MV Agusta & Cagiva History

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
H MV Agusta συμπληρώνει φέτος 75 χρόνια ιστορίας γεμάτα παγκόσμιους τίτλους και μοναδικές μοτοσυκλέτες

Στα 75 χρόνια της το ένα συνήθειο που ποτέ δεν έχασε η MV Agusta είναι το να κερδίζει

BIKEIT.GR

MV Agusta – Γιορτάζει 75 χρόνια ιστορίας - BIKEIT!


Αφιέρωμα - Η MV Agusta έγινε 75 ετών και αυτή είναι η λαμπρή, όσο και ταραχώδης ιστορία της, γεμάτη τίτλους, μεγάλες προσωπικότητες, σημαδιακά μοντέλα και αλλεπάλληλες εξαγορές

Από τα αεροπλάνα στις μικρές μοτοσυκλέτες κι από κει στην απόλυτη κυριαρχία των Grand Prix. Αυτή είναι η ιστορία της θρυλικής MV Agusta.

BIKEIT.GR

Αφιέρωμα - MV Agusta, μια καλλονή 75 ετών - BIKEIT!
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Αρρώστια!

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.217
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Δεν μπορώ... λιποθυμω :p:p

..... εσυ δεν υπολογιζεσαι , λιποθυμα. abcdefghgk

Ενα ακομα δειγμα της Ευρωπαικης στενοκεφαλιας και δυσκαμψιας των ιθυνοντων ..... τετραχρονος κινητηρας , με τοσες περγαμηνες σε αγωνες ..... και ομως δεν μπορεσαν να ακολουθησουν τις απαιτησεις της αγορας τοτε που επρεπε ......! cdefghigi
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
..... εσυ δεν υπολογιζεσαι , λιποθυμα. abcdefghgk

Ενα ακομα δειγμα της Ευρωπαικης στενοκεφαλιας και δυσκαμψιας των ιθυνοντων ..... τετραχρονος κινητηρας , με τοσες περγαμηνες σε αγωνες ..... και ομως δεν μπορεσαν να ακολουθησουν τις απαιτησεις της αγορας τοτε που επρεπε ......! cdefghigi
Τελικά τα Ιταλικά είναι να τα βλέπεις από μακριά η όχι;cdefghigi
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.945
Ηλικία
46
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Τελικά τα Ιταλικά είναι να τα βλέπεις από μακριά η όχι;cdefghigi
Εξαρτάται από πόσο πίσω πας στη χρονολογία...μετά το 2010 δεν υφίσταται διάφορες πια...
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Τελικά τα Ιταλικά είναι να τα βλέπεις από μακριά η όχι;cdefghigi

Με σχετική οικονομική άνεση μόνο.25άρης-30άρης μόνο με του μπαμπά το πορτοφόλι...
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.217
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τελικά τα Ιταλικά είναι να τα βλέπεις από μακριά η όχι;cdefghigi

.... εξαρταται σε ποσα μερη κοβεις το χαπακι του Viagrα , αν το χρειαζεσαι ολο μια και εξω...... αστο , ειναι επικινδυνο .....! Laugh
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Cagiva - Ferrari F4: Ένα "κόκκινο" όνειρο
Μια ακόμη έμπνευση του Castiglioni



Cagiva Ferrari F4 , αυτό είναι το όνομα του πρωτότυπου που δημιούργησε ο Claudio Castiglioni (ηγέτης της ομάδας που ανέλαβεε Cagiva και Ducati στη δεκαετία του '90) σε συνεργασία με το θρυλικά μάρκα αυτοκινήτων

Μια επαναστατική μοτοσυκλέτα που, που ο Castiglioni, ήθελε να πρωταγωνιστεί στην πίστα αλλά και να αποτελέσει την ομορφότερη μοτοσυκλέτα όλων των εποχών. Ένα φιλόδοξο όνειρο που όμως δεν προχώρησε. Από το project αυτό, σήμερα, παραμένει μόνο ένα πρωτότυπο δείγμα που εκτίθεται στο Μουσείο MV Agusta.



Το πρωτότυπο
Το Cagiva Ferrari F4 είχε το πλαίσιο του Cagiva C594, της μοτοσυκλέτα που βλέπαμε στις πίστες των Grand Prix 500 και εξαρτήματα που προέρχονταν από μοντέλα της μάρκας. Ο προβολέας προερχόταν από το Cagiva Canyon, οι καθρέφτες από το Cagiva Mito και τα όργανα από το Cagiva 500 .



Ο κινητήρας κατασκευάστηκε από τους μηχανικούς της Ferrari. Ένας τετρακύλινδρος 750cc, με ακτινικές βαλβίδες και κιβώτιο ταχυτήτων τύπου κασέτας. Πραγματικά αγωνιστικός κινητήρας που θα έδινε το όνομα στην μοτοσυκλέτα, με το F να δείχνει με ακρίβεια Ferrari και το 4 τον αριθμός κυλίνδρων.

Οι δοκιμές και το τέλος του “ονείρου”
Η είδηση για τη γέννηση μιας μοτοσικλέτας από την Cagiva-Ferrari ακολουθήθηκε με ενδιαφέρον από τον διεθνή Τύπο και η πιθανή πρόθεση της Ferrari να συμπεριλάβει τη μοτοσικλέτα στην γκάμα της μαθεύτηκε γρήγορα. Η πίστα του Mugello φιλοξένησε την πρώτη δοκιμή στην πίστα της F4 με αναβάτη τον Pierfrancesco Chili.
Οι εντυπώσεις του Chili σχετικά με το πρωτότυπο με τον κινητήρα Ferrari, μετά τη σύντομη δοκιμή στο Mugello, ήταν καθοριστικές. Η δομή του κινητήρα δεν ήταν σωστή, ενώ το πλαίσιο δεν ήταν κακό. Ο Chili έκανε μόλις εφτά γύρους, επιμένοντας πως τη δεδομένη στιγμή δεν υπήρχε νόημα για περαιτέρω δοκιμές.



Το όνειρο του Castiglioni είχε καταστραφεί. Τα οικονομικά προβλήματα από την επένδυση γα την συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα είχαν αρχίσει να φαίνονται. Το κόστος παραγωγής της μοτοσυκλέτας ήταν δυσβάσταχτο για την μικρή ιταλική εταιρεία. Την ίδια στιγμή, η Ferrari αποφάσισε να αποσυρθεί καθώς δεν ήταν ικανοποιημένη με την απόδοση του κινητήρα που δοκιμάστηκε με τον περαιτέρω φόβο μιας πιθανής λανθασμένης επένδυσης που θα μπορούσε να υπονομεύσει το κύρος της μάρκας.

Το MV Agusta F4
Το πρωτότυπο Ferrari-Cagiva F4επανήλθε στο επίκαιρο με την αγορά της Cagiva από την MV Agusta . Ο ίδιος ο Tamburini , ανέθεσε στον Castiglioni να σχεδιάσει την F4 και μετέτρεψε το project σε MV Agusta F4 . Η μοτοσυκλέτα παρουσιάστηκε το 1997 στην Eicma, δεν είχε καμία σχέση με το πρωτότυπο της Ferrari, αλλά ήταν εξοπλισμένο με τεχνολογίες αιχμής. Απέδιδε 126 ίππους στις 12.500 σ.α.λ. και 72 Nm στις 10.500 σ.α.λ.



Το πλαίσιο ήταν ένα μείγμα πλακών αλουμινίου και χαλύβδινου χωροδικτυώματος. Το ψαλίδι ήταν μονόμπρατσο και οι 4 απολήξεις της εξάτμισης κατέληγαν κάτω από το ουραίο τμήμα. Μια πρωτοποριακή μοτοσυκλέτα σε τεχνική και σχεδιασμό που συνέβαλε στην αναβίωση της εταιρεία της Schiranna και αναγνωρίστηκε ως η πιο όμορφη μοτοσυκλέτα στον κόσμο.
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.945
Ηλικία
46
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
το διχρονο πιο πανω εφερε πολλες καινοτομιες που μετα τις πηραν ολοι και ενιοτε πουλησαν και μουρη,οτι τα εφτιαξαν αυτοι.....
το απογευμα θα γραψω αναλυτικα!!!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Cagiva 250 RX (1979-1981) κινητήρας : μονοκύλινδρος δίχρονος διάμετρος 72 X διαδρομή 61mm 248,36cc συμπίεση 13,5:1 38 hp 110kg
Η Cagiva (αρκτικόλεξο για το "CAstiglioni GIovanni VArese") είναι Ιταλός κατασκευαστής μοτοσικλετών . Η εταιρεία ιδρύθηκε από τον Claudio Castiglioni το 1950 στο Βαρέζε . Αρχικά, παρήγαγε μεταλλικά εξαρτήματα, το 1978 άρχισε να παράγει μοτοσικλέτες.
Το 1979, παρήγαγε 40.000 μοτοσικλέτες ετησίως, που κινούνται με δίχρονους κινητήρες και κυβισμό 125-350 cc.
Η δίχρονη σειρά Harley-Davidson πωλήθηκε στην Cagiva στις αρχές της δεκαετίας του 1980.
Το 1983 η Cagiva με τέσσερις κινητήρες Ducati V-Twin, από 350 έως 1000 cc εισήλθε στη μεγάλη αγορά.
Το 1985, η Cagiva αγόρασε τη Ducati , αλλά κράτησε τη μάρκα Ducati επειδή ήταν πιο αναγνωρίσιμη. Ορισμένες μοτοσικλέτες Cagiva χρησιμοποιούν κινητήρες Ducati και Suzuki.
Το 1985, η Cagiva αγόρασε και τη Moto Morini , το 1987 τη Husqvarna Motorcycles , και είναι σήμερα μέλος της εταιρείας MV Agusta αγοράζοντας τα δικαιώματα της εταιρείας το 1991

cagiva-250-rx-102090-245.jpg 1980-cagiva-250-rx-93062-461.jpg 97273340_1540838442744212_6671540835961536512_n.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
MV AGUSTA 750 Sport (1970-1975) κινητήρας 743cc 4-κύλινδρος, DOHC , συμπίεση 10:1- 5 ταχύτητες, 72hp / 9200rpm, 235 κιλά τελική ταχύτητα 220 km/h

Η πρώτη μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού από τη Meccanica Verghera Agusta ήταν αυτό το εντυπωσιακό 750 Sport . Ήταν εξοπλισμένο με τα κορυφαία εξαρτήματα της εποχής, συμπεριλαμβανομένων των ζαντών Borrani, της ανάρτησης Ceriani και των ταμπούρων Grimeca. Τέσσερα καρμπυρατέρ Dell'Orto τροφοδοτούσαν τον κινητήρα και ο άξονας ήταν υπεύθυνος για τη μεταφορά των 75 ίππων στον πίσω τροχό. Το σύνολο της παραγωγής αυτής της σειράς μοντέλων ήταν 583 μοτοσικλέτες.
Η νίκη του τελικού αγώνα της MV επιτεύχθηκε στο Nurburgring, στις 29 Αυγούστου 1976 και μέχρι το τέλος της σεζόν, είχε αποσυρθεί εντελώς από τους αγώνες.
Με το διακριτικό μπλε, κόκκινο και λευκό ρεζερβουάρ - σε συνδυασμό με το πορφυρό κόκκινο πλαίσιο, το MV Agusta 750 Sport, είναι μια από τις πολύ εξαιρετικές αναγνωρίσιμες και επιθυμητές μοτοσυκλέτες της δεκαετίας του εβδομήντα.
Το 1975 το «Bike» [περιοδικό] έγραψε. ( Είναι ίσως ο πιο ισχυρός κινητήρας 750cc.
Σε μια ευθεία κόντρα με Z1 έχασε μόνο λίγα μέτρα έως τα 160 km / h)

104651699_1573508216143901_794928472721730809_o.jpg 105663589_1573508029477253_2081245570239169762_o.jpg 104691383_1573508116143911_587464811832716047_o.jpg 104778235_1573507802810609_8955928736915233865_n.jpg 104814194_1573507716143951_3885408728562877491_o.jpg 105019244_1573508162810573_1739492620176062641_n.jpg 105530156_1573507762810613_6576531859731705910_n.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Cagiva sx 350 (1980) κινητήρας : μονοκύλινδρος δίχρονος διάμετρος 80 x διαδρομή 68.0 mm 342 ccσυμπίεση 9.6:1 27 hp 5-speed 128kg

134334838_1748424591985595_8866515080840528076_o.jpg133999895_1748424641985590_365279271404027438_o.jpg133805192_1748424588652262_5243894694077420735_o.jpgmaxresdefault.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H MV Agusta «βλέπει» MotoGP, ετοιμάζει νέα μοντέλα και έχει στα σκαριά έναν «ασυνήθιστο» κινητήρα​

Μεγάλα σχέδια για αγώνες και νέα μοντέλα​




Πολλά και άκρως ενδιαφέροντα είπε ο ισχυρός άνδρας της MV Agusta, Timur Sardarov κατά την παρουσίαση της ομάδας με την οποία η ιταλική μάρκα θα λάβει μέρος στο Πρωτάθλημα της Moto2 το 2021

Ο CEO της ιστορικής φίρμας από το Varese, μιλώντας στο GPone αποκάλυψε πως στα πλάνα της εταιρείας είναι η μετάβαση στην κατηγορία των MotoGP «αργότερα μέσα στη δεκαετία», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε. Στο καθαρά εμπορικό κομμάτι, ο Timur Sardarov προχώρησε σε μια σειρά από αποκαλύψεις σχετικά με τα projects που τρέχουν αυτή τη στιγμή και που αναμένεται να έρθουν στην παραγωγή μέσα στα επόμενα χρόνια. Για αρχή, μίλησε για το νέο F3, το οποίο «έχουμε επανασχεδιάσει, είναι Euro5 και θα το παρουσιάσουμε σε περίπου ένα μήνα»
Παράλληλα, μίλησε για έναν νέο κινητήρα πάνω στον οποίο δουλεύουν οι μηχανικοί της εταιρείας. «Δουλεύουμε πάνω σε έναν νέο 3κύλινδρο κινητήρα 950 κ. εκ. που πιστεύω πως θα λανσαριστεί στην αγορά πιθανότατα στα τέλη του 2022. Αυτός ο νέος κινητήρας θα εφοδιάζει αρχικά τα νέα Dragster και Brutale και εν συνεχεία θα χρησιμοποιηθεί στην F3 και στην Superveloce».
Στη συνέχεια αναφέρθηκε σε δύο νέα μοντέλα που έχει στα σκαριά η εταιρεία. «Δουλεύουμε επίσης πάνω σε δύο εντελώς νέες μοτοσυκλέτες. Θα είναι Adventure. Η μία θα έρθει με κινητήρα 500 ή 600 κ. εκ. (σ.σ. με τη συνδρομή της Loncin με την οποία υπάρχει συνεργασία;) και η δεύτερη με τον καινούργιο κινητήρα των 950 κ. εκ. Θα παρουσιαστούν στα μέσα του 2023».
Κλείνοντας, έβαλε το κερασάκι στην τούρτα, προαναγγέλλοντας έναν ολοκαίνουργιο «ασυνήθιστο» όπως τον χαρακτήρισε, κινητήρα. «Δουλεύουμε επίσης πάνω σε έναν νέο κινητήρα, θα είναι ασυνήθιστος, με μια αρχιτεκτονική που κανένας άλλος δεν έχει και θα προορίζεται για σπορ μοτοσυκλέτες. Δεν λέω τίποτα παραπάνω, έχουμε πολλά να κάνουμε».
Θυμίζουμε ότι η MV Agusta διατηρεί τα δικαιώματα της Cagiva και όπως έχει δηλώσει πολλάκις ο Ρώσος επιχειρηματίας, μέχρι το 2022 αναμένεται να δούμε να λανσάρονται στην αγορά νέα μοντέλα που θα φέρουν τα λογότυπα της ιστορικής αυτής μάρκας.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.217
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
... χαιρετα μας τον πλατανο .... οι παρθενογεννησεις ιδεων τελειωσανε ....! cde
 
Top Bottom