Το ντοβιλ το εφερα απο αττικη οδο..και το βολταρα χθες και στην πολη..
Ακολουθει συγκριτικο με ΡΤ
Νταξει το αμορτισερ στο ντοβιλ ποιος ξερει σε τι κατασταση ειναι, ...anyway
Λοιπον...Αν εξαιρεσουμε την ευκολια κινησης του ντοβιλ στην οπισθεν....
Το ΡΤ ειναι παντου καλυτερο
Ανεση-Μερα με τη νυχτα (Δεν υπερβαλλω καθολου)
Κρατημα-καμια σχεση...Το ντοβιλ ειναι ενα ntv 650 revere του 88 με φερινγκ..
Το Rt ειναι ετη φωτος μπροστα, και στεκεται μεχρι και σημερα...
Δοκιμασα το 1200ΡΤ, ηταν λιγο ελαφρυτερο και πιο μανιτζεβελο...ομως σε ακαμψια-ζυγισμα το ιδιο μηχανακι..
Μεταδοση-καμια σχεση..Θορυβωδες το ντοβιλ, εψαχνα χθες βραδυ τα φορουμ ...Τhey all do that...wear earplugs αχαχαχ
Ειπαμε ...μηχανη του 88. Τζογους παντως ειχε λιγοτερους απ το FJR
Ποιοτητα πλαστικων- καμια σχεση ...νταξει αυτο το ξεραμε!!!
Η ποιοτητα φαινεται στην 20ετια και μετα...
Το ντοβιλ μου θυμισε το paneuropian...τα πλαστικα..ντουλαπακια-καπακια κλπ..πιτσικαρουν.
Ειχα 4 bmw_(αφηνω απ εξω το Gs)...ειχαν ολα κορυφαια συναρμογη και αψογα υλικα
Κιβωτιο- θορυβωδες αλλαγες....Μου θυμισε το paneuropian..
Φρενα- καμια σχεση
Φωτα- μετρια..Καλυτερα στο ΡΤ αλλα και εκει μετρια
Συνεχιζεται