Rune Skjaermoen (VW Polo) και Oliver Solberg-Aaron Johnston (Skoda Fabia evo) να ακολουθούν.



To Ράλλυ Σουηδίας αποτελεί τον εναρκτήριο γύρο για το φετινό JWRC, που διεξάγεται με πανομοιότυπα Ford Fiesta R2T, που προετοιμάζει η M-Sport. Όπως αναμενόταν, οι οδηγοί με προγενέστερη εμπειρία οδήγησης σε χιόνι είχαν πλεονέκτημα. Μετά την πρώτη ημέρα, επικεφαλής βρίσκονται οι Σουηδοί Tom Kristensson-Joakim Sjoberg, ακολουθούμενοι από τους Λετονούς Martins Sesks-Renars Francis και τους Φινλανδούς Lauri Joona-Ari Koponen.

Η αυριανή, δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Σουηδίας, θα είναι ακριβώς ίδια με τη σημερινή. Το μετεωρολογικό δελτίο αναφέρει μείωση της θερμοκρασίας, γεγονός που αυξάνει την αισιοδοξία για αύξηση του χιονιού και του πάγου στις ειδικές διαδρομές. Αυτό, μένει να αποδειχθεί και στην πράξη...

Το πανόραμα της ημέρας

Ε.Δ.: 4

Μήκος: 63,68 χλμ.

Νικητές Ε.Δ.: Evans-Tanak 2

Επικεφαλής ανά Ε.Δ.: Evans 1-4

Κατάταξη

1. Evans-Martin (Toyota Yaris WRC) 30:43.7

2. Tänak-Järveoja (Hyundai i20 Coupe WRC) +8.5''

3. Rovanperä-Halttunen (Toyota Yaris WRC) +14.3''

4. Ogier-Ingrassia (Toyota Yaris WRC) +17.8''

5. Lappi-Ferm (Ford Fiesta WRC) +20.9''

6. Neuville-Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC) +23.6''

7. Breen-Nagle (Hyundai i20 Coupe WRC) +24.2''

8. Suninen-Lehtinen (Ford Fiesta WRC) +31.4''

9. Katsuta-Barritt (Toyota Yaris WRC( +49.6''

10. Lindholm-Korhonen (Skoda Fabia evo) +1:45.7''

Οι 4 αυριανές ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Σουηδίας, θα μεταδοθούν από την Cosmote Sport 5HD.

SS6 Hof-Finnskog 2, 09:40-10:40

SS7 Finnskogen 2, 11:00-12:05

SS8 Nyckelvattnet 2, 12:05-13:00

SS9 Torsby Sprint 2, 16:00-16:50

Πρόγραμμα, ωράριο, συμμετοχές, ζωντανή ενημέρωση και χρόνους κατά τη διάρκεια του αγώνα, θα βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC


 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
WRC - Ράλλυ Σουηδίας: Αγγίζει τη νίκη ο Evans (+videos)



Αμετάβλητη παρέμεινε η κατάσταση στη 2η ημέρα του αγώνα, με τους Elfyn Evans-Scott Martin να κυριαρχούν, φτάνοντας πολύ κοντά στη νίκη καθώς αύριο θα διεξαχθεί εντέλει μόνο μία ειδική διαδρομή.

Το Ράλλυ Σουηδίας συνεχίστηκε σήμερα, Σάββατο 15 Φεβρουαρίου, έχοντας το ίδιο ακριβώς πρόγραμμα με χθες. Το οποίο περιλάμβανε 4 ειδικές διαδρομές (Hof-Finnskog, Finnskogen, Nyckelvattnet, Torsby Sprint), συνολικού μήκους 63,68 αγωνιστικών χιλιομέτρων.


Οι δυο πρώτες διαδρομές πραγματοποιήθηκαν, ως γνωστόν, στη Νορβηγία και οι επόμενες δύο, στη Σουηδία.Το οδόστρωμα των ειδικών διαδρομών της ημέρας συνδύαζε χιόνι, πάγο, αλλά και πολλή λάσπη, που σε αρκετά σημεία θύμιζε έως και Ράλλυ Ουαλίας. Όπως και χθες, οι οδηγοί είχαν δυνατότητα χρήσης επιπλέον δύο νέων ελαστικών, για λόγους ασφαλείας. Πάντως, οι ειδικές διαδρομές ήταν σήμερα ακόμη πιο γρήγορες, με τον Elfyn Evans να έχει μ.ω.τ. 135,4 χλμ./ώρα στην εναρκτήρια διαδρομή της ημέρας, όπου ενδεικτικά αναφέρουμε πως ο επικεφαλής του JWRC, Tom Kristensson, σημείωσε μ.ω.τ. 118,6 χλμ./ώρα με το δικίνητο Ford Fiesta.



Στην εξέλιξη της ημέρας, η μάχη για την πρώτη θέση που πολλοί περιμέναμε, εντέλει δεν ήρθε. Οι Elfyn Evans-Scott Martin πιστοποίησαν την ανωτερότητά τους, διπλασιάζοντας τη διαφορά από τους κυριότερους διώκτες τους, Ott Tanak-Martin Jarveoja. Παρακολουθώντας τις ειδικές διαδρομές, ήταν φανερό πως ο Ουαλός οδηγός έχει βρει τη χρυσή τομή και νιώθει πολύ άνετα πίσω από το τιμόνι του Toyota Yaris WRC, σημειώνοντας τον έναν ταχύτερο χρόνο μετά τον άλλον, χωρίς να πιέζεται ιδιαίτερα.



Από την άλλη, οι Tanak-Jarveoja προσπάθησαν να ακολουθήσουν το ρυθμό των πρωτοπόρων, ωστόσο όχι μόνο δεν κατάφεραν να μειώσουν τη διαφορά των 8,5'', αλλά την είδαν να αυξάνεται στα 17,2''. Χαρακτηριστική ήταν η δήλωση του Tanak ότι το αυτοκίνητο θύμιζε καρτ, όντας πολύ σκληρό και απόλυτο στη συμπεριφορά του, γεγονός που θα ήθελε να αλλάξει. Πάντως, η 2η θέση μόνο κακή επίδοση δε συνιστά για τον Εσθονό Παγκόσμιο Πρωταθλητή.



Η μεγαλύτερη μάχη της ημέρας, συντελέστηκε στις αμέσως επόμενες θέσεις. Οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC) έχασαν αρχικά την 3η θέση, από τους Sebastien Ogier-Julien Ingrassia (Toyota Yaris WRC). Ο νεαρός Φινλανδός ήταν απογοητευμένος που δε μπορούσε να ελέγξει όπως ήθελε την υποστροφή του αυτοκινήτου όταν έχανε καρφιά στα ελαστικά του, ωστόσο επανήλθε δριμύτερος και, αλλάζοντας τις ρυθμίσεις του εμπρός μέρους μεταξύ δύο ειδικών, ανέκτησε την θέση πριν την τελευταία ειδική διαδρομή. Εκεί, ο Ogier πήρε το αίμα του πίσω, ολοκληρώνοντας αυτός στην 3η θέση της ημέρας, με διαφορά μόλις 0,5'' από τον νεαρό. Πάντως, ο 6 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν εντυπωσίασε, για τα δεδομένα του, δείχνοντας διστακτικός να ρισκάρει στις ευμετάβλητες συνθήκες των σκανδιναβικών ειδικών. Ακόμη και έτσι όμως, μια θέση στο βάθρο δεν είναι ποτέ ευκαταφρόνητη.



Αντίστοιχη μάχη όμως, έχουμε και για την 5η θέση. Εκεί, όπου οι Esapekka Lappi-Janne Ferm (Ford Fiesta WRC) οδήγησαν ψυχωμένα και διατηρήθηκαν εμπρός από τους Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC). Οι Φινλανδοί έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και με την εμφάνισή τους, διασώζουν το γόητρο της ομάδας του Malcolm Wilson, καθώς το Fiesta δείχνει να βρίσκεται ένα κλικ πίσω από τα Toyota Yaris και Hyundai i20 Coupe. Όσον αφορά στους νικητές του Ράλλυ Μόντε Κάρλο σήμερα δεν είχαν τη δικαιολογία της πρώτης διέλευσης στις ειδικές διαδρομές, ωστόσο δεν βρήκαν τον καλό τους εαυτό. Για τα δεδομένα τους έμειναν σε χαμηλές για τα δεδομένα τους πτήσεις -παρά την επικράτηση στην ε.δ. Torsby Sprint μήκους 2,8 χιλιομέτρων,- παραμένοντας στην 6η θέση. Το κυριότερο όμως, είναι πως ο Neuville δεν έχει σαφή εξήγηση για τους χρόνους του, αφού είναι ευχαριστημένος από την προσπάθειά του, ωστόσο είναι βέβαιο πως αύριο θα επιχειρήσει να κλέψει στο νήμα την 5η θέση, από τον Lappi.



Στην 7η θέση ολοκλήρωσαν την ημέρα οι Craig Breen-Paul Nagle (Hyundai i20 Coupe WRC), οι οποίοι χθες φρόντισαν να μειώσουν ρυθμό στην μικρή ειδική διαδρομή του Torsby, ώστε να βρεθούν πίσω από τους Neuville-Gilsoul και σήμερα, ουσιαστικά να τους "ανοίγουν το δρόμο". Σήμερα, κινήθηκαν σε αναμενόμενους ρυθμούς χωρίς να εντυπωσιάσουν, διατηρούμενοι όμως με άνεση εμπρός από τους Teemu Suninen-Jarmo Lehtinen (Ford Fiesta WRC). Ο Φινλανδός που πέρυσι προηγήθηκε στο συγκεκριμένο αγώνα, δείχνει χαμένος και δε μπορεί να είναι ανταγωνιστικός, ολοκληρώνοντας την ημέρα στην 8η θέση. Μια θέση πιο πίσω, βρίσκονται οι Takamoto Katsuta-Dan Barritt (Toyota Yaris WRC), με τον Ιάπωνα να συνεχίζει το "φροντιστήριο υψηλών ταχυτήτων", στο πλαίσιο της συλλογής εμπειριών.

Σε ένα ενδιαφέρον παραλειπόμενο, η χθεσινή εγκατάλειψη των Latvala-Hanninen, οφείλεται σε λάθος τοποθέτηση ενός καλωδίου, το οποίο έχασε την προστασία του μετά από ένα χτύπημα στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Αναγνωρίζοντας το λάθος, ο Tommi Makinen αποφάσισε να "αποζημιώσει" τον Latvala, προσφέροντάς του τη συμμετοχή στο Ράλλυ Σαρδηνίας, τον Ιούνιο.



Τη βαθμολογούμενη δεκάδα σε επίπεδο γενικής, διαμορφώνουν οι Jari Huttunen-Mikko Lukka (Hyundai NG i20). Οι Φινλανδοί που εντυπωσίασαν με την ταχύτητά τους, προηγούνται με βραχεία κεφαλή στην κατάταξη του WRC3, για ιδιώτες με αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally2. Μια θέση πιο πίσω, σε γενική και επιμέρους κατάταξη του WRC3 βρίσκονται οι συμπατριώτες τους Emil Lindholm-Mikael Korhonen (Skoda Fabia evo), με διαφορά 3,4''. Την τριάδα της ανταγωνιστικότατης κατηγορίας, συμπληρώνουν οι Oliver Solberg-Aaron Johnston (Skoda Fabia evo).



Όσον αφορά στο WRC2, οι Mads Ostberg-Torstein Eriksen (Citroen C3) διατηρούν το προβάδισμα στην νορβηγική μονομαχία, έχοντας διαφορά 15,8'' από τους O.C. Veiby-Jonas Andersson (Hyundai NG i20), την ώρα που στην τρίτη θέση βρίσκονται οι Pontus Tidemand-Patrik Barth (Skoda Fabia evo).



Στο JWRC, που διεξάγεται με Ford Fiesta MK8 Rally4 ενιαίων προδιαγραφών, οι Σουηδοί Tom Kristensson-Joakim Sjoberg παραμένουν με άνεση επικεφαλής, εμπρός από τους Λετονούς Martins Sesks-Renars Francis και τους Φινλανδούς Lauri Joona-Ari Koponen.

Το Ράλλυ Σουηδίας ολοκληρώνεται αύριο, με τη διεξαγωγή μόλις μίας ειδικής διαδρομής, μήκους 21,26 χιλιομέτρων, που θα είναι και η Power Stage. Αν και αρχικά είχαν προγραμματιστεί δύο περάσματα, το πρώτο ακυρώθηκε, καθώς λόγω της υψηλής θερμοκρασίας, οι συνθήκες θα ήταν πολύ δύσκολες στο δεύτερο πέρασμα, που συνοδεύεται από την Power Stage. Κάπως έτσι, ο 2ος γύρος του WRC, περιορίζεται σε αγωνιστικό μήκος μικρότερο των 150 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Κρίμα!

Το πανόραμα της ημέρας

Ε.Δ.: 4

Μήκος: 63,68 χλμ.

Νικητές Ε.Δ.: Evans 3, Neuville 1

Επικεφαλής ανά Ε.Δ.: Evans 5-8

Κατάταξη

1. Evans-Martin (Toyota Yaris WRC) 1:00.56,1

2. Tänak-Järveoja (Hyundai i20 Coupe WRC) +17,2''

3. Ogier-Ingrassia (Toyota Yaris WRC) +28,8''

4. Rovanpera-Halttunen (Toyota Yaris WRC) +29,3''

5. Lappi-Ferm (Ford Fiesta WRC) +34,7''

6. Neuville-Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC) +39,2''

7. Breen-Nagle (Hyundai i20 Coupe WRC) +49,7''

8. Suninen-Lehtinen (Ford Fiesta WRC) +1:14,8''

9. Katsuta-Barritt (Toyota Yaris WRC) +1:37,4''

10. Huttunen-Lukka (Hyundai i20 NG) +3:39,1''

Η αυριανή Power Stage "Likenas", μήκους 21,19 αγωνιστικών χιλιομέτρων, θα μεταδοθεί ζωντανά από την Cosmote Sport 5HD, στις 13:00-14:35 ώρα Ελλάδος.

Πρόγραμμα, ωράριο, συμμετοχές, ζωντανή ενημέρωση και χρόνους κατά τη διάρκεια του αγώνα, θα βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC

Δείτε τα highlights από τις σημερινές ειδικές διαδρομές

 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τι θεαματικη οδηγηση , καθε φορα στο οριο ...... αραγε τι κυβικα και ιπποδυναμεις παιζουν στους πρωταγωνιστες , μπορουμε να μαθουμε ? .......Praising
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Τι θεαματικη οδηγηση , καθε φορα στο οριο ...... αραγε τι κυβικα και ιπποδυναμεις παιζουν στους πρωταγωνιστες , μπορουμε να μαθουμε ? .......Praising
Περικοπές και εκεί Στέλιο !!
1600αρια τα έχουν κάνει και εκεί οπως και στη F1 !!
Απλά με λίγο τεχνολογία παραπάνω από τα πολιτικά!! :p γύρω στους 380 ίππους παίζουν!!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Τι θεαματικη οδηγηση , καθε φορα στο οριο ...... αραγε τι κυβικα και ιπποδυναμεις παιζουν στους πρωταγωνιστες , μπορουμε να μαθουμε ? .......Praising


Τα τρέχοντα αυτοκίνητα με 1,6 L κινητήρες turbo άμεσης έγχυσης και τετρακίνηση είναι κατασκευασμένα σύμφωνα με τους κανονισμούς του World Rally Car για αγώνες σε πίσσα, χαλίκι και χιόνι. Η απόδοση ισχύος περιορίζεται σε περίπου 380 ίππους (280 kW). Τα τρέχοντα αυτοκίνητα στο πρωτάθλημα περιλαμβάνουν τα Citroën C3 WRC , το Ford Fiesta WRC , το Toyota Yaris WRC και το Hyundai i20 Coupe WRC . Το Volkswagen Polo R WRC τερμάτισε με το κλείσιμο της σεζόν του 2016.
 
Top Bottom