angelthing
member
- Δημοσιεύσεις
- 1.673
- Μοτοσυκλέτα
- F700GS, CRF300L
- Όνομα
- Angelos
Είχα χτες τη φαϊνή ιδέα, να παίξω με τις αναρτήσεις του CB1000R με τον σκοπό να τις επαναφέρω στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και μετά να αρχίσω να τις προσαρμόζω στα δικά μου δεδομένα (ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν προφανώς ολίγον ...... καθώς όλα ήταν ρυθμισμένα στις πολύ σκληρές ρυθμίσεις).
Αντιγράφω τις οδηγίες από το owners manual - εικόνα 1
Και ξεκινώ με την προφόρτιση του μπροστινού - όλα καλά
(απολογούμαι για τις αγγλικούρες αλλά δεν ξέρω τις ονομασίες στα ελληνικά)
Compression damping - όλα καλά
Rebound damping ....... γμτ
Πολύ δύσκολη η κίνηση της εκάστοτε βίδας μέχρι το όριο του σκληρού, όπως έλεγαν οι οδηγίες. Από την αριστερή πλευρά στο όριο αυτό βυθίζεται η βίδα (όπως περιέγραφε το manual) από τη δεξιά όχι αλλά βρίσκεται στο όριο περιστροφής της. Ήδη έχουν αρχίσει να ταλαιπωρούνται οι κεφαλές των βιδών ρύθμισης και με ζώνουν τα φίδια .....
Το θέμα είναι ότι ΔΕΝ μπόρεσα να τις μετακινήσω προς τη ρύθμιση για το στάνταρ του εργοστασίου και έχει παραμείνει το rebound damping στο εντελώς σκληρό. Στην προσπάθεια μου και ουσιαστικά κατέστρεψα τις κεφαλές τους και παρατήρησα ότι πλέον κινούνται μαζί με το 19mm παξιμάδι της προφόρτισης ......
Έχουτε καμιά ιδέα παλικάρια τι κάνω σε αυτή τη φάση ? Η μηχανή οδηγείται χωρίς πρόβλημα και σε μια μικρή βόλτα που πήγα χτες μετά την καφρίλα μου δεν ένιωσα κάτι περίεργο (σχεδόν εντελώς τσίτα την είχε ο προηγούμενος είπαμε) αλλά και η ιδέα μόνο ......
Είδα πως η τάπα από τα μπροστινά πάει σετάκι με διάφορα ακόμα μέρη από τη Honda με τιμούλα στα 110 Ευρώ έκαστο από Αγγλία (+περαστικά προφανώς). Περαστικά μου δηλαδής, αλλά αν θα μπορούσα με κάποιον τρόπο να το αποφύγω ......
Και ιδού και η κατάσταση των βιδών:
Αντιγράφω τις οδηγίες από το owners manual - εικόνα 1
Και ξεκινώ με την προφόρτιση του μπροστινού - όλα καλά
(απολογούμαι για τις αγγλικούρες αλλά δεν ξέρω τις ονομασίες στα ελληνικά)
Compression damping - όλα καλά
Rebound damping ....... γμτ
Πολύ δύσκολη η κίνηση της εκάστοτε βίδας μέχρι το όριο του σκληρού, όπως έλεγαν οι οδηγίες. Από την αριστερή πλευρά στο όριο αυτό βυθίζεται η βίδα (όπως περιέγραφε το manual) από τη δεξιά όχι αλλά βρίσκεται στο όριο περιστροφής της. Ήδη έχουν αρχίσει να ταλαιπωρούνται οι κεφαλές των βιδών ρύθμισης και με ζώνουν τα φίδια .....
Το θέμα είναι ότι ΔΕΝ μπόρεσα να τις μετακινήσω προς τη ρύθμιση για το στάνταρ του εργοστασίου και έχει παραμείνει το rebound damping στο εντελώς σκληρό. Στην προσπάθεια μου και ουσιαστικά κατέστρεψα τις κεφαλές τους και παρατήρησα ότι πλέον κινούνται μαζί με το 19mm παξιμάδι της προφόρτισης ......
Έχουτε καμιά ιδέα παλικάρια τι κάνω σε αυτή τη φάση ? Η μηχανή οδηγείται χωρίς πρόβλημα και σε μια μικρή βόλτα που πήγα χτες μετά την καφρίλα μου δεν ένιωσα κάτι περίεργο (σχεδόν εντελώς τσίτα την είχε ο προηγούμενος είπαμε) αλλά και η ιδέα μόνο ......
Είδα πως η τάπα από τα μπροστινά πάει σετάκι με διάφορα ακόμα μέρη από τη Honda με τιμούλα στα 110 Ευρώ έκαστο από Αγγλία (+περαστικά προφανώς). Περαστικά μου δηλαδής, αλλά αν θα μπορούσα με κάποιον τρόπο να το αποφύγω ......
Και ιδού και η κατάσταση των βιδών: